Fremtidens kundeservice: Kom i gang med de bedste chatbots

Dato:
02/4 2020
Sted:
Pris:
Gratis deltagelse

Der er store gevinster at hente med chatbots, som kan håndtere en stor del af kommunikationen med brugere - både de eksterne som kunder og de interne som medarbejdere. Chatbots er dumme, men behøver brugerne opdage det? Lige rundt om hjørnet venter de stemmestyrede chatbots til eksempelvis Alexa og Google Home.

Chatbots har siden Facebook lancerede chatbot-mulighed i Messenger i 2016 fået et veritabelt gennembrud.

Der er siden dukket titusindvis af chatbots op, og mange især store webbutikker, der opererer i store markeder med mange kunder, har stor succes med robotterne som det første, som kunderne møder, når de henvender sig online.

Robotterne er hurtige og altid vågne. Men kunderne bliver utilfredse, hvis robotten er for dum, og kunden ikke får løst sit problem.

Derfor er det afgørende, at chatbotten er ‘intelligent’ og at den kan blive dygtigere i takt med, at der bliver fyldt data på.

Med chatbots-teknologiernes fremkomst er der dukket begreber som customer service automation, natural language processing (NLP) og conversantional AI op.

Og lige rundt om hjørnet venter næste generation, nemlig de stemme-baserede chatbots, som står på skuldrene af de stemmestyrede home-devices som Amazons Alexa og Google Home.

Der er stadig meget stort udviklingspotientiale for chatbotsene, når det gælder NLP, machine learning og AI. Udviklingen går lynhurtigt, og inden længe vil chatbot kunne simulere en samtale mellem mennesker.

Hvordan kommer du igang med chatbots? Hvilken skal du vælge? Skal du udvikle selv eller købe i byen? Hvordan definerer man en chatbots ordforråd, så den forstår et spørgsmål?

Og hvilke former for interaktioner kommer til at slå de andre?

Der er store gevinster at hente med chatbots, som kan håndtere en stor del af kommunikationen med brugere - hvis altså de bliver sat rigtigt op. Lige rundt om hjørnet venter de stemmestyrede chatbots til eksempelvis Alexa og Google Home. Kom og hør, hvordan du kommer hurtigt i gang med chatbots.

Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

09:00
Velkomst

09:05
Taler kommer snart

09:45
Taler kommer snart

10:30
Taler kommer snart

11:00
Pause

11:30
Taler kommer snart

12:00
Taler kommer snart

12:30
Taler kommer snart

13:00
Frokost

13:45
Taler kommer snart

14:15
Taler kommer snart

14:45
Pause

15:00
Taler kommer snart

15:30
Taler kommer snart

16:15
Tak for i dag
Det får du ud af det
  • Høre konkrete eksempler på udvikling af chatbots.
  • Forstå hvordan man definerer chatbottens ordforråd?
  • Høre hvor de bedste usecases og den bedste ROI ligger.
  • Høre hvordan NLP, AI og machine learning spiller sammen.