Program:


08:30 - 08:55
Registrering og morgenmad

08:55 - 09:00
Velkomst
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør og moderator
Computerworld

09:00 - 09:40
Automatisering skal gentænkes - med et menneskeligt fokus
Robotter får i disse dage en masse kritik. De bliver set på som jobtyve, der truer arbejdstagere - og den opfattede trussel bliver kun endnu værre med kunstig intelligens på vej op.

Men vi har bedømt disse robotter forkert. Vi bør lægge vores fordomme til side og byde robotterne velkommen - især de tænkende af slagsen.

Efterhånden som automatiseringsstrategier udvikler sig, begynder organisationer at integrere automatiseringsteknologier mere problemfrit i arbejdsstyrken.

Kombinationen af ​​menneskelig og kunstig intelligens indebærer vidtrækkende ændringer i den måde, vi strukturerer vores organisationer på. Men overgangen er ikke triviel.

Hvordan nærmer vi os hinanden? - interaktioner mellem mennesker og virtuelle agenter? Hvordan kommunikerer danskere med virtuelle agenter, og hvordan sikrer vi os, at samtalerne lykkes? Vi viser nogle af de nyeste værktøjer og giver tips til at skabe en god samtaleoplevelse
Oplægsholder:
Marc Halgreen
Manager
Deloitte
Oplægsholder:
Peter Berg Schmidt
Strategic Partner Manager
boost.ai

09:45 - 10:10
Tre kardinal-områder hvor kunstig intelligens revolutionerer kundekontakten og erstatter den traditionelle chatbot-teknologi
Med udgangspunkt i to kunder, der før havde traditionelle chatbots og nu har Raffles AutoPilot, vil vi illustrere, hvordan implementeringstiden gik fra seks måneder til to uger, og hvad man sparede i interne ressourcer, da Raffles kunstige intelligens overtog byrden.

Raffle AutoPilot reducerer kald/chats og e-mails med minimun 30 procent ved at automatisere de simple og mellemkomplekse spørgsmål fra kunder. Samtidigt sparer Raffle CoPilot Kundeservice medarbejderens tid med min. 60 procent ved behandling af komplekse spørgsmål.
Oplægsholder:
Suzanne Lauritzen
Founder / CEO
raffle.ai

10:15 - 10:30
Pause

10:30 - 10:55
Sådan kan du automatisere op til 85 procent af kundedialogen
Hør hvordan Kindly har hjulpet nogle af verdens største virksomheder med at automatisere op til 85 procent af deres kundedialog.

Med dybe neurale netværk og banebrydende naturlig sprogbehandling kan både store og mindre virksomheder anvende Kindly til at automatisere kompleks, menneskelig dialog.

Du får en kort demonstration af, hvordan du let kan konfigurere en chatbot, og hvordan din virksomhed kan komme i gang på sin rejse mod automatisering af kundedialogen

Med de rigtige værktøjer kan alle blive data scientists og Kindlys mission er at stille banebrydende machine learning til rådighed for alle.

Præsentationen afholdes på engelsk
Oplægsholder:
Arash Saidi
Founder and CEO
Kindly

11:00 - 11:25
Sådan får du nye digitale assistenter i gang med tale med kunderne
Du får et overblik over processen for implementering af en Speak Bot til f.eks. kundeservice.

Dette forløb indeholder emner som behovsafdækning, workshops, vejledning, implementering, eventuelle integrationer og endelige træning således, at den nye digitale assistent kan ”starter med at arbejde i kundeservice og taler med kunderne”.
Oplægsholder:
Erik Rosenkrantz
Partner
CDM

11:30 - 12:10
Frokost

12:10 - 12:35
Bliv klogere på hvad chatbots er dygtige og dårlige til - og vigtigst af alt: Hvad siger brugerne til dem?
Hør Linea fortælle hvordan man i Topdanmark kom i gang med chatbots, og hvilke faldgrupper, der er på vejen hen til en chatbot, der kan svare på det meste af det kunderne har fantasi til at spørge om. Hun klæder dig på med viden om, hvad der skal til for at komme i gang - og for at være i drift. Hvilket team skal med ombord og hvilke kompentencer er der brug for? Bliv klogere på hvad chatbots er dygtige og dårlige til. Og vigtigst af alt: Hvad siger brugerne til dem?
Keynote:
Linea Svendsen
Manager | Conversational AI, NewTech
KPMG

12:40 - 13:05
Uno-Xs rejse med implementering af speak botten Ulla
Uno-X valgte i 2012 at outsource deres kundeservicefunktion til CDM People, som i dag håndterer alle kundehenvendelser samt andre relevante opgaver som omhandler dialogen med kunderne.

Kunderne kan få hjælp 24/7 dog er kundecentret åbent fra 08.00-16.00 og derefter håndteres kunderne af et eksternt bureau som noterer opkaldet og sikrer at det bliver returneret næste dag eller førstkommende hverdag.

Ulla Bot løser 85% af spørgsmål på Chat (skriftlig dialog) og er godt på vej til at føre en samtale (Speak) med Uno-X kunder som ringer ind efter kl. 16.00.

Medarbejderne i kundeservice har taget imod Ulla med åbne arme og føler at hun er med til at udvikle deres job og at de på sigt vil blive tilbudt at blive Bot træner i andre virksomheder.
Oplægsholder:
Marie-Louise Borberg
Business Unit Manager
CDM People

13:10 - 13:35
Hør om Coops erfaringer
Erfaringer med valg af løsningsmodeller, der imødekommer de udfordringer Coop står med og skaber den værdi, der tiltænkes. Hvorfor Coop mener løsningen med Raffle er fremtiden.
Oplægsholder:
Palle Esbensen
Logistik- og Udviklingschef
Coop

13:40 - 13:50
Pause

13:50 - 14:15
Øget lead-generering og minimering af generelle telefon-henvendelser
I de seneste tre år har Adecco Danmark været gennem en digital transformation. En en stor del af satsningen har været centreret omkring en chatbot-løsning leveret af Kindly.

Adecco får i dag 55 procent af alle nye kunder via digitale kanaler. Telefonopkald er minimeret med 30 procent.

Hør hvordan 'conversational AI' har udgjort en essentiel del af Adeccos digitale transformation og hvilke erfaringer, selskabet har gjort sig i processen.
Oplægsholder:
Ane Lüth Elstrup
Head of Marketing
Adecco

14:20 - 14:45
Chatbots der skaber værdi i dag
Temaet er ikke fremtiden, hypen, buzzwords og trends, men reelle og håndgribelige eksempler på chatbots, der virker nu og her i kundeservice og support på tværs af brancher.

Bliv klogere på SupWiz avancerede AI chatbot gennem konkrete kundehistorier, som illustrerer, hvilke gevinster du kan opnå med en intelligent chatbot i kundeservice, der forstår, hvad kunderne skriver og løser opgaver uden menneskelig involvering.

SupWiz er måske det stærkeste AI start-up i Europa med sit ekstraordinære tech-team, der skaber enterprise-løsninger, som er nemme at sætte op og vedligeholde. I dag øger SupWiz kundetilfredsheden for flere virksomheder via en høj automatiseringsgrad og en unik sprogforståelse, der skaber værdi på mange forskellige sprog på tværs af verdenen.
Keynote:
Stephen Alstrup
Professor hos Københavns Universitet, datalogisk institut
og CEO hos SupWiz

14:50 - 15:15
Balladen med bots
Med chatbots og virtuelle assistenter, der både kan varetage samtaler, serviceopgaver og skabe nye kundeoplevelser, inviterer vi en ny slags ballade ind i butikken. Det kan være ballade med assistentens kolleger, ballade med en ny teknologi, der skal implementeres og vedligeholdes, ballade med indholdet og ikke mindst ballade med den værdi løsningen skal skabe for din forretning. Ditte tager os igennem de største ballader og peger på løsninger til, hvordan vi bedst forbereder os på at invitere en virtuel assistent til at tage sig af kundekontakten.
Oplægsholder:
Ditte Wolff-Jacobsen
Content og chatbot-ekspert
iindhold

15:20 - 15:20
Tak for i dag
Det får du ud af det
  • Høre konkrete eksempler på udvikling af chatbots.
  • Forstå hvordan man definerer chatbottens ordforråd?
  • Høre hvor de bedste usecases og den bedste ROI ligger.
  • Høre hvordan NLP, AI og machine learning spiller sammen.
Praktiske Oplysninger
Dato:
22/9 2020
Tid:
08:30 til 15:10
Sted:
Vandværket
Rabarbervej 2
2400 København NV
Pris:
795 kr.
Change language