Fremtidens kundeservice: Udnyt alle de nye løsninger og teknologier

Dato:
22/2 2018
Sted:
Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse

Der er lukket for tilmelding til dette event.


Moderne forbrugere har tårnhøje forventninger til kundeservice/support. Man skal kunne komme i kontakt med virksomheden, når og hvor man har brug for det.

Er man utilfreds, er man altid kun en hurtig Facebook-opdatering fra at ytre sig offentligt om sin utilfredshed.

Heldigvis vrimler det med nye smarte løsninger og teknologier, der kan effektivisere din kundesupport/service. Bliv klogere på mulighederne på denne gratis event.

Vi ser blandt andet nærmere på anvendelsen af RPA og automatisering, og vi giver dig nogle bud på, hvordan du mere effektivt kan omfavne de mange kanaler og platforme, som moderne forbrugere anvender til kommunkation.

Det helt hotte inden for kundesupport er kunstig intelligens, der står til at forandre måden man servicerer kunderne på ganske drastisk.

Vi inviterer derfor en ekspert, der kan fortælle om de nye muligheder med kunstig intelligens og give dig inspiration til, hvordan du kommer i gang med at gentænke din kundeservice til den digitale tidsalder.

På dette How To bliver du præsenteret for nogle af de nyeste og mest effektive værktøjer, der kan bruges til at optimere og kvalitetssikre din kundesupport.

Du bliver også introduceret til konkrete koncepter og løsninger, der kan tages i brug - hvordan sikrer man eksempelvis kortere svartider og en mere personlig support?
Vel mødt!

Se program
Partnere:
Det får du ud af det
  • Konkrete eksempler på nye løsninger og teknologier.
  • Et indblik hvordan man kan anvende kunstig intelligens.
  • Lær om RPA og automatisering.
  • Deltag i debatten om fremtidens kundesupport.