Fremtidens kundeservice: Udnyt alle de nye løsninger og teknologier

Dato:
22/2 2018
Sted:
Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse

Der er lukket for tilmelding til dette event.


Moderne forbrugere har tårnhøje forventninger til kundeservice/support. Man skal kunne komme i kontakt med virksomheden, når og hvor man har brug for det.

Er man utilfreds, er man altid kun en hurtig Facebook-opdatering fra at ytre sig offentligt om sin utilfredshed.

Heldigvis vrimler det med nye smarte løsninger og teknologier, der kan effektivisere din kundesupport/service. Bliv klogere på mulighederne på denne gratis event.

Vi ser blandt andet nærmere på anvendelsen af RPA og automatisering, og vi giver dig nogle bud på, hvordan du mere effektivt kan omfavne de mange kanaler og platforme, som moderne forbrugere anvender til kommunkation.

Det helt hotte inden for kundesupport er kunstig intelligens, der står til at forandre måden man servicerer kunderne på ganske drastisk.

Vi inviterer derfor en ekspert, der kan fortælle om de nye muligheder med kunstig intelligens og give dig inspiration til, hvordan du kommer i gang med at gentænke din kundeservice til den digitale tidsalder.

På dette How To bliver du præsenteret for nogle af de nyeste og mest effektive værktøjer, der kan bruges til at optimere og kvalitetssikre din kundesupport.

Du bliver også introduceret til konkrete koncepter og løsninger, der kan tages i brug - hvordan sikrer man eksempelvis kortere svartider og en mere personlig support?
Vel mødt!

Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

08:55
Velkomst
oplægsholder
Moderator:
Kim Stensdal
teknologiredaktør
Computerworld

Kim Stensdal er teknologiredaktør på Computerworld og skriver blandt andet om cloud, big data, forretningssoftware og it-ledelse.


09:00
Skab digitale kundeoplevelser i verdensklasse
I en global undersøgelse svarer 61 procent af de adspurgte, at kundeservice er ”meget vigtig”, når de skal vælge, hvem de ville handle med. 60 procent svarer, at de har forladt et brand på grund af en dårlig kundeservice-oplevelse. Forventningen i dag er bare at få ikke bare en god, men en exceptionelt god, kundeservice. Hver gang, på tværs af alle platforme og kommunikationskanaler.

For at imødekomme dette krav skal virksomheder gøre den digitale kundeoplevelse simpel, mindeværdig og værd at bygge videre på. Det kræver blandt andet, at man får nedbrudt siloer, får indført strømlinede processer og får skabt en større sammenhæng på tværs af systemlandskabet.

Den opgave løfter moderne CRM-løsninger, og vi giver dig inspiration til både at effektivisere virksomhedens egen praksis og til at tage kundeoplevelsen til helt nye højder.
oplægsholder
Oplægsholder:
Mikkel Kinnerup
market manager
AlfaPeople Nordic

09:30
Robotterne kommer – men det handler stadig om mennesker
Kundeservice står igen foran et paradigmeskifte. Denne gang er det robotternes indtog.

Betyder det, at vi alle bliver arbejdsløse om få år?
Hvor langt er vi egentlig i Danmark? Og hvordan sikrer en organisation sig, at den kan følge med udviklingen, således at kundeservice løbende tilpasses og sikrer, at digitaliseringen både er relevant og værdiskabende?

Selvom digitalisering vil ændre fremtidens kundeservice på mange måder, skal vi ikke glemme, at det stadig handler om mennesker - og gode kundeoplevelser. En struktureret indsamling og anvendelse af kundefeedback sikrer, at man følger med udviklingen. Det gør det muligt for virksomheder løbende at tilpasse deres servicestrategi til de tekniske muligheder og kundernes ønsker.
oplægsholder
Oplægsholder:
Andreas Wessel Knaack
direktør
TeleFaction A/S

Andreas Wessel Knaack er direktør i TeleFaction. Han har en baggrund som sociolog fra KU, og har tidligere arbejdet i Danske Bank og Topdanmark som leder af kundeanalyseafdelingen.


10:00
Pause

10:15
Undersøg automatisk alle jeres kundesamtaler
Speech analytics og automated quality er to af de absolut mest spændende og nyskabende teknologier i 2018, når det handler om nemt at hente handlingsorienteret indsigt ud af kundesamtaler. Få et indblik i de mange nye muligheder, som eksempelvis de såkaldte WFO-teknologier ('workforce optimization') kan give jer. Jeg giver eksempler på, hvordan danske og nordiske virksomheder benytter teknologierne til for eksempel:
  • At måle kundeoplevelsen uden at spørge kunderne.
  • At forbedre kundecentrets effektivitet.
  • At reducere ikke værdiskabende opkald.
  • At give medarbejdere konstruktiv feedback på et fair og databaseret grundlag.
  • At forbedre jeres digitale løsninger.
oplægsholder
Oplægsholder:
Christian Gabriel
Business Consultant and speech analytics specialist
Axcess Nordic

Christian Gabriel er specialist i Speech Analytics og forretningskonsulent i konsulentvirksomheden, Axcess Nordic, der arbejder med førende software-huse inden WFO og Workforce Management (WFM). Det er alt, lige fra optagelse af samtaler, samtaleanalyse, kvalitetssikring og mandskabsplanlægning og meget mere til at understøtte moderne kontaktcentre og trading-afdelinger.


10:45
Kunstig intelligens landskabet og mulighederne for at bruge AI i kundesupport/service
I den digitale verden går konkurrencen primært på, hvem der kan give den bedste kundesupport og 85% af CEO’er ser det som det vigtigste konkurrenceparameter. Kunderne skal mødes på den supportkanal, der passer dem bedst, på det tidspunkt der passer dem bedst, samt på en intelligent og hurtig måde, hvilket ifølge Gartner i 2020 i 85% af tilfældene kommer til at ske uden kommunikation mellem mennesker. AI-løsninger vil svare prompte, hvis de ikke har løst problemerne inden kunderne selv har stødt på dem.
oplægsholder
Oplægsholder:
Stephen Alstrup
Professor Københavns Universitet, Founder
SupWiz

11:15
Paneldebat
Mikkel Kinnerup, AlfaPeople Nordic
Stephen Alstrup, SupWiz
Christian Gabriel, Axcess Nordic
Andreas Wessel Knaack, TeleFaction A/S

11:45
Tak for idag
Partnere
Det får du ud af det
  • Konkrete eksempler på nye løsninger og teknologier.
  • Et indblik hvordan man kan anvende kunstig intelligens.
  • Lær om RPA og automatisering.
  • Deltag i debatten om fremtidens kundesupport.