event billede

Program:


08:30 - 08:55
Registrering og morgenmad

08:55 - 09:00
Velkomst
Kim Stensdal
teknologiredaktør
Computerworld

09:00 - 09:25
Skab digitale kundeoplevelser i verdensklasse
I en global undersøgelse svarer 61 procent af de adspurgte, at kundeservice er ”meget vigtig”, når de skal vælge, hvem de ville handle med. 60 procent svarer, at de har forladt et brand på grund af en dårlig kundeservice-oplevelse. Forventningen i dag er bare at få ikke bare en god, men en exceptionelt god, kundeservice. Hver gang, på tværs af alle platforme og kommunikationskanaler.

For at imødekomme dette krav skal virksomheder gøre den digitale kundeoplevelse simpel, mindeværdig og værd at bygge videre på. Det kræver blandt andet, at man får nedbrudt siloer, får indført strømlinede processer og får skabt en større sammenhæng på tværs af systemlandskabet.

Den opgave løfter moderne CRM-løsninger, og vi giver dig inspiration til både at effektivisere virksomhedens egen praksis og til at tage kundeoplevelsen til helt nye højder.
Mikkel Kinnerup
market manager
AlfaPeople Nordic

09:30 - 09:55
Robotterne kommer – men det handler stadig om mennesker
Kundeservice står igen foran et paradigmeskifte. Denne gang er det robotternes indtog.

Betyder det, at vi alle bliver arbejdsløse om få år?
Hvor langt er vi egentlig i Danmark? Og hvordan sikrer en organisation sig, at den kan følge med udviklingen, således at kundeservice løbende tilpasses og sikrer, at digitaliseringen både er relevant og værdiskabende?

Selvom digitalisering vil ændre fremtidens kundeservice på mange måder, skal vi ikke glemme, at det stadig handler om mennesker - og gode kundeoplevelser. En struktureret indsamling og anvendelse af kundefeedback sikrer, at man følger med udviklingen. Det gør det muligt for virksomheder løbende at tilpasse deres servicestrategi til de tekniske muligheder og kundernes ønsker.
Andreas Wessel Knaack
direktør
TeleFaction A/S

10:00 - 10:15
Pause

10:15 - 10:40
Undersøg automatisk alle jeres kundesamtaler
Speech analytics og automated quality er to af de absolut mest spændende og nyskabende teknologier i 2018, når det handler om nemt at hente handlingsorienteret indsigt ud af kundesamtaler. Få et indblik i de mange nye muligheder, som eksempelvis de såkaldte WFO-teknologier ('workforce optimization') kan give jer. Jeg giver eksempler på, hvordan danske og nordiske virksomheder benytter teknologierne til for eksempel:
  • At måle kundeoplevelsen uden at spørge kunderne.
  • At forbedre kundecentrets effektivitet.
  • At reducere ikke værdiskabende opkald.
  • At give medarbejdere konstruktiv feedback på et fair og databaseret grundlag.
  • At forbedre jeres digitale løsninger.
Christian Gabriel
Business Consultant and speech analytics specialist
Axcess Nordic

10:45 - 11:10
Kunstig intelligens landskabet og mulighederne for at bruge AI i kundesupport/service
I den digitale verden går konkurrencen primært på, hvem der kan give den bedste kundesupport og 85% af CEO’er ser det som det vigtigste konkurrenceparameter. Kunderne skal mødes på den supportkanal, der passer dem bedst, på det tidspunkt der passer dem bedst, samt på en intelligent og hurtig måde, hvilket ifølge Gartner i 2020 i 85% af tilfældene kommer til at ske uden kommunikation mellem mennesker. AI-løsninger vil svare prompte, hvis de ikke har løst problemerne inden kunderne selv har stødt på dem.
Stephen Alstrup
professor hos Københavns Universitet, Datalogisk Institut
og CEO hos SupWiz

11:15 - 11:40
Paneldebat
Mikkel Kinnerup, AlfaPeople Nordic
Stephen Alstrup, SupWiz
Christian Gabriel, Axcess Nordic
Andreas Wessel Knaack, TeleFaction A/S

11:45 - 11:50
Tak for idag
Det får du ud af det
  • Konkrete eksempler på nye løsninger og teknologier.
  • Et indblik hvordan man kan anvende kunstig intelligens.
  • Lær om RPA og automatisering.
  • Deltag i debatten om fremtidens kundesupport.
Praktiske Oplysninger
Dato:
22/2 2018
Tid:
08:30 til 11:50
Sted:
Wihlborgs Konferencecenter
Lautrupvang 8
2750 Ballerup
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language