Digital HowTo: Fremtidens It service management - optimer dit setup med de nyeste teknologier

Dato:
30/9 2020
Sted:
Online
Pris:
Gratis deltagelse

Vi sætter på dette event fokus på automatisering og optimering af it-driften med udgangspunkt i ITSM og softwarerobotter.

Det er vigtigere end nogensinde at have styr på kerneopgaverne i virksomhedens it-drift.

Fra monitorering af systemerne til udrulning af applikationer, håndtering af service desken og alle udfordringerne med it-sikkerheden: Der skal være styr på alle de grundlæggende processer, og her spiller it service management en afgørende rolle.

Vi giver dig en introduktion til de forskellige værktøjer og løsninger, der kan tages i brug, ligesom du får et indblik i mulighederne for at få hjælp eksternt.

På dette event bliver du klogere på mulighederne og udfordringerne - og får lejlighed til at netværke og søge inspiration hos ligesindede.

Se program

Program:


09:00
Velkomst ved dagens online moderator
oplægsholder
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør
Computerworld

Lars Jacobsen er chefredaktør på Computerworld. Har arbejdet for Computerworld siden 2006, blandt andet som udviklingschef. Han interesserer sig især for, hvordan teknologi opstår og etableres i virksomheder og samfundet.


09:05
Taler kommer snart

09:35
Q&A til keynote

09:40
Taler kommer snart

10:00
Q&A til taler

10:05
Taler kommer snart

10:25
Q&A til taler

10:30
Moderator samler op
oplægsholder
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør
Computerworld

Lars Jacobsen er chefredaktør på Computerworld. Har arbejdet for Computerworld siden 2006, blandt andet som udviklingschef. Han interesserer sig især for, hvordan teknologi opstår og etableres i virksomheder og samfundet.


10:45
Tak for i dag
Det får du ud af det
  • Viden fra virksomheder inden for IT Service Management.
  • Eksempler på, hvordan robotter kan hjælpe dig.
  • Konkrete bud på løsninger af udfordringer med IT Service Management.
  • Mulighed for at netværke og udveksle erfaringer med andre it-ansvarlige.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen