Optimering og monitorering af dine forretningskritiske applikationer: Få en bedre slutbrugeroplevelse

Dato:
07/3 2018
Sted:
København Ø
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Brugeroplevelsen på virksomhedens forretningskritiske applikationer er afgørende for både fastholdelse af kunder og omsætning, samt medarbejdernes arbejdsdag og produktivitet.

Derfor er der behov for fokus på slutbrugeroplevelsen. Ikke kun det funktionelle design af applikationen, men i høj grad også det non-funktionelle: performance og svartider. Den moderne bruger accepterer ikke lange svartider, crash eller ustabil performance.

Det forudsætter blandt andet en høj grad af brugervenlighed, en performance i topklasse og en konstant videreudvikling og optimering af applikationen. Samtidig er monitorering en helt afgørende del af det at sikre den bedste performance.

De øgede forretningskrav til stabile og brugervenlige applikationer har medført, at der de seneste år er udviklet en lang række nye teknolologier, værktøjer og services, der kan hjælpe dig med at monitorere, benchmarke og analysere svartider og stabilitet på dine applikationer, samt ikke mindst udføre hurtige root cause analyser.

På denne event sætter vi fokus på performance management og gør dig klogere på, hvordan man effektivt kan optimere den non-funktionelle slutbrugeroplevelse og en stabil proaktiv drift på de forretningskritiske applikationer - kundevendte som medarbejdervendte.
Du kan møde en række af de førende eksperter inden for it performance mangement og få et indblik i emnet, samt de nyeste tendenser på området.

Hør hvordan Santander Consumer Bank har forbedret kundeoplevelsen
Henrik Thierry, change manager & teamlead, Santander Consumer Bank giver et unikt inblik i anvendelsen af et Application Performance Management system på forretningskritiske kundevendte applikationer, og hvordan det har forbedret kundeoplev elserne og understøttet forretningen.
Santander er Danmarks førende udbyder af bilfinansiering, og specialister i privatlån og opsparing. Santander er Eurozonens største bank og den 10. største bank i verden.

Mød talerne

Jesper Geisler

Jesper Geisler

CEO

Ymor Nordics

Owen Cole

Owen Cole

VP Emea

ExtraHop

Hans Harbo

Hans Harbo

partner account executive nordics

Nexthink

Firaas Rashid

Firaas Rashid

EMEA CTO

AppDynamics

Henrik Thierry

Henrik Thierry

change manager & teamlead

Santander Consumer Bank

Se program

Program:


08:30 - 08:50
Registrering og morgenmad

08:50 - 08:55
Velkomst

08:55 - 09:20
Brugeroplevelse er nøglen
Dine it-systemer performance afhænger af mange forskellige dele, og den endelige brugeroplevelse består af mange niveauer.
Selv om alle de individuelle dele synes at performe tilstrækkeligt, kan slutbrugerbrugeroplevelsen stadig være utilfredsstillende.

Vi vil blandt andet gennemgå:
  • Kontinuerlig, objektiv indsigt i slutbrugeroplevelsen.
  • Simulering af slutbrugerhandlinger i en applikation eller kæde.
  • Måling af tilgængelighed, svartid og fejlmeddelelser af simulerede operationer.
  • Interne applikationer og cloud-applikationer, såsom Office 365.
Oplægsholder:
Jesper Geisler
CEO
Ymor Nordics

09:25 - 09:50
"Google Earth" og machine learning til dit netværk
Med løsningerne fra ExtraHop er det muligt at analysere og visualisere al netværkstrafik fra dine applikationer - både cloud og on-premise - samt at udtrække brugbar information fra den enorme mængde af netværksdata.

Det giver mulighed for meget stor gennemsigtighed i forhold til drift, cloud-migrering og overblik over virksomhedens shadow-it.

Indlægget vil blandt andet gennemgå:
  • Hvad er "wire-data analytics"? Hvordan gør man? Hvordan fungerer løsningen? Og hvad kan man egentlig få ud af det?
  • Muligheder med wire data. Realtids-analyse af alle L2-L7 data, hele applikations værdikæden.
  • Brug af wire data i relation til GDPR.
  • ExtraHop wire data analytics support til HL7 til kliniske applikationer til sundheds-it.
  • Live activity maps fungerer som "Google Earth for dit netværk." Kortlægger grafisk enheds- og applikationskommunikationer, så der skabes et dynamisk, realtids-overblik på tværs af din virksomhed med Live activity maps.
Oplægsholder:
Owen Cole
VP Emea
ExtraHop

09:55 - 10:20
Synlighed, kontrol og øjeblikkelig løsning på tværs af alle medarbejder-endpoints
Nexthink gør det muligt at analysere, visualisere og handle i realtid på tværs af al slutbruger-computing-data. Nexthink tilbyder kontrol ved at levere både et live-overblik og et historisk overblik over alle endpoints, applikationer og brugeraktiviteter.
  • Du kan dermed engagere dig i dine medarbejdere for at optimere deres oplevelse.
  • Du kan forbedre dine data med out-of-box threat intelligence og deep analytics.
  • Og følge op på endpoints øjeblikkeligt for den mest effektive genopretning.
Oplægsholder:
Hans Harbo
partner account executive nordics
Nexthink

10:25 - 10:40
Pause

10:40 - 11:15
Automatiske dynamiske applikations-flowmaps og lynhurtig identificering af kode-optimeringsmuligheder
AppDynamics (for nyligt købt af Cisco) er markedets førende softwareproducent inden for APM. AppDynamics' kunder tæller verdens største banker og online-virksomheder med fokus på kontinuerlig optimering af svartider, slutbrugeroplevelser, stabilitet samt høje krav til kvalitet og hastighed i softwareudvikling.

Med AppDynamics får den digitaliserede forretning:
  • Automatiserede og dynamiske flowmaps over applikationer og forretningstransaktioner.
  • End-end gennemsigtighed på forretningstransaktioner fra slutbruger til infrastruktur.
  • Automatisk baselining af svartider på specifikke forretningstransaktioner.
  • "Code-level visibility" med lynhurtig identificering af kodefejl.
  • Korrelering af svartider med analytics (hvad er den forretningsmæssige impact af nedgang i svartiderne?)
Oplægsholder:
Firaas Rashid
EMEA CTO
AppDynamics

11:20 - 11:45
Santander Consumer Bank fortæller om anvendelsen af et application performance management system
Santander Consumer Bank fortæller om anvendelsen af et application performance management system på forretningskritiske kundevendte applikationer, og hvordan det har forbedret kundeoplevelserne og understøttet forretningen.

Santander er Danmarks førende udbyder af bilfinansiering, og specialist i privatlån og opsparing. Santander er eurozonens største bank og den 10. største bank i verden.
Oplægsholder:
Henrik Thierry
change manager & teamlead
Santander Consumer Bank

11:50 - 11:55
Wrap up
Partnere
Det får du ud af det
  • Lær om de nye værktøjer og teknologier
  • Bliv præsenteret for konkrete cases
  • Få inspiration til hvordan I kommer i gang
  • Indblik i værdien ved performance management
Praktiske Oplysninger
Dato:
07/3 2018
Tid:
08:30 til 11:55
Sted:
Ymor, Vibenshuset (Auditoriet)
Lyngbyvej 2 Parkering: Gården, Jagtvej 177,
2100 København Ø
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language