Skab den bedste kundeoplevelse med dyb indsigt i kundernes behov, ageren og navigeren!
Men forståelse for kunderejsen kan kræve mange data, for kunderne bevæger sig typisk rundt på kryds og tværs på apps, mobile platforme, websites, sociale medier og i den fysiske verden.
Det er derfor afgørende, at du har det rette setup til dataindsamling og dataanalyse – og at løsningen er fuldt compliant.
På dette seminar kan du derfor gennem cases, keynotes og gode leverandørhistorier blive klogere på de store aktuelle muligheder som data, software og ny innovation skaber inden for customer experience – hele vejen fra websiden til tilfredsmålingen.
På dagen kigger vi nærmere på nogle af de bedste værktøjer på området, der kan skabe overblik, indblik og stor værdi i din forståelse af dine kunder.
Redaktør for Computerworld med fokus på strategi og ledelse.
Alexander sætter fokus på CIO-branchen og de udfordringer og muligheder it-beslutningstagerne står overfor. Dette betyder, at han har konstant fokus på at komme tæt på de professionelle it-beslutningstageres udfordringer og muligheder. Hans mål er at levere relevant indhold om strategi, ledelse og digitalisering, der er aktuelt, i øjenhøjde, direkte værdiskabede og handlingsorienteret.
Alexander er udannet journalist fra Roskilde Universitet med en tværfaglig profil indenfor it og digitalisering.
Han interesserer sig for den teknologiske udvikling, nye trends, strategi og ledelse, metoder, markedet og de udfordringer og muligheder it og digitalisering medfører for det private og offentlige samt for samfundet som helhed.
Redaktør for Computerworld med fokus på strategi og ledelse.
Alexander sætter fokus på CIO-branchen og de udfordringer og muligheder it-beslutningstagerne står overfor. Dette betyder, at han har konstant fokus på at komme tæt på de professionelle it-beslutningstageres udfordringer og muligheder. Hans mål er at levere relevant indhold om strategi, ledelse og digitalisering, der er aktuelt, i øjenhøjde, direkte værdiskabede og handlingsorienteret.
Alexander er udannet journalist fra Roskilde Universitet med en tværfaglig profil indenfor it og digitalisering.
Han interesserer sig for den teknologiske udvikling, nye trends, strategi og ledelse, metoder, markedet og de udfordringer og muligheder it og digitalisering medfører for det private og offentlige samt for samfundet som helhed.