Program:


08:30 - 09:00
Croissanter & registrering

09:00 - 09:05
Velkomst v. dagens moderator
Moderator:
Alexander Haslund
Strategi- og ledelsesredaktør
Computerworld

09:05 - 09:35
3 simple trin: Sådan bliver du danmarksmester i kundeoplevelser
Forstå dine kunder med få greb, og skab fantastiske kundeoplevelser, der gør, at de kommer igen og igen! Kom med bag kulissen og få et indblik i, hvordan fantastiske kundeoplevelser skabes i Danmarks bedst besøgte forlystelsespark eller ved udleveringen af nøglerne til en Mercedes-Benz i millionklassen.

Få konkrete værktøjer til at skabe unikke kunderejser, der inspirere dig til, hvordan din forretning bliver mere attraktiv og gør det sjovere for dig og dine medarbejdere at gå på arbejde.

Halid er specialist i at designe unikke kundeoplevelser fra a til z, og med sin indsigt i Customer Experience hjælper han både private og offentlige virksomheder. Halid er ansat som projektleder for Destination SydkystDanmark som varetager turismeformidlingen for Næstved, Stevns, Vordingborg og Faxe kommune.
Keynote:
Halid Smajlovic
Customer Experience Designer, konsulent, og Projektleder for Destination SydkystDanmark
VisitSydsjælland-Møn A/S

09:35 - 10:00
Sådan hjælper automatiseret kundeservice Nets med at give en endnu bedre service
Nets tror på, at de ved at kombinere fordelene fra en chatbot og rigtige mennesker, kan skabe stærkere relationer til deres kunder. Med deres kunders behov for øje, besluttede de at få en chatbot i Nets, så de kunne give hurtigere service, skabe stærkere kunderelationer og generelt forbedre kundeoplevelsen.

I dette indlæg får du inspiration til, hvordan du kan gøre kundeoplevelsen gnidningsløs ved hjælp af teknologi og it-løsninger.
Keynote:
Jan Hayden-Jensen
Senior Vice President Customer On-boarding & Maintenance i Operations
Nets Group
Keynote:
Jonas Saleem
Key Account Manager, eSecurity & Digitisation
Nets

10:00 - 10:20
Pause

10:20 - 10:45
Integreret chatbot i contact center forbedrer kundeoplevelsen og giver værdi.
Værdien skabes af den fælles oplevelse kunderne og medarbejderne har med en integreret løsning. Tænk på al den information din virksomhed går glip af i opkald eller chats.

Hør også hvordan Microsoft Teams styres centralt og kan forbedre kundeoplevelsen. En løsning der skaber værdi for kunder og virksomhed.
Oplægsholder:
Niels Kock
CEO
U-COM A/S

10:45 - 11:05
Følg BMW’s hjulspor på rejsen mod digital excellence
Oplægsholder:
Kristoffer Winther Winberg
Digital Marketeer
BMW - Jan Nygaard AS

11:05 - 11:25
Pause

11:25 - 11:50
Fremtidens digitale dialog – Mød dine kunder, hvor de er
Nutidens kunder forventer mere end nogensinde før at være i stand til at kommunikere med din virksomhed, når og hvordan de vil.

Denne forandring har positioneret digitale kanaler som Apple Business Chat, Googles Business Messages, RCS og Instagram som fremtiden for kundekommunikation.

I denne session vil Victor Leschly Ørnby, Product Specialist for Webex Connect diskutere dette skift i kundernes forventninger, tage et kig på de digitale beskedskanaler, ”Best practice”, og hvordan man bruger dem til at skabe en mere strømlinet og engagerende kundeoplevelse.

Præsentationen holdes på engelsk.
Oplægsholder:
Victor Leschly Ørnby
Product Specialist
Cisco

11:55 - 12:20
De 5 største udfordringer ved implementering af CX: Sådan I kan overvinde dem og levere enestående kundeoplevelser
Kundeoplevelse
Find, overbevis og lær dine kunder at kende. Takket være den trigger-baserede tilgang giver BSI CX dig mulighed for at reagere på relevante (livs)begivenheder i realtid og oprette personaliserede kunderejser.

Kunstig intelligens
Få den maksimale værdiforøgelse ud af dine data. Med BSI AI får du kraftfulde arbejdsgange med automatisk maskinlæring til kundegruppering og marketingautomatisering.
Oplægsholder:
Kim Weis
International Community Manager
BSI Business Systems Integration AG

12:20 - 12:35
Debat ved bordene

12:35 - 13:25
Frokost

13:25 - 13:55
"Value Creation": Hvordan bygger man noget, der varer for evigt?
Hør om GoodiePacks rejse og hvordan Customer Experience er blevet hele deres forretningsgrundlag.
Keynote:
Lisa Bønsdorff Dalsgaard
Founder & CEO
GoodiePack

13:55 - 14:25
Fremtidens trends og tendenser i den digitale kunderejse
Mange virksomheder oplever store udfordringer med at opnå en fornuftig virkningsgrad af deres indsats. Nogle taler om at kunderne er ustyrlige, men spørgsmålet er, om det er virksomheden, der mangler indsigt og/eller forstår at anvende denne?

Per vil i sit oplæg præsentere nogle af resultaterne fra forskellige undersøgelser om kunderelationer og give ”smagsprøver” fra en helt ny CBS-undersøgelse, som udkommer i ultimo marts - "Loyalitet i turbulente tider".
Keynote:
Per Østergaard Jacobsen
direktør og ekstern lektor
Efficiens.nu og CBS

14:25 - 14:30
Opsummering v. dagens moderator

14:30 - 14:30
Tak for i dag
Det får du ud af det
  • Indblik i fremtidens trends og tendenser i den digitale kunderejse.
  • Inspiration til din egen kunderejse gennem konkrete cases.
  • Overblik over, konkrete værktøjer til at skabe unikke kunderejse.
  • Indsigt i de store aktuelle muligheder som data, software og ny innovation skaber inden for customer experience.
  • Netværk med andre og lær af deres erfatinger.
Praktiske Oplysninger
Dato:
01/3 2023
Tid:
08:30 til 14:30
Sted:
BMW Experience Center
Firskovvej 33
2800 Kongens Lyngby
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language