Sådan kommer du i gang med og får du mest ud af Microsoft Dynamics 365 Business Central Digitalt event

Dato:
14/9 2022
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Smarte programmer og tidsbesparende funktioner er normalt forbeholdt de store virksomheder med dybe lommer.

Men med Microsoft Dynamics 365 Business Central får mindre virksomheder og organisationer nye muligheder for at skabe dyb indsigt, sammenhæng og digital værdiskabelse i forretningen og alle dens processer.

Samtidig kan Business Central let integreres i virksomhedens eksisterende løsninger, herunder Outlook. Det giver adgang til nem håndtering af dagligdags opgaver inden for produktion, drift, salg eller administration.

Det er for de fleste et kæmpe spring i forhold til eksisterende hjemmelavede løsninger eller ældre Navision-installationer.

Med den nye bogføringslov, som blev vedtaget af Folketinget i maj måned, står mange mindre virksomheder desuden overfor at skulle investere i et nyt ERP-system for at kunne leve op til lovkravet.

På denne konference kan du derfor høre om, hvad det nye lovkrav betyder for dig og hvordan, du får det bedste ud af Dynamics 365 Business Central, hvad de konkrete erfaringer er, og hvordan du kan tilpasse løsningen til netop din forretning eller organisations størrelse og kompleksitet.

Mød talerne

Lars Jacobsen

Lars Jacobsen

chefredaktør og moderator

Computerworld

Lennart Garbarsch

Lennart Garbarsch

Partner

Tabellae A/S

Tim Janum

Tim Janum

Account Manager

Tabellae A/S

Ib Pedersen

Ib Pedersen

Senior ERP Advisor

HNCO A/S

Camilla Ankerdal

Camilla Ankerdal

Senior Consultant

SignUp Software

Frank Olesen

Frank Olesen

Partner Director

SignUp Software

Carsten Petry

Carsten Petry

Senior Client Executive

NORRIQ

Jesper Vingborg

Jesper Vingborg

Director

BDO

Se program

Program:


09:00 - 09:05
Velkomst
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør og moderator
Computerworld

09:05 - 09:35
Dokumenter er forretningskritiske. Uden labels – ingen levering. Uden fakturaer – intet salg
Tabellae er ERP-systemets bedste ven. Vi elsker forretningsdokumenter og har hjulpet mere end 500 kunder med at interagere effektivt med kunderne og minimere risici i ERP-implementeringen.

Ordrebekræftelser, følgesedler, e-mails, stregkoder og labels.

ERP-output kan få tidsforbrug og økonomi i et ERP-projekt til at løbe løbsk, hvis det ikke håndteres smart.

Tabellae implementerer dokumentstyringssystemer, der gør vedligeholdelse og tilpasning af dokumenter til en overskuelig opgave – også hvis I har samhandel på tværs af lande og forretningsenheder.

Vi vil bl.a. belyse hvordan I kan:
  • Imødekomme krav til forretningsdokumenter ift. formater, datakilder, indhold, integrationer m.m.
  • Minimere daglige vedligeholdelsesomkostninger ift. ERP-dokumenter.
  • Tilrette dokumenter i takt med, at jeres virksomhed ændrer sig og nye behov opstår.
  • Komme sikkert, hurtigt og nemt fra start med en standardløsning til dokumenthåndtering.
Oplægsholder:
Lennart Garbarsch
Partner
Tabellae A/S
Oplægsholder:
Tim Janum
Account Manager
Tabellae A/S

09:35 - 10:05
Overblik af MS Business Central partnere i Danmark
Hvad skal være opmærksom på når man vælger BC partner?
Ib giver gode råd i forbindelse med valg af partner.
Keynote:
Ib Pedersen
Senior ERP Advisor
HNCO A/S

10:05 - 10:20
Pause

10:20 - 10:50
Digitalt fakturaflow i Business Central
Her gives et indblik i mulighederne ved at vælge et digitalt fakturaflow system, samt hvilke muligheder der findes på markedet og hvilken man skal vælge, og herunder hvorfor ExFlow fra SignUp Software skiller sig positivt ud.

Derudover italesættes lovgivningen i forbindelse med den nye bogføringslov, og hvordan den påvirker virksomhederne i forhold til de digitale krav.
Oplægsholder:
Camilla Ankerdal
Senior Consultant
SignUp Software
Oplægsholder:
Frank Olesen
Partner Director
SignUp Software

10:50 - 11:20
Fra kælderen til skyen med Business Central - opsummering af erfaringer fra de gennemførte projekter!
Hvad kan Business Central og hvad er der i 365 Business Central ”værktøjskassen” til din branche?
Hvilke apps er de mest anvendte til Business Central? Hvilke apps bør du altid have?
Hvad er erfaringerne fra de gennemførte BC-projekter?
Skal du foretage en teknisk opgradering eller skal du starte forfra?

Få svaret når Carsten går på scenen.
Oplægsholder:
Carsten Petry
Senior Client Executive
NORRIQ

11:25 - 11:55
Ny bogføringslov – et øget fokus på digitalisering
Med vedtagelsen af ny bogføringslov har folketinget skærpet kravene til det danske erhvervsliv.

Over en periode på de næste 5 år implementeres en række krav til virksomhederne som omfatter digital bilagshåndtering og dataflow, anvendelse af godkendte ERP løsning og samtidig indføres øgede kontrolbestemmelser.

Jesper giver en introduktion til den nye bogføringslov og hvad den betyder.
Keynote:
Jesper Vingborg
Director
BDO

11:55 - 12:00
Tak for idag
Det får du ud af det
  • Indsigt i, hvordan du får det bedste ud af Dynamics 365 Business Central
  • Inspiration fra konkrete erfaringer
  • Indblik i, hvordan du kan tilpasse løsningen til netop din forretning