Tabellae er ERP-systemets bedste ven. Vi elsker forretningsdokumenter og har hjulpet mere end 500 kunder med at interagere effektivt med kunderne og minimere risici i ERP-implementeringen.
Ordrebekræftelser, følgesedler, e-mails, stregkoder og labels.
ERP-output kan få tidsforbrug og økonomi i et ERP-projekt til at løbe løbsk, hvis det ikke håndteres smart.
Tabellae implementerer dokumentstyringssystemer, der gør vedligeholdelse og tilpasning af dokumenter til en overskuelig opgave – også hvis I har samhandel på tværs af lande og forretningsenheder.
Vi vil bl.a. belyse hvordan I kan:
- Imødekomme krav til forretningsdokumenter ift. formater, datakilder, indhold, integrationer m.m.
- Minimere daglige vedligeholdelsesomkostninger ift. ERP-dokumenter.
- Tilrette dokumenter i takt med, at jeres virksomhed ændrer sig og nye behov opstår.
- Komme sikkert, hurtigt og nemt fra start med en standardløsning til dokumenthåndtering.