Giv dit salg og kundeservice et løft med Dynamics 365 Digitalt event

Dato:
06/10 2020
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Microsoft har sat turbo på udviklingen af Dynamics 365, som er stærkere, mere omfattende og mere fleksibel end nogensinde før. Resultatet er et hav af nye muligheder. Både for dig, som allerede bruger dele af Dynamics' ERP-funktionalitet, og for dig som vil høste fordelene af alle de andre smarte funktioner, Dynamics 365-platformen byder på.


Thomas Rath
Senior CRM Architect


Et godt eksempel er de mange nye muligheder, Dynamics 365 giver for at optimere salg, kundeservice og CRM generelt.

Dem sætter vi fokus på i dette i webinar, hvor CGI's ekspert,
giver dig svarene på nogle af de spørgsmål, som typisk melder sig.

Mød talerne

Jakob Schjoldager

Jakob Schjoldager

redaktør

Computerworld

Se program

Program:


09:00 - 09:05
Velkomst
Moderator:
Jakob Schjoldager
redaktør
Computerworld

09:05 - 09:20
Overblik over Dynamics 365 til salg og service
Hvilke moduler findes der? Hvilke dele af forretningen understøtter CRM-modulerne? Hvordan hænger de sammen med de øvrige komponenter i Dynamics 365? I dette indlæg får du svarene.

09:20 - 09:35
Dynamics 365 – én platform, som dækker både ERP og CRM
Her hører du, hvordan salgs- og servicemodulerne i Dynamics 365 spiller sammen med ERP-modulet i Dynamics 365 (Finance and Operations) – både fra en teknisk, forretningsmæssig og licensmæssig vinkel.

09:35 - 10:35
Giv bedre kundeservice med Dynamics 365
Med Dynamics 365 får du et væld af nye muligheder for at understøtte kundeserviceafdelingen og give dine kunder en hurtigere og bedre oplevelse, når de henvender sig. Bliv klogere på hvordan.

10:35 - 10:35
Tak for i dag
Partnere
Det får du ud af det
  • Overblik: Hvad tilbyder Dynamics 365 indenfor salg og service?
  • Indblik: Hvordan komplementerer ERP og CRM hinanden i Dynamics 365?
  • Indsigt: Se løsningen med fokus på kundeserviceafdelingens behov