Digital HowTo: Fremtidens It service management - optimer dit setup med de nyeste teknologier
Digitalt event
Dato:
30/9 2020
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Vi sætter på dette event fokus på automatisering og optimering af it-driften med udgangspunkt i ITSM og softwarerobotter.
Det er vigtigere end nogensinde at have styr på kerneopgaverne i virksomhedens it-drift.
Fra monitorering af systemerne til udrulning af applikationer, håndtering af service desken og alle udfordringerne med it-sikkerheden: Der skal være styr på alle de grundlæggende processer, og her spiller it service management en afgørende rolle.
Vi giver dig en introduktion til de forskellige værktøjer og løsninger, der kan tages i brug, ligesom du får et indblik i mulighederne for at få hjælp eksternt.
På dette event bliver du klogere på mulighederne og udfordringerne - og får lejlighed til at netværke og søge inspiration hos ligesindede.
Hvilke krav stilles til fremtidens service management? Vi mener at en tværgående servicemodel og øget samarbejde på tværs i organisationen er en væsentlig grundpille i succesfuld fremtidig service management-praksis. Ved at etablere en fælles standard for service management kan vi skabe værdi og sikre en strategisk forankret digital udvikling som drives i fællesskab af it og forretning.
Vi præsenterer en taktisk model, der hjælper jer med at definere, hvad services er hele vejen igennem it og ud i forretningen.
Du får desuden inspiration til, hvordan I kan lede jeres servicepraksis gennem den digitale udvikling i jeres forretning og sikre hastighed, sikkerhed og stabilitet.
Mikkel Leth-Nissen
,
CEO
,
Syspeople
09:25 - 09:30
Q&A til Mikkel Leth-Nissen, Syspeople
09:30 - 09:50
ITSM med Jira Service Desk: smidigt, effektivt og integreret
It-drift er en kerneydelse i snart enhver virksomhed. I dette indlæg fokuserer vi på, hvordan Atlassians værktøjer, især Jira Service Desk, kan hjælpe jer med at automatisere og effektivisere jeres interne drift- og supportprocesser—fra kommunikation om systemers aktuelle driftstatus over automatisk rekvirering af softwareydelser til helt lavpraktisk effektivisering af support-processer—samt binde dem sammen med virksomhedens øvrige forretningsprocesser.
Jira Service Desk er Atlassians ITIL-certificerede servicedesksystem, som bygger på den velrenomerede workflowmotor i Jira. Sammen med Atlassians wiki-baserede platform Confluence udgør Jira Service Desk en helstøbt platform, som kan anvendes bredt i virksomheden, såvel internt som eksternt med kunder og samarbejdspartnere.
Hos Translucent har vi 15+ års erfaring med Atlassians værktøjer, og vil i dette indlæg give en gennemgang af Jira Service Desk med udgangspunkt i vores erfaringer fra et antal af vores mange kundeprojekter.
Daniel Hostrup Eriksen
,
Partner og Atlassian-konsulent
,
Translucent ApS
09:50 - 09:55
Q&A til Daniel Hostrup Eriksen, Translucent
09:55 - 10:15
Hvordan AI-drevet intelligens skaber bedre forretningsbeslutninger
Lær hvordan du kan levere service, som begejstrer dine brugere, øger produktiviteten og skaber grobund for større indsigt i din forretning. Fællesnævneren for at opnå dette er en innovativ ITSM-platform, som forbinder og automatiserer alle dine it-services.
Med ServiceNow ITSM behøver du ikke at gå på kompromis. Du kan gå live på blot et par uger – uden at kode eller lære nye skills. Fra en guidet opsætning til grafiske workflows er ServiceNow designet til at gøre konfigurationen lettere, mens du stadig kan nyde godt af stærke ITSM-egenskaber, som transformerer din it service delivery.