Customer experience 2019 - kundeoplevelsens værdikæde

Dato:
10/12 2019
Sted:
København SV
Pris:
995 kr

Ordet kundeoplevelse bliver efterhånden nævnt lige så ofte på direktionsgangen som strategi, brand og innovation.

At skabe en stærk kundeoplevelse er et af de vigtigste våben i kampen om at vinde og fastholde kunder samt skabe vækst og værdi i organisationen.

Det handler først og fremmest om at gøre kunderne glade i den oplevelse, de får i mødet med den enkelte virksomhed. Og gevinsten er lige til at høste.

De virksomheder, der virkelig formår at svinge kundeoplevelsen op på den helt store klinge, opnår rent faktisk højere omsætning på toplinjen, større indtjening, hurtigere vækst og langt bedre udbytte af deres marketingindsats end konkurrenterne.

De succesfulde virksomheder har fundet opskriften på at forstå og føre an i den ultimative kundeoplevelse. Og opskriften giver dem bedre resultater - og skaber større værdi for medarbejderne, kunderne og aktionærerne.

Opskriften kalder vi KUNDEOPLEVELSENS VÆRDIKÆDE.

Kom og hør de succesfulde virksomheder dele ud af deres erfaringer med kundeoplevelsen på godt og ondt med afsæt i, hvordan teknologi kan forankre kundeoplevelsen, og hvordan kundeoplevelsen kan vokse til at blive et ægte DNA i virksomheden.

Konferencen henvender sig til CEOs, CFOs, CIOs, CMOs eller andre som på en eller på anden vis er med til at finansiere, udvikle eller forankre virksomhedens kundeoplevelse.

Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

09:00
Velkomst

09:15
Keynote

09:50
Taler kommer snart

10:20
Kaffepause

10:50
Keynote

11:30
Taler kommer snart

12:00
Taler kommer snart

12:30
Frokost

13:15
Keynote

13:45
Taler kommer snart

14:15
Kaffepause

14:35
Keynote

15:15
Q & A, debat

15:45
Opsummering og tak for i dag
Det får du ud af det
  • Sådan designer du den gode kundeoplevelse
  • Indsigt i hvordan teknologi kan forankre kundeoplevelsen
  • Administrer dine kundedata
  • Byg en klar CX-strategi og -kultur
  • Sådan ser næste generations kundeoplevelser ud
  • Sådan driver du strategien i mål