CRM: Bedre og mere effektiv kundehåndtering i en digital tidsalder

Dato:
15/5 2019
Sted:
Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse

Mange virksomheder har CRM-løsninger med mange år på bagen. Men god kundehåndtering er vigtigere end nogensinde, og udviklingen med løsningerne og systemerne går hurtigt i øjeblikket.

Fra integreringen af sociale medier, understøttelse af mobile platforme og cloud-løsninger til avancerede analyse-værktøjer og helt nye funktioner til kundeservice; CRM-løsningerne forandrer sig og får hele tiden nye funktioner.

På dette event kan du møde nogle af de førende leverandører på CRM-området, få et indblik i helt konkrete løsninger og værktøjer og få svar på dine egne spørgsmål.

Vi giver dig inspiration til konkrete satsninger og guider dig videre i junglen af leverandører og løsninger.

CRM er vigtigere end nogensinde, da det er nøglen til at sikre en effektiv kundehåndtering.


Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

08:55
Velkomst
oplægsholder
Moderator:
Jakob Schjoldager
journalist
Computerworld

09:00
Hvordan håndterer du kunderejsen med CRM?
For os er det vigtigt at sætte kunden i centrum. Der er så mange touchpoints med kunder i dag. Hvordan håndterer man det effektivt i sin organisation? Hvordan bevarer man overblikket og indsigten? Hør, hvordan SuperOffice håndterer kunderejsen ved at finde, fange og fastholde kunder med vores CRM-software.
oplægsholder
Oplægsholder:
Pernille Møller Lund
adm. direktør
SuperOffice Danmark

Pernille har været direktør for SuperOffice Danmark i et års tid. Hun kommer med 20 års erfaring fra it-branchen og tidligere nationale og internationale roller hos producenter som Cisco og EMC. Pernille har derfor en tung ballast omkring transport, opbevaring, sikring og ikke mindst anvendelse af data. Denne viden omsættes i SuperOffice Danmark til at hjælpe eksisterende og kommende kunder med at indfri deres digitale potentiale i deres daglige kunderelationer.


09:30
GDPR og CRM
CRM-systemer giver næsten ubegrænsede muligheder for at registrere data og persondata om kunder, brugere og samarbejdspartnere. Det kan i praksis være svært at håndtere CRM i forbindelse med overholdelse af GDPR og databeskyttelsesloven. På oplægget får du konkrete bud på, hvordan man som virksomhed kan styre og dokumentere brug af CRM, så virksomheden kan dokumentere overholdelse af GDPR og databeskyttelsesloven.
oplægsholder
Oplægsholder:
Martin Folke Vasehus
it-advokat
ComplyCloud og CIT Advokatfirma

Martin Folke Vasehus er certificeret it-advokat og stifter af ComplyCloud ApS og CIT Advokatfirma. Martin har en fortid hos Bruun & Hjejle fra 2009-2017 og er en erfaren specialist indenfor it-ret, persondata og GDPR compliance.


10:00
Pause

10:15
CRM er et begreb, der kommer i mange udgaver og med mange definitioner
Vi har ved JUNIOR valgt at bygge vores CRM-system (Prospect) på baggrund at vores kunders ønsker og mange gode ideer, da vores brugere er dem, der kender behovene bedst.

Vores opgave er at udfordre og moderere disse ideer og skabe et bindeled mellem teknikker og metoder fra de forskellige brancher, som kan styrke din forretning.

Ved JUNIOR anerkender og dyrker vi den vigtige forbindelse mellem CRM og ERP, så din virksomhed får fuldt udbytte af alle informationer og data uanset hvem, der bidrager med dem.
oplægsholder
Oplægsholder:
Junior Verreijt-Nielsen
Systemarkitekt og innovator
JUNIOR

Junior Verreijt-Nielsen har mere end 20 erfaring inden for CRM og ERP og med en passion for GDPR med mere end 40 oplæg i hele Europa.


10:45
Paneldebat
Pernille Møller Lund - SuperOffice Danmark
Martin Folke Vasehus - ComplyCloud og CIT Advokatfirma
Junior Verreijt-Nielsen - JUNIOR

11:15
Tak for idag
Partnere
Det får du ud af det
  • Konkrete bud på CRM-løsninger.
  • Oplev et simpelt og brugervenligt CRM-system.
  • Hør om implementering, processer og forandringsledelse.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen
  • Hvordan du overholder GDPR i CRM