Brugeroplevelsen på virksomhedens forretningskritiske applikationer er afgørende for både fastholdelse af kunder og omsætning, samt medarbejdernes arbejdsdag og produktivitet.
Derfor er der behov for fokus på slutbrugeroplevelsen. Ikke kun det funktionelle design af applikationen, men i høj grad også det non-funktionelle: performance og svartider. Den moderne bruger accepterer ikke lange svartider, crash eller ustabil performance.
Det forudsætter blandt andet en høj grad af brugervenlighed, en performance i topklasse og en konstant videreudvikling og optimering af applikationen. Samtidig er monitorering en helt afgørende del af det at sikre den bedste performance.
De øgede forretningskrav til stabile og brugervenlige applikationer har medført, at der de seneste år er udviklet en lang række nye teknolologier, værktøjer og services, der kan hjælpe dig med at monitorere, benchmarke og analysere svartider og stabilitet på dine applikationer, samt ikke mindst udføre hurtige root cause analyser.
På denne event sætter vi fokus på performance management og gør dig klogere på, hvordan man effektivt kan optimere den non-funktionelle slutbrugeroplevelse og en stabil proaktiv drift på de forretningskritiske applikationer - kundevendte som medarbejdervendte. Du kan møde en række af de førende eksperter inden for it performance mangement og få et indblik i emnet, samt de nyeste tendenser på området.
Hør hvordan Santander Consumer Bank har forbedret kundeoplevelsen
Henrik Thierry, change manager & teamlead, Santander Consumer Bank giver et unikt inblik i anvendelsen af et Application Performance Management system på forretningskritiske kundevendte applikationer, og hvordan det har forbedret kundeoplev elserne og understøttet forretningen.
Santander er Danmarks førende udbyder af bilfinansiering, og specialister i privatlån og opsparing. Santander er Eurozonens største bank og den 10. største bank i verden.
Dine it-systemer performance afhænger af mange forskellige dele, og den endelige brugeroplevelse består af mange niveauer. Selv om alle de individuelle dele synes at performe tilstrækkeligt, kan slutbrugerbrugeroplevelsen stadig være utilfredsstillende.
Vi vil blandt andet gennemgå:
Kontinuerlig, objektiv indsigt i slutbrugeroplevelsen.
Simulering af slutbrugerhandlinger i en applikation eller kæde.
Måling af tilgængelighed, svartid og fejlmeddelelser af simulerede operationer.
Interne applikationer og cloud-applikationer, såsom Office 365.
Jesper Geisler
,
CEO
,
Ymor Nordics
09:25 - 09:50
"Google Earth" og machine learning til dit netværk
Med løsningerne fra ExtraHop er det muligt at analysere og visualisere al netværkstrafik fra dine applikationer - både cloud og on-premise - samt at udtrække brugbar information fra den enorme mængde af netværksdata.
Det giver mulighed for meget stor gennemsigtighed i forhold til drift, cloud-migrering og overblik over virksomhedens shadow-it.
Indlægget vil blandt andet gennemgå:
Hvad er "wire-data analytics"? Hvordan gør man? Hvordan fungerer løsningen? Og hvad kan man egentlig få ud af det?
Muligheder med wire data. Realtids-analyse af alle L2-L7 data, hele applikations værdikæden.
Brug af wire data i relation til GDPR.
ExtraHop wire data analytics support til HL7 til kliniske applikationer til sundheds-it.
Live activity maps fungerer som "Google Earth for dit netværk." Kortlægger grafisk enheds- og applikationskommunikationer, så der skabes et dynamisk, realtids-overblik på tværs af din virksomhed med Live activity maps.
Owen Cole
,
VP Emea
,
ExtraHop
09:55 - 10:20
Synlighed, kontrol og øjeblikkelig løsning på tværs af alle medarbejder-endpoints
Nexthink gør det muligt at analysere, visualisere og handle i realtid på tværs af al slutbruger-computing-data. Nexthink tilbyder kontrol ved at levere både et live-overblik og et historisk overblik over alle endpoints, applikationer og brugeraktiviteter.
Du kan dermed engagere dig i dine medarbejdere for at optimere deres oplevelse.
Du kan forbedre dine data med out-of-box threat intelligence og deep analytics.
Og følge op på endpoints øjeblikkeligt for den mest effektive genopretning.
Hans Harbo
,
partner account executive nordics
,
Nexthink
10:25 - 10:40
Pause
10:40 - 11:15
Automatiske dynamiske applikations-flowmaps og lynhurtig identificering af kode-optimeringsmuligheder
AppDynamics (for nyligt købt af Cisco) er markedets førende softwareproducent inden for APM. AppDynamics' kunder tæller verdens største banker og online-virksomheder med fokus på kontinuerlig optimering af svartider, slutbrugeroplevelser, stabilitet samt høje krav til kvalitet og hastighed i softwareudvikling.
Med AppDynamics får den digitaliserede forretning:
Automatiserede og dynamiske flowmaps over applikationer og forretningstransaktioner.
End-end gennemsigtighed på forretningstransaktioner fra slutbruger til infrastruktur.
Automatisk baselining af svartider på specifikke forretningstransaktioner.
"Code-level visibility" med lynhurtig identificering af kodefejl.
Korrelering af svartider med analytics (hvad er den forretningsmæssige impact af nedgang i svartiderne?)
Firaas Rashid
,
EMEA CTO
,
AppDynamics
11:20 - 11:45
Santander Consumer Bank fortæller om anvendelsen af et application performance management system
Santander Consumer Bank fortæller om anvendelsen af et application performance management system på forretningskritiske kundevendte applikationer, og hvordan det har forbedret kundeoplevelserne og understøttet forretningen.
Santander er Danmarks førende udbyder af bilfinansiering, og specialist i privatlån og opsparing. Santander er eurozonens største bank og den 10. største bank i verden.