It-løsninger til kundehåndtering eller CRM er stort set blevet en standard i danske virksomheder. Fra udvidede kundekartoteker til egentlige call center applikationer. I de seneste år er der kommet nye web-baserede løsninger i markedet, og valget står i dag ikke blot mellem et stort antal leverandører og løsninger, men også mellem forskellige platforme.
Der stilles stigende krav til sikkerheden når værdifulde informationer om virksomhedens væsentligste aktiv - kunderne - skal sikres, deles og gemmes, og netop sikkerheden i den web-baserede løsning kan virke uoverskuelig - men er det en myte? Hvordan bringer du dig i front med CRM, og hvordan får du størst muligt afkast af din CRM-investering?
Har CRM atter været på tegnebrættet i jeres organisation?
Et CRM-system skal hverken være en tidsrøver eller en dårlig investering. Tværtimod. Det rigtige CRM-værktøj gør hverdagen sjovere og mere produktiv for alle de kollegaer, som har kontakt med jeres kunder. Og det rigtige CRM-værktøj er især en sælgers vigtigste våben.
Vi tror på, at årsagen til at CRM-systemet LIME Pro har fundet så godt indpas på det nordiske CRM marked, er at vi udvikler systemet efter K-I-S princippet. "KEEP IT SIMPLE".
Kom og oplev et simpelt og brugervenligt CRM-system og hør om, hvordan vi har hjulpet mere end 5000 organisationer med at forankre LIME Pro® i deres organisation, og hør specifikke cases om hvordan CRM-systemet har bidraget til øget produktivitet og øget omsætning hos vores kunder.
Igor Taflev
,
CRM ekspert og forretningsudvikler
,
Lundalogik A/S
09:30 - 09:55
MicroPartner
Da Saint Gobain Distribution Danmark skulle vælge nyt CRM-system for 500 brugere i hele organisationen, blev MicroPartner valgt som leverandør.
Toke Godiksen, it-manager fra Saint Gobain Distribution Danmark vil give et indblik i, hvordan MicroPartner har hjulpet med den igangværende implementering. CRM handler ikke så meget om it-systemet, men mere om processer, forandringsledelse og den interne modtagelse af CRM.
Toke Godiksen
,
it-manager
,
Saint Gobain Distribution Danmark
10:00 - 10:15
Pause
10:15 - 10:40
webCRM
EstatePartner stod overfor en kraftig vækst, men med en mindre organisation til at løfte denne og samtidig servicere kunderne. Derfor var der brug for hurtigt at etablere en effektiv og sikker platform til at imødekomme dette.
Salgsdirektør Niclas Adelsparre fra EstatePartner kommer og fortæller om hvordan selskabet på få måneder og uden et stort it-budget har fået struktureret og tunet dets salgs- og marketingsystem, løftet kundeoplevelsen og samtidig effektiviseret dets interne administation.
Jørgen Rode
,
CEO
,
webCRM
Niclas Adelsparre
,
sales director
,
EstatePartner
10:45 - 11:10
God CRM er også at have styr på kontrakterne
Customer relationship management handler også om at have styr på eksisterende kunder. Ved at digitalisere processerne omkring kontraktstyring skaber du overblik og sikrer, at du altid er et skridt foran i forhold til blandt andet dokumentation, kontraktudløb og genforhandlinger.
Med kontraktstyring via DocuNote får I et digitalt og søgbart arkiv, der giver overblik over organisationens samlede kontraktgrundlag. Det er også her, I gemmer alle kontraktskabeloner og underlægger dem versionsstyring og offline adgang. Naturligvis med integration til et eventuelt eksisterende CRM, økonomisystem og Office 365 samt med integration til Outlook, herunder mulighed for at arkivere e-mails direkte.
Erik Søndergaard
,
direktør
,
IntraNote
11:15 - 11:40
Paneldebat
Igor Taflev, Lundalogik A/S Toke Godiksen, Saint Gobain Danmark Niclas Adelsparre, EstatePartner Erik Søndergaard, IntraNote