event billede

Løft AI fra personlig produktivitet til ægte enterprise AI - og videre

Dato:
24/6 2025
Sted:
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

AI er for mange blevet en integreret del af den personlige arbejdsdag. Værktøjer som ChatGPT, Copilot og Adobes AI-funktioner har ændret vores måde at arbejde, skabe og samarbejde på. Men det udfordrer også vores måde at drive it på.

Derfor står stadig kun ved begyndelsen, for den helt store forretningsmæssige værdi ligger med enterprise-grade AI, hvor organisationens data, processer og store produktions- og marketingssystemer indgår.

Det gør CIO’ens rolle mere afgørende end nogensinde: At sikre dataintegration, prioritere AI i teknologistakken og samtidig balancere etik, sikkerhed og forretningsværdi. Alt sammen for at CIO´en kan være med til at sikre den gode kundeoplevelse ved at der er styr på e-commerce, data management, customer experience og ikke mindst generativ AI.

Udfordringen er dog hvordan du som it-leder forbereder dig på at bedst muligt kunne udnytte mulighederne. For hvordan konsoliderer man eksisterende systemer og processer, så man er klar til at udnytte det fulde enterprise potentiale i AI? Og hvad kræver det af ens digitale arkitektur, governance og sikkerhed?

Til at indlede diskussionen vil Casper Thomsen, Director, Enterprise Architecture, TV 2 , fortælle, hvordan TV 2 har arbejdet med data og analyser for at forbedre kundeoplevelsen og kunderejsen, arbejdet med ensretningen af den digitale arkitektur og hvordan Casper Thomsen ser AI spille en rolle for TV 2 nu og i fremtiden.

Så vær med når vi stiller skarpt på den digitale forretning til et eksklusivt aftenarrangement med middag arrangeret i samarbejde mellem Adobe og Computerworld.

Rundbordsdiskussionen ledes af Computerworlds erfarne chefredaktør Lars Jacobsen og krydres med eksempler og erfaringer fra Adobe og Adobes nordiske direktør Franck Attia. Undervejs vil der være rig lejlighed til at netværke med de øvrige deltagere og høre konkrete erfaringer og perspektiver på rejsen fra personlig produktivitet til enterprise AI – og måske videre til en fremtid, hvor AI bliver agentisk.

Rundbordsdiskussionen er lukket, off-the-record og alene forbeholdt de inviterede deltagere.

Mød talerne

Lars Jacobsen

Lars Jacobsen

Chefredaktør og moderator

Computerworld

Casper Thomsen

Casper Thomsen

Director, Enterprise Architecture

TV 2 DANMARK A/S

Franck Attia

Franck Attia

Managing Director

Adobe Nordics

Se program

Program: Hent program


17:30 - 18:00
Champagne og snacks

18:00 - 18:25
Velkomst og bordet rundt
Lars Jacobsen
Chefredaktør og moderator
Computerworld

18:25 - 18:45
TV 2's digitale rejse og AI's rolle i fremtiden
Til at indlede diskussionen vil Anders Lerbech, TV 2’s teknologidirektør, fortælle, hvordan TV 2 har arbejdet med data og analyser for at forbedre kundeoplevelsen og kunderejsen, arbejdet med ensretningen af den digitale arkitektur og hvordan Anders Lerbech ser AI spille en rolle for TV 2 nu og i fremtiden.
Casper Thomsen
Director, Enterprise Architecture
TV 2 DANMARK A/S

18:45 - 19:00
Servering af forret

19:00 - 19:30
Debat

19:30 - 19:45
Servering af hovedret

19:45 - 20:00
CIO’ens rolle i at skalere generativ AI: Data, infrastruktur og strategisk lederskab som nøgle til fremtidens kundeoplevelse
Generativ AI er i færd med at revolutionere markedsføring og kundeoplevelser – men vejen fra eksperiment til skalering kræver mere end blot teknologi. I denne præsentation fra Adobe stiller vi skarpt på, hvordan CIO’er og teknologiledere kan bane vejen for succes med generativ AI.

Vi ser på nødvendigheden af sammenhængende datasystemer, tydelige modeller for investeringsafkast og tæt samarbejde på tværs af forretningen. Vi dykker ned i, hvordan investeringer i AI-drevet personalisering, skalerbar infrastruktur og agentbaserede systemer kan skabe adaptive, friktionsfri kundeoplevelser.

Endelig sætter vi fokus på ledelsens rolle i at sikre strategisk alignment, fremme innovation og levere målbare resultater – alt sammen med henblik på bæredygtig vækst og konkurrencefordele i en AI-drevet fremtid.
Franck Attia
Managing Director
Adobe Nordics

20:00 - 20:30
Debat

20:30 - 20:40
Servering af dessert

20:40 - 21:10
Debat