Det Digitale Produktpas Digitalt event

Dato:
21/8 2024
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Det Digitale Produktpas er et nyt EU-initiativ, og et digitalt mærkat, der ledsager et fysisk produkt gennem dets livscyklus. Det skal skabe gennemsigtighed i forhold til for eksempel et produkts bæredygtighed over for forbrugerne. Det forventes udrullet i løbet af 2024.

Produktpasset kommer til at synliggøre dit produkts bæredygtighed i praksis og skal indeholdende data om produktets oprindelse, materialer og genanvendelsesmuligheder.

Dette kommer til at stille store krav til dine data, og betyder derfor nye udfordringer i forhold til datahåndtering, og hvordan man sikrer det rigtige datagrundlag.

Kom med og hør om, hvordan du kommer i gang med at sikre din virksomhed er klar til Det Digitale Produktpas.
Vi sætter fokus på, hvordan du bliver klædt på til at få styr og struktur på dine data, samt hvilke krav du skal sætte til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre den nødvendige information er tilgængelig.


Denne konference er for dig der har produkter i din portefølje, og som ønsker en implementering af Det Digitale Produktpas, så forbrugerne får gennemsigtighed over produkternes bæredygtighed og andre informationer.

Mød talerne

Marie Krogsgaard Veyret

Marie Krogsgaard Veyret

Senioradvokat

Bech Bruun

Se program
Partnere Bliv partner
Det får du ud af det
  • Overblik over, hvad det nye Det Digitale Produktpas kommer til at betyde for din virksomhed
  • Indsigt i de nye regler med det Det Digitale Produktpas
  • Indblik i, hvilke krav du skal stille til dine leverandører og andre i din værdikæde, for at sikre at den nødvendige information er tilgængelig.
  • Inspiration til, hvordan du bliver klar til at kunne opfylde kravene