Sådan kommer du i gang med og får du mest ud af Microsoft Dynamics 365 Business Central Digitalt event

Dato:
14/9 2022
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Smarte programmer og tidsbesparende funktioner er normalt forbeholdt de store virksomheder med dybe lommer.

Men med Microsoft Dynamics 365 Business Central får mindre virksomheder og organisationer nye muligheder for at skabe dyb indsigt, sammenhæng og digital værdiskabelse i forretningen og alle dens processer.

Samtidig kan Business Central let integreres i virksomhedens eksisterende løsninger, herunder Outlook. Det giver adgang til nem håndtering af dagligdags opgaver inden for produktion, drift, salg eller administration.

Det er for de fleste et kæmpe spring i forhold til eksisterende hjemmelavede løsninger eller ældre Navision-installationer.

Med den nye bogføringslov, som blev vedtaget af Folketinget i maj måned, står mange mindre virksomheder desuden overfor at skulle investere i et nyt ERP-system for at kunne leve op til lovkravet.

På denne konference kan du derfor høre om, hvad det nye lovkrav betyder for dig og hvordan, du får det bedste ud af Dynamics 365 Business Central, hvad de konkrete erfaringer er, og hvordan du kan tilpasse løsningen til netop din forretning eller organisations størrelse og kompleksitet.

Se program

Program:


09:00
Velkomst
Lars Jacobsen
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør og moderator
Computerworld

Chefredaktør for Computerworld siden 2013. Har i over 20 år beskæftiget sig med samspillet mellem teknologi, forretning og samfund som taler, moderator, journalist og podcastvært. Medlem af juryen for Årets CIO og er initiativtager og jurymedlem til den nystiftede pris som Årets CISO.


09:05
Dokumenter er forretningskritiske. Uden labels – ingen levering. Uden fakturaer – intet salg
Tabellae er ERP-systemets bedste ven. Vi elsker forretningsdokumenter og har hjulpet mere end 500 kunder med at interagere effektivt med kunderne og minimere risici i ERP-implementeringen.

Ordrebekræftelser, følgesedler, e-mails, stregkoder og labels.

ERP-output kan få tidsforbrug og økonomi i et ERP-projekt til at løbe løbsk, hvis det ikke håndteres smart.

Tabellae implementerer dokumentstyringssystemer, der gør vedligeholdelse og tilpasning af dokumenter til en overskuelig opgave – også hvis I har samhandel på tværs af lande og forretningsenheder.

Vi vil bl.a. belyse hvordan I kan:
  • Imødekomme krav til forretningsdokumenter ift. formater, datakilder, indhold, integrationer m.m.
  • Minimere daglige vedligeholdelsesomkostninger ift. ERP-dokumenter.
  • Tilrette dokumenter i takt med, at jeres virksomhed ændrer sig og nye behov opstår.
  • Komme sikkert, hurtigt og nemt fra start med en standardløsning til dokumenthåndtering.
Lennart Garbarsch
Oplægsholder:
Lennart Garbarsch
Partner
Tabellae A/S

Lennart Garbarsch er medstifter af Tabellae, som er et internationalt anerkendt rådgivningsfirma inden for dokumentstyring.

Tabellae har hjulpet mere end 600 virksomheder globalt med at håndtere udskrifter og dokumenter effektivt og blive i stand til at minimere risiko for tids- og budgetoverskridelser i ERP-projektet, interagere effektivt med kunderne samt fremtidssikre deres ERP-system til en foranderlig verden

Tim Janum
Oplægsholder:
Tim Janum
Account Manager
Tabellae A/S

Tim Janum har mange års erfaring fra ERP-verdenen og relaterede softwareløsninger. Tim er Account Manager hos Tabellae med ekspertise inden for Dynamics 365 BC.


09:35
Overblik af MS Business Central partnere i Danmark
Hvad skal være opmærksom på når man vælger BC partner?
Ib giver gode råd i forbindelse med valg af partner.
Ib Pedersen
Keynote:
Ib Pedersen
Senior ERP Advisor
HNCO A/S

Ib Pedersen er en af Danmarks førende forretningssystem rådgivere, og har over de seneste ca. 30 år rådgivet en lang række virksomheder med at træffe de rigtige strategiske valg omkring bl.a. ERP-, HR- og lønsystemer. Hertil kommer at Ib har deltaget i udarbejdelse af en lang række analyser af markedet for bl.a. ERP generelt, BC og FO markedet, HR-systemer og lønsystemer.


10:05
Pause

10:20
Digitalt fakturaflow i Business Central
Her gives et indblik i mulighederne ved at vælge et digitalt fakturaflow system, samt hvilke muligheder der findes på markedet og hvilken man skal vælge, og herunder hvorfor ExFlow fra SignUp Software skiller sig positivt ud.

Derudover italesættes lovgivningen i forbindelse med den nye bogføringslov, og hvordan den påvirker virksomhederne i forhold til de digitale krav.
Camilla Ankerdal
Oplægsholder:
Camilla Ankerdal
Senior Consultant
SignUp Software

Camilla har mange års erfaring med ERP og workflow løsninger, og tilsvarende en lang baggrund fra større virksomheder med finans bogholderi.

Frank Olesen
Oplægsholder:
Frank Olesen
Partner Director
SignUp Software

Frank har mange års erfaring med Microsoft Dynamics ERP-løsninger og som tidligere kunde- og supportchef ved han hvad kunderne prioriterer højt.


10:50
Fra kælderen til skyen med Business Central - opsummering af erfaringer fra de gennemførte projekter!
Hvad kan Business Central og hvad er der i 365 Business Central ”værktøjskassen” til din branche?
Hvilke apps er de mest anvendte til Business Central? Hvilke apps bør du altid have?
Hvad er erfaringerne fra de gennemførte BC-projekter?
Skal du foretage en teknisk opgradering eller skal du starte forfra?

Få svaret når Carsten går på scenen.
Carsten Petry
Oplægsholder:
Carsten Petry
Senior Client Executive
NORRIQ

Carsten Petry har meget lang erfaring med Navigator, Navision, Navision Financials, Dynamics NAV og Business Central. Har været kunde og brugt produktet, ansat hos Microsoft og ansat hos Microsoft forhandlere.


11:25
Ny bogføringslov – et øget fokus på digitalisering
Med vedtagelsen af ny bogføringslov har folketinget skærpet kravene til det danske erhvervsliv.

Over en periode på de næste 5 år implementeres en række krav til virksomhederne som omfatter digital bilagshåndtering og dataflow, anvendelse af godkendte ERP løsning og samtidig indføres øgede kontrolbestemmelser.

Jesper giver en introduktion til den nye bogføringslov og hvad den betyder.
Jesper Vingborg
Keynote:
Jesper Vingborg
Director
BDO

Jesper er 41 år gammel og bosat i Løgstør ved Limfjorden. Han har 22 års erfaring hos BDO i Aalborg med fokus på rådgivning i SMV segmentet.

Bred erfaring indenfor revision, regnskab og implementering samt rådgivning for ejerledere og mellemstore virksomheder.


11:55
Tak for idag
Det får du ud af det
  • Indsigt i, hvordan du får det bedste ud af Dynamics 365 Business Central
  • Inspiration fra konkrete erfaringer
  • Indblik i, hvordan du kan tilpasse løsningen til netop din forretning
Praktiske Oplysninger
Dato:
14/9 2022
Tid:
09:00 til 12:00
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language