Smarte programmer og tidsbesparende funktioner er normalt forbeholdt de store virksomheder med dybe lommer.
Men med Microsoft Dynamics 365 Business Central får mindre virksomheder og organisationer nye muligheder for at skabe dyb indsigt, sammenhæng og digital værdiskabelse i forretningen og alle dens processer.
Samtidig kan Business Central let integreres i virksomhedens eksisterende løsninger, herunder Outlook. Det giver adgang til nem håndtering af dagligdags opgaver inden for produktion, drift, salg eller administration.
Det er for de fleste et kæmpe spring i forhold til eksisterende hjemmelavede løsninger eller ældre Navision-installationer.
Med den nye bogføringslov, som blev vedtaget af Folketinget i maj måned, står mange mindre virksomheder desuden overfor at skulle investere i et nyt ERP-system for at kunne leve op til lovkravet.
På denne konference kan du derfor høre om, hvad det nye lovkrav betyder for dig og hvordan, du får det bedste ud af Dynamics 365 Business Central, hvad de konkrete erfaringer er, og hvordan du kan tilpasse løsningen til netop din forretning eller organisations størrelse og kompleksitet.
Chefredaktør for Computerworld siden 2013. Har i over 20 år beskæftiget sig med samspillet mellem teknologi, forretning og samfund som taler, moderator, journalist og podcastvært. Medlem af juryen for Årets CIO og er initiativtager og jurymedlem til den nystiftede pris som Årets CISO.
Lennart Garbarsch er medstifter af Tabellae, som er et internationalt anerkendt rådgivningsfirma inden for dokumentstyring.
Tabellae har hjulpet mere end 600 virksomheder globalt med at håndtere udskrifter og dokumenter effektivt og blive i stand til at minimere risiko for tids- og budgetoverskridelser i ERP-projektet, interagere effektivt med kunderne samt fremtidssikre deres ERP-system til en foranderlig verden
Tim Janum har mange års erfaring fra ERP-verdenen og relaterede softwareløsninger. Tim er Account Manager hos Tabellae med ekspertise inden for Dynamics 365 BC.
Ib Pedersen er en af Danmarks førende forretningssystem rådgivere, og har over de seneste ca. 30 år rådgivet en lang række virksomheder med at træffe de rigtige strategiske valg omkring bl.a. ERP-, HR- og lønsystemer. Hertil kommer at Ib har deltaget i udarbejdelse af en lang række analyser af markedet for bl.a. ERP generelt, BC og FO markedet, HR-systemer og lønsystemer.
Camilla har mange års erfaring med ERP og workflow løsninger, og tilsvarende en lang baggrund fra større virksomheder med finans bogholderi.
Frank har mange års erfaring med Microsoft Dynamics ERP-løsninger og som tidligere kunde- og supportchef ved han hvad kunderne prioriterer højt.
Carsten Petry har meget lang erfaring med Navigator, Navision, Navision Financials, Dynamics NAV og Business Central. Har været kunde og brugt produktet, ansat hos Microsoft og ansat hos Microsoft forhandlere.
Jesper er 41 år gammel og bosat i Løgstør ved Limfjorden. Han har 22 års erfaring hos BDO i Aalborg med fokus på rådgivning i SMV segmentet.
Bred erfaring indenfor revision, regnskab og implementering samt rådgivning for ejerledere og mellemstore virksomheder.