Papirløse processer - centraliseret information, tilgængeligt når som helst og hvor som helst!

Dato:
16/9 2020
Sted:
Online
Pris:
Gratis deltagelse

Set i lystet af de seneste mange måneders situation i verden, kan vi ikke komme udenom, at en stor del af vores hverdag har ændret sig. Ét område hvor der er sket væsentlige ændringer er i vores arbejdsliv, hvor fjernarbejde i høj grad er blevet implementeret i manges arbejdsliv. Det vil uden tvivl medføre en lang række spørgsmål og overvejelser om, hvordan og hvorledes det skal fungere, så effektiviteten stadig opretholdes.

Vi vil med disse sessioner forsøge at svare på, hvordan du sikrer, at dine medarbejdere har samme muligheder og kan opretholde effektiviteten, også når de ikke arbejder på kontoret?

I samarbejde med DocuWare, afholder vi 2 forskellige sessioner med inspiration til, hvordan du kan optimere og effektivisere dine processer, hvori et vigtigt værktøj til samarbejde og effektivitet er dokumenthåndtering og digital transformation.

Du kan blandt andet få indblik i, hvordan dine medarbejdere sikkert kan tilgå, gemme og håndtere virksomhedens dokumenter – uanset om de befinder sig fysisk på kontoret eller på hjemmearbejdspladsen. Denne løsning vil i høj grad være med til at effektivisere en lang række afdelinger, der til dagligt håndterer en lang række dokumenter – herunder både finans, salg og HR.

Ved at deltage i denne session vil DU høre om følgende emner:

  • Sikker opbevaring af medarbejderinformation – skab en nem og korrekt onboarding af nye medarbejder
  • Skab et 360 grader overblik over dine kunder med alle dokumenter og korrespondancer samlet
  • Opsæt workflows for din fakturahåndtering og fjern langsomme, manuelle processer

Taler
Marcin Pichur
VP of Sales - Emerging Markets
DocuWare

Del 2 afholdes den 23. september - se mere her

Se program