Datadrevet forretning 2020: Sæt data på den strategiske dagsorden

Dato:
10/11 2020
Sted:
Kgs. Lyngby
Pris:
995 kr

Forretningspotentialet i data er enormt. For mange virksomheder vil data og den måde som data anvendes på være den udløsende faktor mellem succes og fiasko.

For med korrekt udnyttelse af data kan vi få den nødvendige værdifulde viden om kunder, kundeadfærd, konkurrenter, medarbejdere, markeder og brugen af produkter.

Alt det som kan udnytte til at forbedre produkter, services og værdiskabelse. Og alt det, som i sidste ende, for alvor skaber kant til konkurrenterne.

Med moderne teknologier som machine learning, kunstig intelligens og RPA kan vi desuden automatisere store dele af arbejdet.

Fremtidens vindervirksomheder er med andre ord dem, der bedst formår at udnytte deres data og bygge forretningen op på data. Mens det samtidig lever op til kundernes, myndighedernes og samarbejdspartnernes forventninger om, at de mange data anvendes på en etisk korrekt måde.

Det kræver en både strategisk, fokuseret og målrettet indsats at udløse forretningspotentialet i data, da alle organisationer er forskellige.

I et kompleks it-landskab med mange teknologier handler det om at træffe de rigtige strategiske valg og investere i de rigtige teknologier og medarbejdere, der kan bidrage til innovationen og de nødvendige forandringer.

På denne konference gennemgår vi en række vinder-cases med virksomheder, der i både det små og store har indtænkt data og digitalisering på nye måder i deres dagligdag.

Spor 1: Datastrategirategi

Data er ikke et mål i sig selv!

Mange organisationer sætter i øjeblikket turbo på brugen af data, og datastrategi har aldrig været mere hot.

Uanset om viljen til at blive mere datadrevet er skabt i bestyrelseslokalet, lederskabet eller maskinrummet, skal datastrategien sætte retningen for arbejdet.

Spor 2: Datadrevet marketing + salg + organisation

Jo stærkere I står sammen, jo bedre en oplevelse kan I give jeres kunder. Hvor banalt det end virker, er sandheden, at mange virksomheder lever med et stort, uforløst data-potentiale, fordi viden om den enkelte kunde lever i forskellige, lukkede systemer.

Få indsigt i de moderne værktøjer der indsamler data om kunderne på alle touchpoints og analyserer disse data, så du reelt har mulighed for at handle proaktivt.

Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

09:00
Velkomst
oplægsholder
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør
Computerworld

Lars Jacobsen er chefredaktør på Computerworld. Har arbejdet for Computerworld siden 2006, blandt andet som udviklingschef. Han interesserer sig især for, hvordan teknologi opstår og etableres i virksomheder og samfundet.


09:05
Keynote

09:45
Inspari

10:25
Pause

10:45
Taler kommer snart

11:25
Taler kommer snart

12:10
Frokost

13:05
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Datastrategi
13:05 - 13:30 (25 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg

Datadrevet marketing + salg + organisation
13:05 - 13:30 (25 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg

Datastrategi
13:35 - 14:00 (25 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg

Datadrevet marketing + salg + organisation
13:35 - 14:00 (25 min)
Taler kommer snart

Læs mere

Vælg dette indlæg


14:05
Taler kommer snart

14:35
Pause

14:50
Keynote

15:20
Keynote

15:55
Opsummering og tak for i dag
Partnere
Det får du ud af det
  • Indsigt i forretningsudvikling med data
  • Viden om nye teknologier
  • Cases