Datadrevet forretning 2020: Sæt data på den strategiske dagsorden

Dato:
10/11 2020
Sted:
Pris:
Gratis deltagelse

Forretningspotentialet i data er enormt, og for mange virksomheder vil data og den måde som data anvendes på, være den udløsende faktor mellem succes og fiasko.

Med den korrekte udnyttelse af data kan vi få den nødvendige værdifulde viden om kunder, kundeadfærd, konkurrenter, medarbejdere, markeder og brugen af produkter.

Alt det som kan udnyttes til at forbedre produkter, services og værdiskabelse. Og alt det, som i sidste ende, for alvor skaber kant til konkurrenterne.

Med moderne teknologier som machine learning, kunstig intelligens og RPA kan vi desuden automatisere store dele af arbejdet.

Fremtidens vindervirksomheder er med andre ord dem, der bedst formår at udnytte deres data, og bygge forretningen op på data. Mens det samtidig lever op til kundernes, myndighedernes og samarbejdspartnernes forventninger om, at de mange data anvendes på en etisk korrekt måde.

Det kræver en både strategisk, fokuseret og målrettet indsats at udløse forretningspotentialet i data, da alle organisationer er forskellige.

I et komplekst it-landskab med mange teknologier handler det om at træffe de rigtige strategiske valg og investere i de rigtige teknologier og medarbejdere, der kan bidrage til innovationen og de nødvendige forandringer.

På denne konference gennemgår vi en række vinder-cases med virksomheder, der i både det små og store har indtænkt data og digitalisering på nye måder i deres dagligdag.

Datastrategi

Data er ikke et mål i sig selv!

Mange organisationer sætter i øjeblikket turbo på brugen af data, og datastrategi har aldrig været mere hot.

Uanset om viljen til at blive mere datadrevet er skabt i bestyrelseslokalet, lederskabet eller maskinrummet, skal datastrategien sætte retningen for arbejdet.

Datadrevet marketing + salg + organisation

Jo stærkere I står sammen, desto bedre en oplevelse kan I give jeres kunder. Hvor banalt det end lyder, er sandheden, at mange virksomheder lever med et stort, uforløst data-potentiale, fordi viden om den enkelte kunde lever i forskellige, lukkede systemer.

Få indsigt i de moderne værktøjer, der indsamler data om kunderne på alle touchpoints og analyserer disse data, så du reelt har mulighed for at handle proaktivt.


Bemærk: Denne konference foregår digitalt

På konferencen kan du se keynotes, debatter, oplæg og stille spørgsmål i chatten fra hjemme-arbejdspladsen, kontoret eller et helt tredje sted. Alt sammen modereret af Computerworlds chefredaktør, Lars Jacobsen.

Se program

Program:


08:30
De digitale døre åbner, tjek din lyd og billede

09:00
Velkomst
oplægsholder
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør
Computerworld

Lars Jacobsen er chefredaktør på Computerworld. Har arbejdet for Computerworld siden 2006, blandt andet som udviklingschef. Han interesserer sig især for, hvordan teknologi opstår og etableres i virksomheder og samfundet.


09:05
Keynote

09:25
Microsoft

09:45
Taler kommer snart

10:05
Taler kommer snart

10:25
Taler kommer snart

10:45
Pause

10:55
Taler kommer snart

11:15
Taler kommer snart

11:35
Taler kommer snart

11:55
Keynote

12:15
Opsummering og tak for i dag