Sådan skaber du den digitale, effektive og omstillingsparate serviceleverandør

Dato:
29/11 2018
Sted:
Hellerup
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Op med kvaliteten og tilfredsheden. Og ned med responstider og omkostningerne; det er nogle af de mål, som du forventes at have løsninger parat til når kravene til moderne servicevirksomheder gøres op.

Det er ikke en overraskelse, for succeskriteriet for it-ledere er, at være tæt på forretningen. It-afdelingen skal vide hvor værdierne bliver skabt i virksomheden, hvor der kan effektiviseres og hvordan man kan styrke de processer med sin unikke viden om teknologiens muligheder.

Og særligt når eksisterende kunder skal serviceres med teknikere, kontrolbesøg eller installatører, at teknologien og it-funktionen, kan være en afgørende og aktiv medspiller. Især når manuelle arbejdsgange skal udfordres og helt eller delvist automatiseres – og andre måder at arbejde på skal indføres.

Udfordringen på mange serviceområder er imidlertid at forventningerne fra både kunder og interne brugere nu er skyhøje – og det samme gælder kravene i eventuelle resultatkontrakter. En udvikling som blandt andet er drevet frem af brugernes erfaringer med de stadigt mere polerede forbrugeruniverser på mobilenheder og streamingtjenester.

For moderne servicevirksomheder er der derfor behov for integration mellem interne og eksterne systemer, fokus på brugeroplevelsen igennem hele processen og en bevidsthed om hvordan du optimere din plads i værdikæden.

Samtidig er kravene til sikkerhed og omkostningsbevidsthed ikke slækket, men derimod udfordret af behovet for at kunne binde forretningssystemer og data sammen til sømløse interne eller eksterne services.

At kombinere bedre med mere effektivt er svært, men ikke umuligt – og giver anledning til en række spørgsmål, som det bliver stadig mere nødvendigt at kunne give et troværdigt svar på:

  • Hvordan man kan sikre effektiviteten og ressourceudnyttelsen – og komme ud over de traditionelle ”sandheder” i organisationen?
  • Hvordan sikrer man kvaliteten og brugeroplevelsen i ens services er høj nok til at fastholde kunder?
  • Hvordan får man etablereret det mest effektive servicemiljø?
  • Hvordan man kan nedbringe omkostningerne og samtidig holde kvaliteten i et stadigt mere krævende og dynamisk miljø hvor tjenester og produkter nemt flytter rundt?
Det er blandt de spørgsmål, der tages op til debat på et roundtable mellem en lille særligt udvalgt gruppe af CIOs og tekniske direktører fra danske topvirksomheder.

Rundbordsdiskussionen ledes af Computerworlds erfarne chefredaktør Lars Jacobsen og krydres med eksempler fra IFS kunder og erfaringer.

Roundtablediskussionen er lukket, off-the-record og alene forbeholdt de inviterede deltagere.

Vi slutter formiddagen med en lækker frokost i restauranten med udsigt over Øresund

Se program
Partnere
Praktiske Oplysninger
Dato:
29/11 2018
Tid:
09:00 til 13:00
Sted:
Restaurant ADDRESS
Tuborg Havnepark 15
2900 Hellerup
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language