Fremtidens It service management: Optimer dit setup med de nyeste teknologier

Dato:
24/10 2018
Sted:
Ballerup
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Vi sætter på dette event fokus på automatisering og optimering af it-driften med udgangspunkt i ITSM og softwarerobotter.

Det er vigtigere end nogensinde at have styr på kerneopgaverne i virksomhedens it-drift.

Fra monitorering af systemerne til udrulning af applikationer, håndtering af service desken og alle udfordringerne med it-sikkerheden: Der skal være styr på alle de grundlæggende processer, og her spiller it service management en afgørende rolle.

Vi giver dig en introduktion til de forskellige værktøjer og løsninger, der kan tages i brug, ligesom du får et indblik i mulighederne for at få hjælp eksternt.

På dette event bliver du klogere på mulighederne og udfordringerne - og får lejlighed til at netværke og søge inspiration hos ligesindede.


Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

09:00
Velkomst
Niels Veileborg
Moderator:
Niels Veileborg
debatredaktør
Computerworld

09:05
Konsolidér virksomhedens applikationer på tværs af systemlandskabet
ITSM er en integreret it-service og it asset management-løsning, der er integreret til Microsoft Dynamics 365-platform. Principperne i ITIL følges fortsat, men for at håndtere den nye virkelighed i skyen, skal der kunne ageres proaktivt, der skal mere automatisering og selvbetjening til, og virksomheden skal bindes bedre sammen på tværs af systemlandskabet på tværs af blandt andet salgs- og marketing-afdelingerne - det kalder vi 'modern service management'.

Sammen med Provance ITSM er det muligt at udnytte eksisterende investeringer og samtidig fortsætte med den digitale transformation i virksomheden. Vi tager dig igennem mulighederne med Provance ITSM og modern service management.
Allan Buus Pihl
Oplægsholder:
Allan Buus Pihl
lead IT Service Management
AlfaPeople
Mikkel Kinnerup
Oplægsholder:
Mikkel Kinnerup
market manager
AlfaPeople Nordic

09:45
Full-stack enterprise-monitoring
I dette indlæg kan du høre, hvordan Dynatrace ved brug af artificial intelligence automatisk identificerer root cause og på den måde hjælper it-driften til at eliminere behovet for war-rooms og time-to-resolution.
Thomas Henmar
Oplægsholder:
Thomas Henmar
partner & country manager
Red Ocean Software ApS

10:25
Pause

10:50
Case: Topdanmark
Topdanmark fortæller om sin rejse fra traditionel monitorering til software intelligence og præsenterer nogle af de konkrete resultater, som selskabet har opnået med full-stack-monitorering i et heterogent og komplekst systemlandskab.
Kenn A. Thisted
Oplægsholder:
Kenn A. Thisted
product owner
Topdanmark

11:30
Paneldebat
Allan Pihl, AlfaPeople
Thomas Henmar, Red Ocean software ApS
Kenn A. Thisted, Topdanmark

11:55
Tak for idag
Det får du ud af det
  • Viden fra virksomheder inden for IT Service Management.
  • Eksempler på, hvordan robotter kan hjælpe dig.
  • Konkrete bud på løsninger af udfordringer med IT Service Management.
  • Mulighed for at netværke og udveksle erfaringer med andre it-ansvarlige.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen