Program:


08:30 - 09:00
Registrering og morgenmad

09:00 - 09:05
Velkomst
Moderator:
Niels Veileborg
debatredaktør
Computerworld

09:05 - 09:40
Konsolidér virksomhedens applikationer på tværs af systemlandskabet
ITSM er en integreret it-service og it asset management-løsning, der er integreret til Microsoft Dynamics 365-platform. Principperne i ITIL følges fortsat, men for at håndtere den nye virkelighed i skyen, skal der kunne ageres proaktivt, der skal mere automatisering og selvbetjening til, og virksomheden skal bindes bedre sammen på tværs af systemlandskabet på tværs af blandt andet salgs- og marketing-afdelingerne - det kalder vi 'modern service management'.

Sammen med Provance ITSM er det muligt at udnytte eksisterende investeringer og samtidig fortsætte med den digitale transformation i virksomheden. Vi tager dig igennem mulighederne med Provance ITSM og modern service management.
Oplægsholder:
Allan Buus Pihl
lead IT Service Management
AlfaPeople
Oplægsholder:
Mikkel Kinnerup
market manager
AlfaPeople Nordic

09:45 - 10:20
Full-stack enterprise-monitoring
I dette indlæg kan du høre, hvordan Dynatrace ved brug af artificial intelligence automatisk identificerer root cause og på den måde hjælper it-driften til at eliminere behovet for war-rooms og time-to-resolution.
Oplægsholder:
Thomas Henmar
partner & country manager
Red Ocean Software ApS

10:25 - 10:50
Pause

10:50 - 11:30
Case: Topdanmark
Topdanmark fortæller om sin rejse fra traditionel monitorering til software intelligence og præsenterer nogle af de konkrete resultater, som selskabet har opnået med full-stack-monitorering i et heterogent og komplekst systemlandskab.
Oplægsholder:
Kenn A. Thisted
product owner
Topdanmark

11:30 - 11:55
Paneldebat
Allan Pihl, AlfaPeople
Thomas Henmar, Red Ocean software ApS
Kenn A. Thisted, Topdanmark

11:55 - 11:55
Tak for idag
Det får du ud af det
  • Viden fra virksomheder inden for IT Service Management.
  • Eksempler på, hvordan robotter kan hjælpe dig.
  • Konkrete bud på løsninger af udfordringer med IT Service Management.
  • Mulighed for at netværke og udveksle erfaringer med andre it-ansvarlige.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen
Praktiske Oplysninger
Dato:
24/10 2018
Tid:
08:30 til 11:55
Sted:
Wihlborgs Konferencecenter
Lautrupvang 8
2750 Ballerup
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language