Få styr på jeres kundeprocesser!

Dato:
07/11 2017
Sted:
Lyngby
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Kan forretningsprocesser skabe værdi? Og kan de påvirke kundetilfredsheden? Svaret er ja. I en tid med buzzwords som ”work smarter” og ”disruption” mangler mange virksomheder stadig at få udbyttet af forretningsprocesser og systemer, der skaber værdi.

Denne morgen-briefing viser dig, hvordan I med Microsoft Dynamics 365-platformen kan få styr på jeres mest kritiske forretningsprocesser og få kunden tilbage i fokus. Microsoft Dynamics 365 har erstattet termen CRM, fordi løsningen nu omfatter en pallette af muligheder, som kan understøtte samtlige forretningsprocesser, en virksomhed måtte have. For eksempel salg, marketing, field service, projektstyring og kundeservice. Vær med og lær at prioritere og forankre processen i din virksomhed.

Se program

Program:


08:45
Registrering og morgenkaffe samt let morgenmad

09:00
Velkomst
Marc Taarup
Oplægsholder:
Marc Taarup
CRM KAM
MicroPartner A/S

09:10
Få styr på processerne
CRM-konceptet giver kundefokus. Men det er ikke uden udfordringer, da 50% af alle CRM-projekter fejler. Det har forskellige årsager, men involvering fra kernepersoner fra projektets begyndelse er en vigtig parameter for at projektet lykkes. Projektet er ikke et it-projekt – det handler om mennesker, kultur, processer tilsat en smule it. Det handler om at forankre en forretningsstrategi. Ny forskning kommer endvidere med helt nye årsager/forklaringer på de høje fejlrater.
Per Østergaard Jacobsen
Keynote:
Per Østergaard Jacobsen
direktør og ekstern lektor
Efficiens.nu og CBS

Per har arbejdet med og skrevet 12 bøger om Big data, CRM, digitalisering, kundedata, kunderelationer og loyalitetskoncepter. Han anses for at være en af de førende danske eksperter inden for feltet. Per deltager også i forskningsprojekter og har holdt mere en 25 internationale konferenceoplæg om strategisk brug af Big Data. Han var projektleder, idemand og medstifter af forskningsprojektet ”Fra Rio til Roskilde”, et af verdens største Smarter City Big Data live labs.
Per er netop aktuel med bogen - ”CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder” - Er en håndbog i kundeorientering med fokus på Mindset, Strategi, Ledelse & Performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Udgangspunkt er i kunderejsen og de tocuhpoints der i interaktionen mellem kunde og virksomhed.


09:50
Pause

10:05
Processer der understøtter hverdagen
KOMPAN opererer i 17 lande. Hvert land opererer forskelligt og har egne processer. Det ønsker KOMPAN ikke at ændre ved at implementere en proces for alle. Man ønsker en løsning, som kan understøtte de forskellige processer, hvert land arbejder med, og som samtidig gør det enkelt både at købe og sælge KOMPANS produkter. Som led heri besluttede KOMPAN at gå fra en løsning, som primært var et internt rapporteringssystem til Microsoft Dynamics 365-platformen, der både kan håndtere de forskellige landes processer og lette købsprocessen for kunderne.
Stig Højmark Jensen
Oplægsholder:
Stig Højmark Jensen
CRM manager
KOMPAN

KOMPAN A/S er verdens førende inden for legepladsløsninger til børn i alle aldre. De løsninger, som KOMPAN udvikler, er fra bunden designet for at forbedre børns sundhed og læring. KOMPANs innovative legeredskaber er kendetegnet ved overbevisende design, høj legeværdi, kompromisløs sikkerhed og langvarig kvalitet. KOMPANS kunder omfatter bl.a. kommuner, boligforeninger, skoler og børnehaver.


10:50
Understøtter jeres processer kundeoplevelsen?
Med en platform, der kan understøtte samtlige forretningsprocesser, kan det være svært at vide, hvor man skal begynde. Derfor vil vi anbefale ”tænk stort, start småt”. Vi skal både forstå forretningen og kundernes behov. Dernæst kan vi identificere den største udfordring og udforme processen med kunden i fokus. Når første udfordring er løst, kan vi arbejde videre med de øvrige udfordringer og udforme processer, der løser dem. Herved sikrer vi, at vi rent faktisk kommer i gang med projektet, og ved at have kunden som omdrejningspunkt, sikrer vi også, at den understøtter kundeoplevelsen, og at løsningen bliver brugt.
Allen Cambell
Oplægsholder:
Allen Cambell
forretningskonsulent
MicroPartner A/S

MicroPartner A/S er en dansk konsulentvirksomhed med fokus på implementering, udvikling og vedligeholdelse af forretningskritiske kommercielle løsninger på Dynamics 365-platformen. MicroPartner er certificeret Microsoft-partner, og har siden 2001 hjulpet over 150 virksomheder og organisationer med forretningsudviklende og værdiskabende løsninger. Vi er et stærkt team af dedikerede konsulenter med solid erfaring og stærkt engagement inden for Dynamics 365-platformen – både som forretningsmæssig strategi og som et relations- og procesunderstøttende it-værktøj.


11:30
Spørgsmål

12:00
Sandwich og vand
Partnere
Praktiske Oplysninger
Dato:
07/11 2017
Tid:
08:45 til 12:00
Sted:
Microsoft
Kanalvej 7
2800 Lyngby
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language