Hos BEC er softwarerobotterne med til at accelerere digitaliseringen for virksomhedens kunders IT services.
Det sker når Robot Process Automation, også kendt som RPA, ikke bare sænker omkostningerne men også overtager rutineopgaverne i kundeservicen hos BEC.
Erfaringer fra BEC er blot toppen af isbjerget i den udvikling, som foregår lige nu.
Fremtidens digitale vindere fokuserer på at nedbringe driftsomkostningerne radikalt gennem digitaliserede ’touchless operations’, hvor kun undtagelser behandles manuelt, og hvor automatisering og kunstig intelligens spiller sømløst sammen.
Det er samtidig et opgør med den tid og de ressourcer, som i alt for høj grad stadig er bundet op på drift, faste procedurer og manuelle opgaver. Tid og ressourcer, som i stedet for bør bruges på at prioritere kunder, kunderejsen og til at etablere eller understøtte nye tjenester og nye forretningsmodeller.
Det kan lade sig gøre gennem en digitalisering, som bygger på automatisering og kunstig intelligens, som tilsammen kan sikre en radikal omlægning af procedurer i hele virksomheden.
Samtidig er løsningerne skalerbare, fordi softwarerobotterne med RPA kan arbejde parallet og samtidig behandle data i høj hastighed, mens kunstig intelligens kan gøre ustruktureret information umiddelbart handlingsbar.
Det kan for eksempel være automatisering af kundehenvendelser med softwarerobotter, der chatter i realtid, automatisk godkendelse af rejseafregninger eller etableringen af intelligente ’dashboards’, der vurderer og klassificerer afvigelser.
På dette event kan du derfor lære mere om softwarerobotter, RPA og kunstig intelligens. Hør blandt andet om:
Hvordan ser teknologien ud lige nu?
Hvad er mulighederne inden for både de interne processer og de kundevente funktioner i din organisation?
Og hvad er investeringsbehovet for de virksomheder, som ønsker at automatisere de manuelle processer?
Seminaret ledes af Computerworlds erfarne chefredaktør Lars Jacobsen og krydres med eksempler og erfaringer fra BEC.
Arrangementet er desuden en unik mulighed for at høre oplæg fra datalogi-professor og iværksætter Stephen Alstrup (Octoshape og SupWiz) samt RPA-ekspert Stefan Andreasen (SmartRPA).
Mød talerne
Lars Jacobsen
chefredaktør og moderator
Computerworld
Stefan Andreasen
Co-Founder
SmartRPA
Flemming Hansen
proceschef
BEC
Stephen Alstrup
professor hos Københavns Universitet, Datalogisk Institut
Hvordan kan software-robotter (RPA) accelerere digitaliserings-strategien?
Normalt bruges RPA til at automatisere manuelle processer, der er skabt på grund af manglende integration og samkøring af de systemer, som ligger til grund for en proces. Det endelige mål for digitalisering er netop at få systemer koblet sammen og udstillet direkte til kunder og medarbejdere som selv-service løsninger i portaler og mobil-applikationer.
Stefan Andreasen vil fortælle, hvordan RPA-løsningen fra SmartRPA kan både automatisere back-office og front-office processer og samtidig og agilt levere self-service løsninger direkte til kunder og medarbejdere uden at skulle omskrive underliggende systemer.
Stefan Andreasen
,
Co-Founder
,
SmartRPA
09:45 - 10:10
Brug af RPA i et multi-tenant miljø med fokus på fællesskab og medarbejder self-service
BECs fælles RPA-platform servicerer for tiden mere end 20 pengeinstitutter og skal blandt andet tage højde for strikse sikkerheds- og revisionskrav, som kræves i den finansielle sektor. Med BECs løsning er det muligt at aktivere en robot i realtid via BECs medarbejderportal, ”Bankens I*net,” helt uden kodning, og der arbejdes på flere måder at integrere robotterne på.
Hør om selskabets erfaringer med RPA-projektet.
Flemming Hansen
,
proceschef
,
BEC
10:15 - 10:30
Pause
10:30 - 10:55
Kunstig intelligens landskabet og mulighederne for at bruge AI i kundesupport/service
I den digitale verden går konkurrencen primært på, hvem der kan give den bedste kundesupport og 85% af CEO’er ser det som det vigtigste konkurrenceparameter. Kunderne skal mødes på den supportkanal, der passer dem bedst, på det tidspunkt der passer dem bedst, samt på en intelligent og hurtig måde, hvilket ifølge Gartner i 2020 i 85% af tilfældene kommer til at ske uden kommunikation mellem mennesker. AI-løsninger vil svare prompte, hvis de ikke har løst problemerne inden kunderne selv har stødt på dem.
Stephen Alstrup
,
professor hos Københavns Universitet, Datalogisk Institut
,
og CEO hos SupWiz
11:00 - 11:30
Hvad er næste trin på din RPA rejse?
Flemming Weber
,
SmartRPA Co-Founder og CEO
,
SmartRPA
11:30 - 11:30
Tak for i dag
11:35 - 12:00
Besøg Tech Lab hos KEA
Der er efterfølgende mulighed for at besøge Tech Lab hos KEA. KEA Tech Lounge vil være åben for deltagerne efter mødet. Så her har du muligheden for en halv times legende tilgang til new tech.
Programchef på KEA DIGITAL Niels Benn præsenterer ideen bag Tech Longe og Tech Evangelist Tore Rex og en gruppe af Keas Techpilots er klar til at give dig en hands-on oplevelse med droner, VR og andet udstyr fra KEA Tech Lounge.
KEA uddanner fremtidens Digitale entreprenører og medarbejdere og vejen gå bland andet gennem Tech Lounge, hvor formålet er at vække interesse og give hands-on erfaringer med nye teknologier.
Niels Benn Sørensen
,
director of Digital Education
,
KEA
Tilmeldingen er lukket
Du kan ikke længere tilmelde dig dette event
Partnere
Det får du ud af det
Lær mere om softwarerobotter, RPA og kunstig intelligens.
BEC deler sine praktiske erfaringer med RPA.
Få indsigt i mulighederne inden for både interne processer og kundevente funktioner.
Indblik i hvad investeringsbehovet er for virksomheder, som ønsker at automatisere manuelle processer.