event billede

Program:


08:30 - 08:50
Ankomst

08:50 - 09:00
Velkommen og introduktion
Lars Jacobsen
chefredaktør og moderator
Computerworld

09:00 - 09:45
Hvordan kan software-robotter (RPA) accelerere digitaliserings-strategien?

Normalt bruges RPA til at automatisere manuelle processer, der er skabt på grund af manglende integration og samkøring af de systemer, som ligger til grund for en proces. Det endelige mål for digitalisering er netop at få systemer koblet sammen og udstillet direkte til kunder og medarbejdere som selv-service løsninger i portaler og mobil-applikationer.


Stefan Andreasen vil fortælle, hvordan RPA-løsningen fra SmartRPA kan både automatisere back-office og front-office processer og samtidig og agilt levere self-service løsninger direkte til kunder og medarbejdere uden at skulle omskrive underliggende systemer.

Stefan Andreasen
Co-Founder
SmartRPA

09:45 - 10:10
Brug af RPA i et multi-tenant miljø med fokus på fællesskab og medarbejder self-service
BECs fælles RPA-platform servicerer for tiden mere end 20 pengeinstitutter og skal blandt andet tage højde for strikse sikkerheds- og revisionskrav, som kræves i den finansielle sektor. Med BECs løsning er det muligt at aktivere en robot i realtid via BECs medarbejderportal, ”Bankens I*net,” helt uden kodning, og der arbejdes på flere måder at integrere robotterne på.

Hør om selskabets erfaringer med RPA-projektet.
Flemming Hansen
proceschef
BEC

10:15 - 10:30
Pause

10:30 - 10:55
Kunstig intelligens landskabet og mulighederne for at bruge AI i kundesupport/service
I den digitale verden går konkurrencen primært på, hvem der kan give den bedste kundesupport og 85% af CEO’er ser det som det vigtigste konkurrenceparameter. Kunderne skal mødes på den supportkanal, der passer dem bedst, på det tidspunkt der passer dem bedst, samt på en intelligent og hurtig måde, hvilket ifølge Gartner i 2020 i 85% af tilfældene kommer til at ske uden kommunikation mellem mennesker. AI-løsninger vil svare prompte, hvis de ikke har løst problemerne inden kunderne selv har stødt på dem.
Stephen Alstrup
professor hos Københavns Universitet, Datalogisk Institut
og CEO hos SupWiz

11:00 - 11:30
Hvad er næste trin på din RPA rejse?
Flemming Weber
SmartRPA Co-Founder og CEO
SmartRPA

11:30 - 11:30
Tak for i dag

11:35 - 12:00
Besøg Tech Lab hos KEA
Der er efterfølgende mulighed for at besøge Tech Lab hos KEA.
KEA Tech Lounge vil være åben for deltagerne efter mødet. Så her har du muligheden for en halv times legende tilgang til new tech.

Programchef på KEA DIGITAL Niels Benn præsenterer ideen bag Tech Longe og Tech Evangelist Tore Rex og en gruppe af Keas Techpilots er klar til at give dig en hands-on oplevelse med droner, VR og andet udstyr fra KEA Tech Lounge.

KEA uddanner fremtidens Digitale entreprenører og medarbejdere og vejen gå bland andet gennem Tech Lounge, hvor formålet er at vække interesse og give hands-on erfaringer med nye teknologier.
Niels Benn Sørensen
director of Digital Education
KEA
Partnere
Det får du ud af det
  • Lær mere om softwarerobotter, RPA og kunstig intelligens.
  • BEC deler sine praktiske erfaringer med RPA.
  • Få indsigt i mulighederne inden for både interne processer og kundevente funktioner.
  • Indblik i hvad investeringsbehovet er for virksomheder, som ønsker at automatisere manuelle processer.
Praktiske Oplysninger
Dato:
07/3 2018
Tid:
08:30 til 12:05
Sted:
KEA - Københavns Erhvervsakademi
Lygten 16
2400 København
Pris:
495 kr.
Change language