Årets CIO 2016

Dato:
09/6 2016
Sted:
Klampenborg
Pris:
Gratis deltagelse

For Danmarks CIO'er og it-ansvarlige er Årets CIO blevet det årlige eksklusive mødested.

Konferencen bevæger sig ind i din verden, tager aktuelle emner op, og behandler netop de områder, som det forventes, at du har en mening om - og en holdning til.

Computerworld og IDC er igen i år gået sammen om at skabe et relevant og lukket forum, hvor du opdateres på højaktuelle emner, møder de fem nominerede til Årets CIO 2016 og hører om deres projekter og erfaringer i en modereret paneldebat.

Det er samtidig et sted, hvor du kan netværke om hverdagens udfordringer. Årets CIO bringer dig kort sagt på forkant med det seneste inden for forretningsmæssig udvikling ved brug af it.

Tilmeld dig her

Se program

Program:


14:30
Registrering og kaffe

15:00
Velkomst
oplægsholder
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør
Computerworld

Lars Jacobsen er chefredaktør på Computerworld. Har arbejdet for Computerworld siden 2006, blandt andet som udviklingschef. Han interesserer sig især for hvordan teknologi opstår og etableres i virksomheder og samfundet.

oplægsholder
Oplægsholder:
Charlotte Thygesen Poulsen
Associate VP
IDC

15:15
When Digital Becomes Human
There is an urgent need for an extreme transformation of the customer relationship. Customers live in a world of self service, big data, customer automation and the integration of the online & offline world. If your organization fails to implement the digital relation, your future becomes very uncertain. Succeeding in the digital transformation will not be enough. As a consequence of the digital evolution, there is also a need for the human transformation of your customer relationship. Thinking about the role of humans versus machines, thinking about the role of the warm human touch and considering the power to connect people with people, are the key challenges in this domain.
oplægsholder
Oplægsholder:
Steven Van Belleghem

Steven is a thought leader on the transformation of customer relations and the future of marketing. He is an expert in inspiring companies to become true customer-centric organizations in this high speed digital world. His talks inspire companies about the smart usage of technology in the customer relationship without forgetting the human side of business. His keynotes are mind stretchers for business leaders. A very energetic and pragmatic keynote speaker, Steven shares his vision in speeches and workshops around the world.

Steven is a bestselling author of business books. His latest book is called ‘When Digital becomes Human'. The books describes the need to digitize the customer relationship without forgetting the human aspect. Today's world not only needs a digital transformation; the human side of business is also in need of a makeover. His two previous books (‘The Conversation Manager' & ‘The Conversation Company') are award-winning bestsellers with more than 50,000 copies sold. In 2012, Steven started his own inspiration company called B-Conversational. He runs the company with his wife, business partner and best friend Evi and together, they inspire companies around the world. Most of Steven's time goes to giving keynotes speeches and organizing workshops and business coaching sessions. In addition, they also help clients set up long-term inspirational programs to change the mindset and enrich the knowledge of their teams.


16:00
Paneldebat: Hvad er det, der gør Årets CIO er en success
Mød de 5 kandidater til prisen som Årets CIO 2016 og hør deres bud på, hvad de gør rigtigt for at de er ikke bare årets, men også fremtidens bedste CIO.
oplægsholder
Moderator:
Lars Jacobsen
chefredaktør
Computerworld

Lars Jacobsen er chefredaktør på Computerworld. Har arbejdet for Computerworld siden 2006, blandt andet som udviklingschef. Han interesserer sig især for hvordan teknologi opstår og etableres i virksomheder og samfundet.


16:40
Kaffepause

17:00
Vi indbyder til roundtable diskussioner mellem kl. 17.00 og 18.20 på nedenstående emner - vælg to emner når du registrerer dig.

17:00
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Roundtable 1
17:00 - 17:35 (35 min)
1.1 Er det IT-afdelingens rolle at disrupte forretningen?

Digitalisering fylder mere og mere. I de seneste år har nye digitale forretningsmodeller afløst og udkonkurreret "gamle analoge" veletablerede modelle...

Søren Bronnée Sørensen, Partner and Digital Transformaker, Devoteam

Læs mere

Vælg dette indlæg

Roundtable 2
17:00 - 17:35 (35 min)
2.1 How do you apply data science to you customer interactions?

Customers are creating a massive amount of data with their countless interactions and connected devices, but on average companies are only analyzing l...

Henning Treichl, Principal Sales Engineer, Salesforce

Læs mere

Vælg dette indlæg

Roundtable 3
17:00 - 17:35 (35 min)
3.1 Kickstarter or bottleneck? The role of the IT department when digitalizing

Disruption is the new paradigm, everything is changing: business models, the role of the IT department, and the technology.Since the quantum leap with...

Karsten Fogh-Ho-Lanng, CIO, Danske Spil

Læs mere

Vælg dette indlæg

Roundtable 4
17:00 - 17:35 (35 min)
4.1 Digital transformation og Cloud - kristiske faldgrupper på rejsen

Virksomhedsledere ser på Digital Transformation og Cloud løsninger for at opnå nye måder at fremskynde innovation, skabe konkurrencemæssige fordele, o...

Brian Grothe, Strategic Account Executive, VMware

Læs mere

Vælg dette indlæg


17:40
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Roundtable 5
17:40 - 18:15 (35 min)
1.2 Digital innovation - sådan kommer du i gang!

Alle eksperter her mere end travlt med at påpege behovet for digital innovation. Dog er det de færreste, der har et konkret bud på, hvor og hvordan du...

Søren Bronnée Sørensen, partner, Devoteam

Læs mere

Vælg dette indlæg

Roundtable 6
17:40 - 18:15 (35 min)
2.2 Digital transformation og Cloud - kristiske faldgrupper på rejsen

Virksomhedsledere ser på Digital Transformation og Cloud løsninger for at opnå nye måder at fremskynde innovation, skabe konkurrencemæssige fordele, o...

Brian Grothe, Strategic Account Executive, VMware

Læs mere

Vælg dette indlæg

Roundtable 7
17:40 - 18:15 (35 min)
3.2 Hvordan opbygger man en customer-centric drevet organisation

- Og driver en Customer-Obsessed transformationAt få alignet organisationen er ikke så enkelt. Det kræver fælles indsigt, således at forskellige funkt...

Lars B. Petersen, Head of Marketing & Vice President, NNIT A/S

Læs mere

Vælg dette indlæg

Roundtable 8
17:40 - 18:15 (35 min)
4.2 Are you ready for the IoT revolution?

The Internet of Things is set to revolutionize business and the relationship between organisations and their customers. IoT creates a completely new c...

Jon Haugen, Senior Account Executive - App Cloud, Salesforce

Læs mere

Vælg dette indlæg


18:20
Champagne og netværk

19:00
Middag
Under middagen vil der være præsentation af juryen bag Årets CIO 2016, taler fra Torben Ruberg, som er CIO hos Falck og indehaver af titlen som Årets CIO 2015 og Årets CIO 2016 vil blive hyldet.
oplægsholder
Oplægsholder:
Torben Ruberg
CIO
Mærsk Tankers

Torben Ruberg er CIO for Mærsk Tankers. Før det stod han i over 10 år i spidsen for Falcks globale it-indsats, rolle som i 2015 indbragte ham titlen som årets CIO.

oplægsholder
Oplægsholder:
Charlotte Thygesen Poulsen
Associate VP
IDC

21:30
Tak for i aften
Partnere
Praktiske Oplysninger
Dato:
Tid:
14:30 til 21:30
Sted:
Sølyst - Den Kgl. Skydebane
Emiliekildevej 2
2930 Klampenborg
Pris:
Gratis deltagelse