It-løsninger til kundehåndtering eller CRM er stort set blevet en standard i danske virksomheder. Fra udvidede kundekartoteker til egentlige call center applikationer. I de seneste år er der kommet nye web-baserede løsninger i markedet, og valget står i dag ikke blot mellem et stort antal leverandører og løsninger, men også mellem forskellige platforme.
Der stilles stigende krav til sikkerheden når værdifulde informationer om virksomhedens væsentligste aktiv - kunderne - skal sikres, deles og gemmes, og netop sikkerheden i den web-baserede løsning kan virke uoverskuelig - men er det en myte? Hvordan bringer du dig i front med CRM, og hvordan får du størst muligt afkast af din CRM-investering?
Programmet er endnu ikke endeligt, men på dagen vil der blive præsenteret løsninger og cases fra blandt andre DRI Nordic, MicroPartner og Microsoft.
På denne How To:
Konkrete bud på CRM-løsninger.
Sådan skaber du gode kundeoplevelse
CASE fra Saint Gobain Distribution Danmark: Implementering af CRM system
Husk - Der er gratis deltagelse og parkering lige ved døren
DRI Nordic: Bryd CRM muren: Fra systemfokus til kundeperspektiv
CRM er en nøgle til forretningssucces. Men nøglen til succesfuld CRM findes ikke i tomme løfter om simple og brugervenlige it-systemer. Skal virksomheden for alvor høste de forretningsmæssige gevinster af CRM, må fokus flyttes fra system til strategi, og muren mellem interne siloer nedbrydes. Koden er at indtænke kundeoplevelsen i virksomhedens komplette værdikæde.
I de seneste 10 år har DRI Nordic hjulpet både danske og udenlandske virksomheder med at udvikle og implementere cloudbaserede teknologier og platforme, der går på tværs af CRM, salg, marketing og support. DRI Nordic præsenterer et helt nyt plugin-modul - Addoptify Customer Journey Object der flytter CRM til et strategisk niveau, eliminerer interne siloer og synkroniserer alle kunderettede aktiviteter med kundens beslutningsproces. Baseret på konkrete resultater fra mere end 250 kundeprojekter vil DRI Nordic give sit svar på, hvordan du med dette plugin-modul kan flytte CRM til et nyt niveau.
Britt Koch Frykmann
,
Sales Manager
,
DRI Nordic
09:30 - 09:55
CASE
MicroPartner blev valgt som leverandør, da Saint Gobain Distribution Danmark skulle vælge nyt CRM-system for 500 brugere i hele organisationen.
Toke Godiksen, it-manager i Saint Gobain Distribution Danmark, vil give et indblik i, hvordan MicroPartner har hjulpet med den igangværende implementering. CRM handler ikke så meget om it-systemet, men mere om processer, forandringsledelse og den interne modtagelse af CRM.
Toke Godiksen
,
it-manager
,
Saint Gobain Distribution Danmark
10:00 - 10:15
Pause
10:15 - 10:40
Microsoft: Skab gode kundeoplevelser
Positive kundeoplevelser er en afgørende faktor for at kunne tiltrække nye kunder og fastholde de eksisterende. Microsoft Dynamics CRM hjælper virksomheder med at skabe et samlet billede af kundernes adfærd, således at kunderne gang på gang får en god oplevelse, og dermed vender tilbage for at købe mere.
Med Microsoft Dynamics CRM kan du samle salg, service og marketing samt indsamle og udnytte viden fra sociale medier. Kom og hør vores bud på, hvordan fremtiden ser ud - bestemt af jeres kunder, styret af Microsofts teknologier og jeres processer.
Jan Neustrup Trudslev
,
CRM Lead Denmark
,
Microsoft
10:45 - 11:10
Paneldebat
Britt Koch Frykmann, DRI Nordic Toke Godiksen, Saint Gobain Distribution Jan Neustrup Trudslev, Microsoft