CRM er en nøgle til forretningssucces. Men nøglen til succesfuld CRM findes ikke i tomme løfter om simple og brugervenlige it-systemer. Skal virksomheden for alvor høste de forretningsmæssige gevinster af CRM, må fokus flyttes fra system til strategi, og muren mellem interne siloer nedbrydes. Koden er at indtænke kundeoplevelsen i virksomhedens komplette værdikæde.
I de seneste 10 år har DRI Nordic hjulpet både danske og udenlandske virksomheder med at udvikle og implementere cloudbaserede teknologier og platforme, der går på tværs af CRM, salg, marketing og support. DRI Nordic præsenterer et helt nyt plugin-modul - Addoptify Customer Journey Object der flytter CRM til et strategisk niveau, eliminerer interne siloer og synkroniserer alle kunderettede aktiviteter med kundens beslutningsproces. Baseret på konkrete resultater fra mere end 250 kundeprojekter vil DRI Nordic give sit svar på, hvordan du med dette plugin-modul kan flytte CRM til et nyt niveau.