event billede

Customer Experience - Lad viden, overblik og data drive den gode kundeoplevelse!

Dato:
11/6 2025
Sted:
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Er du klar til at lade dig inspirere af andres erfaringer for, hvordan du automatiserer indsatsen for at øge tilfredshed og loyalitet?

Digitale løsninger gør det nemmere end nogensinde at designe og personalisere kunderejsen helt ned i detaljen. Skal du være med til at dykke ned i alle mulighederne og lade dig inspirere af andres erfaringer? Så er dette fysiske event et rigtig godt sted at begynde!

Her ser vi blandt på, hvordan danske virksomheder bygger og driver deres CRM-platforme med henblik på at optimere kundeoplevelsen af fra A til Å. Vi vil udforske, hvordan data kan drive din vækst, forbedre markedsføring og support samt styrke engagement og loyalitet.

Hvordan kan data drive kundeoplevelsen?
Du vil opleve inspirerende keynotes fra nogle af Danmarks største virksomheder, som vil dele deres erfaringer med at opbygge og implementere platforme, der driver forretningsudvikling og optimerer kunderejsen.

Eventet samler eksperter fra forskellige brancher for at vise, hvordan de bruger CRM-systemer og data til at skabe en holistisk kundeoplevelse.

Du kommer til at få konkrete bud på, hvordan du kan gøre kunderejsen til at en afgørende konkurrencefordel – og hvordan moderne platforme og løsninger strukturerer data hos andre virksomheder med henblik på at for at sikre bedre beslutninger og optimere kundeloyaliteten.​

På denne dag får du konkrete bud på, hvordan du skaber kundeloyalitet gennem personligt tilpassede og datadrevne kundeoplevelser.

Konferencen er for dig, der arbejder med CRM, markedsføring eller forretningsudvikling og ønsker at forstå, hvordan data og personalisering kan styrke din forretning

Mød talerne

Thomas Møgelbjerg

Thomas Møgelbjerg

Erhvervsjournalist

Computerworld

Se program
Bliv partner

Ønsker du at være den første partner på eventet? Tryk på linket foroven.

Det får du ud af det
  • Inspiration til, hvordan du kan bygge en stærk CRM-struktur baseret på data.
  • Indsigt i, hvordan du kan personalisere kunderejsen og skabe loyalitet.
  • Konkret viden om at drive forretning gennem datadrevne kundeoplevelser.