Er du klar til at lade dig inspirere af andres erfaringer for, hvordan du automatiserer indsatsen for at øge tilfredshed og loyalitet?
Digitale løsninger gør det nemmere end nogensinde at designe og personalisere kunderejsen helt ned i detaljen. Skal du være med til at dykke ned i alle mulighederne og lade dig inspirere af andres erfaringer? Så er dette fysiske event et rigtig godt sted at begynde!
Her ser vi blandt på, hvordan danske virksomheder bygger og driver deres CRM-platforme med henblik på at optimere kundeoplevelsen af fra A til Å. Vi vil udforske, hvordan data kan drive din vækst, forbedre markedsføring og support samt styrke engagement og loyalitet.
Hvordan kan data drive kundeoplevelsen? Du vil opleve inspirerende keynotes fra nogle af Danmarks største virksomheder, som vil dele deres erfaringer med at opbygge og implementere platforme, der driver forretningsudvikling og optimerer kunderejsen.
Eventet samler eksperter fra forskellige brancher for at vise, hvordan de bruger CRM-systemer og data til at skabe en holistisk kundeoplevelse.
Du kommer til at få konkrete bud på, hvordan du kan gøre kunderejsen til at en afgørende konkurrencefordel – og hvordan moderne platforme og løsninger strukturerer data hos andre virksomheder med henblik på at for at sikre bedre beslutninger og optimere kundeloyaliteten.
På denne dag får du konkrete bud på, hvordan du skaber kundeloyalitet gennem personligt tilpassede og datadrevne kundeoplevelser.
Konferencen er for dig, der arbejder med CRM, markedsføring eller forretningsudvikling og ønsker at forstå, hvordan data og personalisering kan styrke din forretning
Kom og nyd en lækker bolle med ost og en croissant. Få en kop frisk brygget kaffe/the og hils på de andre deltagere.
09:00 - 09:05
Velkomst
Thomas Møgelbjerg
,
Erhvervsjournalist
,
Computerworld
09:05 - 09:35
Den optimale CX sikres gennem en CRM strategi og CRM software
I disse turbulente tider hvor kriserne kommer i bølger, senest Trumps trusler om at ville øge USA´s areal (Canada, Grønland og Panama) evt. gennem militær indgriben og med handelssanktioner og told, krigene i Mellemøsten, krigen i Ukraine, miljøkrisen, energikrisen, pandemier, inflation og truende recession er virksomhedernes udfordringer blevet større og større. Hvordan skal organisationer ændre sig/tilpasse sig internt og interagere med deres stakeholders til at håndtere de hurtige ændringer i forbrugeradfærden og markedsvilkår?
Dette kræver indsigt, gennem at indsamle data, at kunne analysere disse, dele og anvende data internt i organisationen samt ikke mindst evne til at anvende data proaktivt og værdiskabene i forhold til kunderne. Kort sagt at give kunderne den bedste oplevelse i forhold til interaktionen mellem kunde og virksomhed. Det kræver det rette mindset og den rette strategi, samt data og teknologi for at undgå friktionspunkter i kundens rejse/kunderejsen. Så teknologien skal sikre evnen til at være klar til at ændre, være fleksible, hurtige og agile i takt med som tingene skifter i forhold til kunder og marked. Det stiller krav til CX og CRM. Per kommer med sit bud på, hvordan og gennem korte cases illustreres dette.
Per Østergaard Jacobsen
,
Direktør og ekstern lektor
,
Efficiens.nu og CBS
09:40 - 10:05
Superoffice - Taler kommer snart
10:05 - 10:30
Pause og netværk
Nyd et stykke frygt og en kop kaffe og netværk med ligesindede.
10:30 - 10:55
Taler kommer snart
11:00 - 11:25
Taler kommer snart
11:25 - 12:20
Frokost og netværk
Der vil være mulighed for at fortsætte de gode snakke over en lækker sandwich eller måltidssalat og en sodavand.
12:20 - 12:50
Fra data til relevant indhold
Hvad sker der når man tager værdien ud af et kreativt output, og lader dataen bestemme? Det skabte først og fremmest en masse spørgsmål og bump på vejen. Men også en ny og mere effektiv måde at producere ”content at scale” på tværs af McDonald’s digitale platforme.
Indhold der er meget tættere på gæsternes præferencer og kan vise sig at være nøglen til at lykkedes med at aktivere kundedataen på en helt ny måde. Måske i virkeligheden lidt af en øjenåbner.
Kom med på rejsen, der også først lige er startet for os.
Frederik Qvitzau
,
Digital Engagement Lead, McDonald's Nordics
,
McDonald's
12:55 - 13:20
Taler kommer snart
13:20 - 13:45
Pause og netværk
Der vil blive serveret kage og lidt sødt, så man kan holde energien oppe til de sidste indlæg.
13:45 - 14:10
Taler kommer snart
14:15 - 14:45
AI til søs: Data-dreven drift øger salget og halverer planlægningstiden hos Molslinjen
Når man arbejder med verdens største hurtigfærger, skal der være fart på forudsigelserne. Evnen til præcist at kunne forecaste antallet af passagerer og køretøjer på hver afgang er essentiel for at kunne optimere driften og indtjeningen hos Molslinjen.
Lasse fra Molslinjen vil fortælle, hvordan de har udviklet en AI-drevet Forecasting Engine. Løsningen erstatter mange manuelle processer ved at laste en færge med et data-drevet setup, der har reduceret planlægningstiden med 60 procent. Samtidigt har Molslinjen nedbragt antallet af forsinkelser, mindsket færgernes CO2-aftryk, højnet medarbejdertilfredsheden og ikke mindst skabt nye muligheder for dynamisk prissætning og salg af billetter
Molslinjen modtog i 2024 den prestigefyldte Franz Edelman Award, der er verdens største pris inden for Operations Research. Oplægget vil fokusere på, hvordan AI-teknologien er blevet en integreret del af den daglige drift hos Molslinjen, samt hvordan løsningen kan fungere som inspiration til andre brancher, hvor forecasting også er en afgørende del af forretningen
Antallet af pladser er begrænset.
Konferencen er forbeholdt it-beslutningstagere og influenter. Computerworld Events forbeholder sig ret til at afvise tilmeldinger uden for målgruppen samt fra samarbejdspartneres direkte konkurrenter.