event billede

Customer Experience - Lad viden, overblik og data drive den gode kundeoplevelse

Dato:
11/6 2025
Sted:
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Hør hvordan store danske virksomheder bruger CRM og data til at skabe værdi og bedre kundeoplevelser.

Digitale løsninger gør det nemmere end nogensinde at designe og personalisere kunderejsen helt ned i detaljen. På denne dag, ser vi konkret på, hvordan CRM-platforme bliver brugt til at optimere kunderejsen med fokus på datadrevet vækst.

Vi ser på, hvordan du kan bruge din data til at skabe reel værdi – samtidig med at du styrker dine kunder engagement og loyalitet.

Vi har samlet inspirerende keynotes fra nogle af Danmarks største virksomheder samt nogle af branchens stærkeste leverandører til at præsentere konkrete cases og den nyeste viden.

Glæd dig til

Hør blandt andet Per Østergaard Jacobsen, Direktør og ekstern lektor hos Efficiens.nu og CBS fortælle om hvordan du sikrer en succesfuld CX gennem data, teknologi og CRM. Og få også indblik i hvordan McDonalds lader deres data diktere deres content samt hvordan Molslinjen bruger data til at komme med forudsigelser, der optimerer driften og indtjeningen.

Konferencen er for dig, der arbejder med CRM, markedsføring eller forretningsudvikling og ønsker at forstå, hvordan data og personalisering kan styrke din forretning

Mød talerne

Thomas Møgelbjerg

Thomas Møgelbjerg

Erhvervsjournalist

Computerworld

Per Østergaard Jacobsen

Per Østergaard Jacobsen

Direktør og ekstern lektor

Efficiens.nu og CBS

Frederik Qvitzau

Frederik Qvitzau

Digital Engagement Lead, McDonald's Nordics

McDonald's

Lasse Janerka

Lasse Janerka

Director, Business Optimization & Digital

Molslinjen

Se program

Program: Hent program


08:30 - 09:00
Registrering, morgenmad og netværk
Kom og nyd en lækker bolle med ost og en croissant. Få en kop frisk brygget kaffe/the og hils på de andre deltagere.

09:00 - 09:05
Velkomst
Thomas Møgelbjerg
Erhvervsjournalist
Computerworld

09:05 - 09:35
Den optimale CX sikres gennem en CRM strategi og CRM software
I disse turbulente tider hvor kriserne kommer i bølger, senest Trumps trusler om at ville øge USA´s areal (Canada, Grønland og Panama) evt. gennem militær indgriben og med handelssanktioner og told, krigene i Mellemøsten, krigen i Ukraine, miljøkrisen, energikrisen, pandemier, inflation og truende recession er virksomhedernes udfordringer blevet større og større. Hvordan skal organisationer ændre sig/tilpasse sig internt og interagere med deres stakeholders til at håndtere de hurtige ændringer i forbrugeradfærden og markedsvilkår?

Dette kræver indsigt, gennem at indsamle data, at kunne analysere disse, dele og anvende data internt i organisationen samt ikke mindst evne til at anvende data proaktivt og værdiskabene i forhold til kunderne. Kort sagt at give kunderne den bedste oplevelse i forhold til interaktionen mellem kunde og virksomhed. Det kræver det rette mindset og den rette strategi, samt data og teknologi for at undgå friktionspunkter i kundens rejse/kunderejsen. Så teknologien skal sikre evnen til at være klar til at ændre, være fleksible, hurtige og agile i takt med som tingene skifter i forhold til kunder og marked. Det stiller krav til CX og CRM. Per kommer med sit bud på, hvordan og gennem korte cases illustreres dette.
Per Østergaard Jacobsen
Direktør og ekstern lektor
Efficiens.nu og CBS

09:40 - 10:05
Superoffice - Taler kommer snart

10:05 - 10:30
Pause og netværk
Nyd et stykke frugt og en kop kaffe og netværk med ligesindede.

10:30 - 10:55
LeadDesk - Taler kommer snart

11:00 - 11:25
Capgemini - Taler kommer snart

11:25 - 12:20
Frokost og netværk
Der vil være mulighed for at fortsætte de gode snakke over en lækker sandwich eller måltidssalat og en sodavand.

12:20 - 12:50
Fra data til relevant indhold
Hvad sker der når man tager værdien ud af et kreativt output, og lader dataen bestemme? Det skabte først og fremmest en masse spørgsmål og bump på vejen. Men også en ny og mere effektiv måde at producere ”content at scale” på tværs af McDonald’s digitale platforme.

Indhold der er meget tættere på gæsternes præferencer og kan vise sig at være nøglen til at lykkedes med at aktivere kundedataen på en helt ny måde. Måske i virkeligheden lidt af en øjenåbner.

Kom med på rejsen, der også først lige er startet for os.
Frederik Qvitzau
Digital Engagement Lead, McDonald's Nordics
McDonald's

12:55 - 13:20
Taler kommer snart

13:20 - 13:45
Pause og netværk
Der vil blive serveret kage og lidt sødt, så man kan holde energien oppe til de sidste indlæg.

13:45 - 14:10
Taler kommer snart

14:15 - 14:45
AI til søs: Data-dreven drift øger salget og halverer planlægningstiden hos Molslinjen
Når man arbejder med verdens største hurtigfærger, skal der være fart på forudsigelserne. Evnen til præcist at kunne forecaste antallet af passagerer og køretøjer på hver afgang er essentiel for at kunne optimere driften og indtjeningen hos Molslinjen.

Lasse fra Molslinjen vil fortælle, hvordan de har udviklet en AI-drevet Forecasting Engine. Løsningen erstatter mange manuelle processer ved at laste en færge med et data-drevet setup, der har reduceret planlægningstiden med 60 procent. Samtidigt har Molslinjen nedbragt antallet af forsinkelser, mindsket færgernes CO2-aftryk, højnet medarbejdertilfredsheden og ikke mindst skabt nye muligheder for dynamisk prissætning og salg af billetter

Molslinjen modtog i 2024 den prestigefyldte Franz Edelman Award, der er verdens største pris inden for Operations Research. Oplægget vil fokusere på, hvordan AI-teknologien er blevet en integreret del af den daglige drift hos Molslinjen, samt hvordan løsningen kan fungere som inspiration til andre brancher, hvor forecasting også er en afgørende del af forretningen
Lasse Janerka
Director, Business Optimization & Digital
Molslinjen

14:45 - 14:45
Opsummering og tak for idag
Thomas Møgelbjerg
Erhvervsjournalist
Computerworld
Det får du ud af det
  • Indsigt i, hvordan du kan bruge data til at personalisere kunderejsen, skabe loyalitet og øget bundlinje
  • Konkret viden om, hvordan du kan bruge data til at optimere din forretning og skabe vækst.
  • Inspiration til, hvordan du kan bygge en stærk CRM-struktur baseret på data.
  • Mulighed for at netværke med andre it-professionelle, der arbejder med kunderejsen og/eller anvendelse af data.
Praktiske Oplysninger
Dato:
11/6 2025
Tid:
08:30 til 14:45
Sted:
Kosmopol
Fiolstræde 44
1171 København
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language

To change language you need to give consent to functional cookies.

To edit cookie settings click here.