event billede

Customer Experience - Lad viden, overblik og data drive den gode kundeoplevelse

Dato:
11/6 2025
Sted:
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Hør hvordan store danske virksomheder bruger CRM og data til at skabe værdi og bedre kundeoplevelser.

På denne dag, ser vi konkret på, hvordan CRM-platforme bliver brugt til at optimere kunderejsen med fokus på datadrevet vækst.

Vi ser på, hvordan du kan bruge din data til at skabe reel værdi – samtidig med at du styrker dine kunders engagement og loyalitet.

Vi hos Computerworld har samlet inspirerende keynotes fra nogle af Danmarks største virksomheder samt nogle af branchens stærkeste leverandører til at præsentere konkrete cases og den nyeste viden.

Glæd dig til

Hør blandt andet Per Østergaard Jacobsen, Direktør og ekstern lektor hos Efficiens.nu og CBS fortælle om, hvordan du sikrer en succesfuld CX gennem data, teknologi og CRM. Og få også indblik i hvordan McDonalds lader deres data diktere deres content samt hvordan Molslinjen bruger data til at komme med forudsigelser, der optimerer driften og indtjeningen.

Konferencen er for dig, der arbejder med CRM, markedsføring eller forretningsudvikling og ønsker at forstå, hvordan data og personalisering kan styrke din forretning

Mød talerne

Thomas Møgelbjerg

Thomas Møgelbjerg

Erhvervsjournalist

Computerworld

Per Østergaard Jacobsen

Per Østergaard Jacobsen

Direktør og ekstern lektor

Efficiens.nu og CBS

Jonas Almstrup

Jonas Almstrup

Country Commercial Director

SuperOffice Danmark

Pauly Jeppesen

Pauly Jeppesen

Head of Sale

Leaddesk

Niels Andersen

Niels Andersen

Experience Excellence Manager

Nordisk Film Biografer

Alexei Bespalov

Alexei Bespalov

Chief Architect for Commerce / Chief Architect for Agentic and Generative AI, UK

Capgemini

Frederik Qvitzau

Frederik Qvitzau

Digital Engagement Lead, McDonald's Nordics

McDonald's

Lasse Janerka

Lasse Janerka

Director, Business Optimization & Digital

Molslinjen

Se program

Program: Hent program


08:30 - 09:00
Registrering, morgenmad og netværk
Kom og nyd en lækker bolle med ost og en croissant. Få en kop frisk brygget kaffe/the og hils på de andre deltagere.

09:00 - 09:05
Velkomst
Thomas Møgelbjerg
Erhvervsjournalist
Computerworld

09:05 - 09:35
Den optimale CX sikres gennem en CRM strategi og CRM software
I disse turbulente tider hvor kriserne kommer i bølger, senest Trumps trusler om at ville øge USA´s areal (Canada, Grønland og Panama) evt. gennem militær indgriben og med handelssanktioner og told, krigene i Mellemøsten, krigen i Ukraine, miljøkrisen, energikrisen, pandemier, inflation og truende recession er virksomhedernes udfordringer blevet større og større. Hvordan skal organisationer ændre sig/tilpasse sig internt og interagere med deres stakeholders til at håndtere de hurtige ændringer i forbrugeradfærden og markedsvilkår?

Dette kræver indsigt, gennem at indsamle data, at kunne analysere disse, dele og anvende data internt i organisationen samt ikke mindst evne til at anvende data proaktivt og værdiskabene i forhold til kunderne. Kort sagt at give kunderne den bedste oplevelse i forhold til interaktionen mellem kunde og virksomhed. Det kræver det rette mindset og den rette strategi, samt data og teknologi for at undgå friktionspunkter i kundens rejse/kunderejsen. Så teknologien skal sikre evnen til at være klar til at ændre, være fleksible, hurtige og agile i takt med som tingene skifter i forhold til kunder og marked. Det stiller krav til CX og CRM. Per kommer med sit bud på, hvordan og gennem korte cases illustreres dette.
Per Østergaard Jacobsen
Direktør og ekstern lektor
Efficiens.nu og CBS

09:40 - 10:05
Kundeoplevelsen i B2B – hvorfor relationer er nøglen til vækst
Danske B2B-virksomheder er i høj grad optagede af den kundeoplevelse, de skaber. For selvom B2B-salg foregår mellem virksomheder, er den menneskelige faktor altid tilstedeværende og af afgørende betydning for succes.

En stærk kundeoplevelse kræver derfor, at hele kunderejsen tænkes ind – fra første kontakt til langvarigt partnerskab. Tillid optjenes i dråber, men tabes i spandevis.

Med udgangspunkt i modellen ’The Relationship Loop’ sætter vi fokus på centrale udfordringer og deler konkrete eksempler på, hvordan danske virksomheder har styrket deres kundeoplevelse og relationer.
Jonas Almstrup
Country Commercial Director
SuperOffice Danmark

10:05 - 10:30
Pause og netværk
Nyd et stykke frugt og en kop kaffe og netværk med ligesindede.

10:30 - 10:55
Hør hvordan AI har reduceret arbejdsmængden med 22% hos Nordisk Film Biografer
Pauly Jeppesen
Head of Sale
Leaddesk
Niels Andersen
Experience Excellence Manager
Nordisk Film Biografer

11:00 - 11:25
Den agentiske fordel: Sådan indhenter du, overhaler og transformerer kundeoplevelsen med AI
Agentic AI er en banebrydende teknologi, der gør det muligt for vores kunder at udvikle deres kundeoplevelse hurtigere end nogensinde før. Det er en udlignende faktor, der giver dem, der tager teknologien til sig, mulighed for at indhente og overhale konkurrenterne. Men for mange kan det virke som et overvældende emne. Hvor skal man starte? Er mine data beskyttede? Hvordan sikrer jeg forretningsmæssig værdi? Vi vil diskutere strategier for, hvordan man kan tage agentic AI i brug i kunderejser og forretningsprocesser. Vi vil også gennemgå en struktureret tilgang til at vælge og implementere AI-agenter med henblik på at opnå eksponentiel forretningsværdi.
Alexei Bespalov
Chief Architect for Commerce / Chief Architect for Agentic and Generative AI, UK
Capgemini

11:25 - 12:20
Frokost og netværk
Der vil være mulighed for at fortsætte de gode snakke over en lækker sandwich eller måltidssalat og en sodavand.

12:20 - 12:50
Fra data til relevant indhold
Hvad sker der når man tager værdien ud af et kreativt output, og lader dataen bestemme? Det skabte først og fremmest en masse spørgsmål og bump på vejen. Men også en ny og mere effektiv måde at producere ”content at scale” på tværs af McDonald’s digitale platforme.

Indhold der er meget tættere på gæsternes præferencer og kan vise sig at være nøglen til at lykkedes med at aktivere kundedataen på en helt ny måde. Måske i virkeligheden lidt af en øjenåbner.

Kom med på rejsen, der også først lige er startet for os.
Frederik Qvitzau
Digital Engagement Lead, McDonald's Nordics
McDonald's

12:55 - 13:25
Kom med på overfarten, og hør hvordan Molslinjen bruger AI til at optimere kundeoplevelsen

For Molslinjen er vigtigheden af at kunne forudsige passagerer og køretøjer på hver afgang et essentielt redskab for at kunne øge salget og optimere driften.

På dette indlæg vil Lasse fortælle, hvordan Molslinjen ved hjælpe af AI har erstattet manuelle processer ved at laste en færge med et data-drevet set-up. Denne løsning har samtidig nedbragt antallet af forsinkelser, mindsket færgernes CO2-aftryk og højnet medarbejdertilfredsheden.

Lasse vil sætte fokus på, hvordan AI-teknologien er blevet en del af den daglige drift hos Molslinjen, og hvordan deres løsning kan skabe inspiration til andre brancher, som arbejder med forecasting som en del af forretningen.

Lasse Janerka
Director, Business Optimization & Digital
Molslinjen

13:25 - 13:30
Opsummering og tak for idag
Thomas Møgelbjerg
Erhvervsjournalist
Computerworld

13:30 - 13:55
Kaffe og netværk
Der vil blive serveret kage og lidt sødt, man kan gå hjem på.
Det får du ud af det
  • Indsigt i, hvordan du kan bruge data til at personalisere kunderejsen, skabe loyalitet og øget bundlinje
  • Konkret viden om, hvordan du kan bruge data til at optimere din forretning og skabe vækst.
  • Inspiration til, hvordan du kan bygge en stærk CRM-struktur baseret på data.
  • Mulighed for at netværke med andre it-professionelle, der arbejder med kunderejsen og/eller anvendelse af data.
Praktiske Oplysninger
Dato:
11/6 2025
Tid:
08:30 til 13:55
Sted:
Kosmopol
Fiolstræde 44
1171 København
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language

To change language you need to give consent to functional cookies.

To edit cookie settings click here.