Hvordan kan din organisation med jeres eksisterende processer bedst drage fordel af CRM-teknologiens muligheder og potentialer?
Aalborg Energie Technik og Cepheo giver i denne session dig viden om, hvordan din organisation bør forberede sig særligt til planlægning og implementering af et CRM-forløb, hvilke områder af virksomheden, der er væsentlige at inddrage, og hvor I høster optimal værdi af investeringen.
Nicolai Møller, Director of Aftermarket, Aalborg Energie Technik forklarer, hvordan virksomheden – ud fra en vurdering af deres CRM-parathed – blev i stand til at tilrettelægge og gennemføre et succesfuldt CRM-projekt. Desuden vil du også høre om virksomhedens erfaringer om, hvordan man får succes med sit CRM, og om hvordan man sætter det rigtige team sammen undervejs.
Derudover forklarer Cepheo, hvorfor det er givtigt at få kortlagt jeres CRM-parathed, når I investerer i en løsning. Hos Cepheo måler vi jeres CRM-parathed på tværs af organisationen. Dette skaber grobund for dialog og en god start på en implementering, hvor vi sammen kan drage fordel af CRM teknologiens muligheder og potentialer.
Se de andre afsnit i webinar rækken Digital Directions
Nicolai har mere end 20 års erfaring fra lederstillinger i energi- og fremstillingsindustrien både i Danmark og internationalt. En omfattende produktlinje- og værdikædeerfaring samt fokus på at udvikle og implementere strategier for at opfylde forretningsmål gennem gennemprøvede metoder har givet Nicolai indsigt i vigtigheden af forandringsledelse og et stærkt fokus på værdiskabelse.
Aalborg Energie Technik er en dansk virksomhed, der på tværs af Europa bygger avancerede anlæg, som omdanner biomasse til energi.
Linn nærer en passion inden for Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement-platformen og med hendes erfaring fra både kunde- og leverandørsiden, har hun forståelse og indblik i, hvordan man tilfører værdi til virksomhedens forretning vha. en CRM-løsning. Med hendes mere end 11 år i IT-branchen, bidrager hun med sin erfaring i kundens CRM projekter, før- og efter implementering.