Hvordan kan din organisation med jeres eksisterende processer bedst drage fordel af CRM-teknologiens muligheder og potentialer?
Aalborg Energie Technik og Cepheo giver i denne session dig viden om, hvordan din organisation bør forberede sig særligt til planlægning og implementering af et CRM-forløb, hvilke områder af virksomheden, der er væsentlige at inddrage, og hvor I høster optimal værdi af investeringen.
Nicolai Møller, Director of Aftermarket, Aalborg Energie Technik forklarer, hvordan virksomheden – ud fra en vurdering af deres CRM-parathed – blev i stand til at tilrettelægge og gennemføre et succesfuldt CRM-projekt. Desuden vil du også høre om virksomhedens erfaringer om, hvordan man får succes med sit CRM, og om hvordan man sætter det rigtige team sammen undervejs.
Derudover forklarer Cepheo, hvorfor det er givtigt at få kortlagt jeres CRM-parathed, når I investerer i en løsning. Hos Cepheo måler vi jeres CRM-parathed på tværs af organisationen. Dette skaber grobund for dialog og en god start på en implementering, hvor vi sammen kan drage fordel af CRM teknologiens muligheder og potentialer.
Se de andre afsnit i webinar rækken Digital Directions
Nicolai Møller
director of Aftermarket
Aalborg Energie Technik
Linn Frederiksen
Sales Executive
Cepheo