Customer Experience - sådan får du glade og loyale kunder

Dato:
01/3 2023
Sted:
Kongens Lyngby
Pris:
0 kr

Skab den bedste kundeoplevelse med dyb indsigt i kundernes behov, ageren og navigeren!

Men forståelse for kunderejsen kan kræve mange data, for kunderne bevæger sig typisk rundt på kryds og tværs på apps, mobile platforme, websites, sociale medier og i den fysiske verden.

Det er derfor afgørende, at du har det rette setup til dataindsamling og dataanalyse – og at løsningen er fuldt compliant.

På dette seminar kan du derfor gennem cases, keynotes og gode leverandørhistorier blive klogere på de store aktuelle muligheder som data, software og ny innovation skaber inden for customer experience – hele vejen fra websiden til tilfredsmålingen.

På dagen kigger vi nærmere på nogle af de bedste værktøjer på området, der kan skabe overblik, indblik og stor værdi i din forståelse af dine kunder.

Se program

Program:


08:30
Croissanter & registrering

09:00
Velkomst v. dagens moderator

09:05
3 simple trin: Sådan bliver du danmarksmester i kundeoplevelser
Forstå dine kunder med få greb, og skab fantastiske kundeoplevelser, der gør, at de kommer igen og igen! Kom med bag kulissen og få et indblik i, hvordan fantastiske kundeoplevelser skabes i Danmarks bedst besøgte forlystelsespark eller ved udleveringen af nøglerne til en Mercedes-Benz i millionklassen.

Få konkrete værktøjer til at skabe unikke kunderejser, der inspirere dig til, hvordan din forretning bliver mere attraktiv og gør det sjovere for dig og dine medarbejdere at gå på arbejde.

Halid er specialist i at designe unikke kundeoplevelser fra a til z, og med sin indsigt i Customer Experience hjælper han både private og offentlige virksomheder. Halid er ansat som projektleder for Destination SydkystDanmark som varetager turismeformidlingen for Næstved, Stevns, Vordingborg og Faxe kommune.
Halid Smajlovic
Keynote:
Halid Smajlovic
Customer Experience Designer, konsulent, og Projektleder for Destination SydkystDanmark
VisitSydsjælland-Møn A/S

Halid har erfaring med kundeoplevelser fra blandt andet Primo Tours, Mercedes-Benz og Tivoli og han arbejdet målrettet med Customer Experience i sit virke som selvstændig konsulent.


09:35
Taler kommer snart

10:00
Pause

10:20
Uden AI går det ikke!
Hvordan understøtter man en transformation, der medfører en markant større kompleksitet for kundeservice og hvordan sikrer vi samtidig en til stadig bedre og mere personlig kundeoplevelse?

10:45
Følg BMW’s hjulspor på rejsen mod digital excellence
Kristoffer Winther Winberg
Oplægsholder:
Kristoffer Winther Winberg
Digital Marketeer
BMW - Jan Nygaard AS

Kristoffer har mere end 8 års erfaring med digital markedsføring, deriblandt automation, lead generering og analysering af data. Denne viden anvender Kristoffer til daglig, til at kunne optimere processer, resultater, og i sidste ende kundeoplevelsen.


11:05
Pause

11:25
Taler kommer snart

11:55
Taler kommer snart

12:20
Debat ved bordene

12:35
Frokost

13:25
Taler kommer snart

13:50
"Value Creation": Hvordan bygger man noget, der varer for evigt?
Hør om GoodiePacks rejse og hvordan Customer Experience er blevet hele deres forretningsgrundlag.
Lisa Bønsdorff Dalsgaard
Keynote:
Lisa Bønsdorff Dalsgaard
Founder & CEO
GoodiePack

14:20
Opsummering v. dagens moderator
Det får du ud af det
  • Indblik i værktøjer, der kan give dig dyb indsigt i dine kunders vaner.
  • Inspiration fra virksomheder, der er langt på deres digitale kunde-rejse.
  • Viden om, hvad du bedst muligt kan skabe øget værdi for dine kunder.