Customer Experience - sådan får du glade og loyale kunder
Dato:
01/3 2023
Sted:
Kongens Lyngby
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Kunderne bevæger sig typisk rundt på kryds og tværs på apps, platforme, websites, sociale medier og i den fysiske verden, og derfor kræver det ekstremt mange data for at få en forståelse af kunderejsen.
På denne konference får du inspiration til, hvordan du ved hjælp af teknologi og it-løsninger, kan gøre kundeoplevelsen gnidningsløs. Du kan gennem hele dagen blive klogere på de store aktuelle muligheder som data, software og ny innovation skaber inden for customer experience.
Du får i konkrete værktøjer til at skabe unikke kunderejser og inspiration til, hvordan din forretning bliver mere attraktiv, og gør det sjovere for dig og dine medarbejdere at gå på arbejde.
Gennem konkrete cases kan du finde inspiration til din egen kunderejse, når vi kommer ind bag kulissen hos:
- Danmarks bedst besøgte forlystelsespark.
- GoodiePacks, hvor customer experience er blevet hele deres forretningsgrundlag.
- Nets, som med automatiseret kundeservice, nu giver en endnu bedre service.
- BMW, der er på en rejse mod digital excellence.
Sammen med ekspertindlæg om fremtidens trends og tendenser i den digitale kunderejse, hvordan du kan udnytte kunstig intelligens, udvikle ”Best practice” for digitale beskeds kanaler, samt komme i mål med implementeringen af din customer experience strategi.
Se program
Program:
08:30
Croissanter & registrering
09:00
Velkomst v. dagens moderator
Moderator:
Alexander Haslund
,
Strategi- og ledelsesredaktør
,
Computerworld
Redaktør for Computerworld med fokus på strategi og ledelse.
Alexander sætter fokus på CIO-branchen og de udfordringer og muligheder it-beslutningstagerne står overfor. Dette betyder, at han har konstant fokus på at komme tæt på de professionelle it-beslutningstageres udfordringer og muligheder. Hans mål er at levere relevant indhold om strategi, ledelse og digitalisering, der er aktuelt, i øjenhøjde, direkte værdiskabede og handlingsorienteret.
Alexander er udannet journalist fra Roskilde Universitet med en tværfaglig profil indenfor it og digitalisering.
Han interesserer sig for den teknologiske udvikling, nye trends, strategi og ledelse, metoder, markedet og de udfordringer og muligheder it og digitalisering medfører for det private og offentlige samt for samfundet som helhed.
09:05
3 simple trin: Sådan bliver du danmarksmester i kundeoplevelser
Forstå dine kunder med få greb, og skab fantastiske kundeoplevelser, der gør, at de kommer igen og igen! Kom med bag kulissen og få et indblik i, hvordan fantastiske kundeoplevelser skabes i Danmarks bedst besøgte forlystelsespark eller ved udleveringen af nøglerne til en Mercedes-Benz i millionklassen.
Få konkrete værktøjer til at skabe unikke kunderejser, der inspirere dig til, hvordan din forretning bliver mere attraktiv og gør det sjovere for dig og dine medarbejdere at gå på arbejde.
Halid er specialist i at designe unikke kundeoplevelser fra a til z, og med sin indsigt i Customer Experience hjælper han både private og offentlige virksomheder. Halid er ansat som projektleder for Destination SydkystDanmark som varetager turismeformidlingen for Næstved, Stevns, Vordingborg og Faxe kommune.
Keynote:
Halid Smajlovic
,
Customer Experience Designer, konsulent, og Projektleder for Destination SydkystDanmark
,
VisitSydsjælland-Møn A/S
Halid har erfaring med kundeoplevelser fra blandt andet Primo Tours, Mercedes-Benz og Tivoli og han arbejdet målrettet med Customer Experience i sit virke som selvstændig konsulent.
09:35
Sådan hjælper automatiseret kundeservice Nets med at give en endnu bedre service
Nets tror på, at de ved at kombinere fordelene fra en chatbot og rigtige mennesker, kan skabe stærkere relationer til deres kunder. Med deres kunders behov for øje, besluttede de at få en chatbot i Nets, så de kunne give hurtigere service, skabe stærkere kunderelationer og generelt forbedre kundeoplevelsen.
I dette indlæg får du inspiration til, hvordan du kan gøre kundeoplevelsen gnidningsløs ved hjælp af teknologi og it-løsninger.
Keynote:
Jan Hayden-Jensen
,
Senior Vice President Customer On-boarding & Maintenance i Operations
,
Nets Group
Keynote:
Jonas Saleem
,
Key Account Manager, eSecurity & Digitisation
,
Nets
Jonas Saleem er Key Account Manager for Banking segmentet hos Nets. Hans mange års erfaring inden for IT sikkerhedsbranchen, med fokus på digital identitet og Customer Onboarding.
Denne baggrund giver et godt udgangspunkt i hvordan digital identitet kan understøtte en god Customer Onboarding samt nye self service muligheder, uden at gå på kompromis med sikkerheden og dermed give en god kundeoplevelse.
10:20
Integreret chatbot i contact center forbedrer kundeoplevelsen og giver værdi.
Værdien skabes af den fælles oplevelse kunderne og medarbejderne har med en integreret løsning. Tænk på al den information din virksomhed går glip af i opkald eller chats.
Hør også hvordan Microsoft Teams styres centralt og kan forbedre kundeoplevelsen. En løsning der skaber værdi for kunder og virksomhed.
Oplægsholder:
Niels Kock
,
CEO
,
U-COM A/S
Niels Kock er CEO og ejer af U-COM A/S. Han har mange års erfaring inden for udvikling af kontaktcentrer og fokus er altid den bedste kundeoplevelse – på begge sider.
10:45
Følg BMW’s hjulspor på rejsen mod digital excellence
Oplægsholder:
Kristoffer Winther Winberg
,
Digital Marketeer
,
BMW - Jan Nygaard AS
Kristoffer har mere end 8 års erfaring med digital markedsføring, deriblandt automation, lead generering og analysering af data. Denne viden anvender Kristoffer til daglig, til at kunne optimere processer, resultater, og i sidste ende kundeoplevelsen.
11:25
Fremtidens digitale dialog – Mød dine kunder, hvor de er
Nutidens kunder forventer mere end nogensinde før at være i stand til at kommunikere med din virksomhed, når og hvordan de vil.
Denne forandring har positioneret digitale kanaler som Apple Business Chat, Googles Business Messages, RCS og Instagram som fremtiden for kundekommunikation.
I denne session vil Victor Leschly Ørnby, Product Specialist for Webex Connect diskutere dette skift i kundernes forventninger, tage et kig på de digitale beskedskanaler, ”Best practice”, og hvordan man bruger dem til at skabe en mere strømlinet og engagerende kundeoplevelse.
Præsentationen holdes på engelsk.
Oplægsholder:
Victor Leschly Ørnby
,
Product Specialist
,
Cisco
11:55
De 5 største udfordringer ved implementering af CX: Sådan I kan overvinde dem og levere enestående kundeoplevelser
Kundeoplevelse
Find, overbevis og lær dine kunder at kende. Takket være den trigger-baserede tilgang giver BSI CX dig mulighed for at reagere på relevante (livs)begivenheder i realtid og oprette personaliserede kunderejser.
Kunstig intelligens
Få den maksimale værdiforøgelse ud af dine data. Med BSI AI får du kraftfulde arbejdsgange med automatisk maskinlæring til kundegruppering og marketingautomatisering.
Oplægsholder:
Kim Weis
,
International Community Manager
,
BSI Business Systems Integration AG
En professionel entreprenør med en dokumenteret evne til at skabe udvikling og vækst på tværs af forskellige brancher og markeder, som er engageret til at åbne nye markeder for BSI Software, med en banebrydende CX-platform, der giver kunderne mulighed for dialog, engagement og oplevelse.
13:25
"Value Creation": Hvordan bygger man noget, der varer for evigt?
Hør om GoodiePacks rejse og hvordan Customer Experience er blevet hele deres forretningsgrundlag.
Keynote:
Lisa Bønsdorff Dalsgaard
,
Founder & CEO
,
GoodiePack
13:55
Fremtidens trends og tendenser i den digitale kunderejse
Mange virksomheder oplever store udfordringer med at opnå en fornuftig virkningsgrad af deres indsats. Nogle taler om at kunderne er ustyrlige, men spørgsmålet er, om det er virksomheden, der mangler indsigt og/eller forstår at anvende denne?
Per vil i sit oplæg præsentere nogle af resultaterne fra forskellige undersøgelser om kunderelationer og give ”smagsprøver” fra en helt ny CBS-undersøgelse, som udkommer i ultimo marts - "Loyalitet i turbulente tider".
Keynote:
Per Østergaard Jacobsen
,
direktør og ekstern lektor
,
Efficiens.nu og CBS
Per har arbejdet med og skrevet 12 bøger om Big data, CRM, digitalisering, kundedata, kunderelationer og loyalitetskoncepter. Han anses for at være en af de førende danske eksperter inden for feltet. Per deltager også i forskningsprojekter og har holdt mere en 25 internationale konferenceoplæg om strategisk brug af Big Data. Han var projektleder, idemand og medstifter af forskningsprojektet ”Fra Rio til Roskilde”, et af verdens største Smarter City Big Data live labs.
Per er netop aktuel med bogen - ”CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder” - Er en håndbog i kundeorientering med fokus på Mindset, Strategi, Ledelse & Performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Udgangspunkt er i kunderejsen og de tocuhpoints der i interaktionen mellem kunde og virksomhed.
14:25
Opsummering v. dagens moderator
Tilmeldingen er lukket
Du kan ikke længere tilmelde dig dette event