Dynamics 365 - fokus på centrale funktioner og nye muligheder

Dato:
15/3 2022
Sted:
København
Pris:
Gratis deltagelse

Afholdes også i Aarhus d. 10. marts


Med Microsoft Dynamics 365 har Microsoft forsøgt at samle alle de grundlæggende funktioner, som en virksomhed har brug for, og de arbejder sammen ved hjælp af smarte virksomhedsapps og en fælles datamodel.

Systemet er en del af Microsofts nye generation af intelligente forretningsapplikationer, der med Microsoft Dynamics 365, Azure, Power BI og advanced analytics giver helt nye muligheder for at skabe dyb indsigt, automatisering samt øget hastighed og sammenhæng i forretningen og dens processer.

Det hele er cloudbaseret og opdateres automatisk, så platformen er altid klar til kamp og nye initiativer.

Det store spørgsmål er som altid, om man skal vælge en skræddersyet model, eller om virksomhedens arbejdsgange mm. kan tilpasses standardmodulerne. Og så er der selve implementeringen - skal man satse på Big Bang eller en gradvis udrulning?

Samtidig betyder skiftet til en cloud-baseret model med hyppige opdateringer at ikke bare it, men også resten af forretningen skal vænne sig til at arbejde på en anden måde.

Deltag i dette How To og få indsigt i Microsoft Dynamics 365 samt nyttig viden fra en række centrale leverandører om valgmulighederne og erfaringerne ind til nu.

Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

08:55
Velkomst

09:00
Spændende case: Få det maksimale ud af din Dynamics-investering – gør EDI til en del af din forretningsstrategi
Hvis din forretning afhænger af en effektiv samhandel med dine kunder og leverandører, kan du med fordel automatisere jeres strøm af ordrer og fakturaer – med direkte integration til dit Dynamics-system.

Vi giver dig to spændende cases på, hvordan automatisering med Dynamics kan understøtte din forretning:

  • Dansk producent integrerer sit elektroniske dokumentflow med Dynamics NAV for at understøtte dropshipping med Wupti.
  • Dansk smykkefirma med konsignationslager hos Magasin og Illum integrerer sit elektroniske dokumentflow til Dynamics 365 BC.
Uno Vinding
Oplægsholder:
Uno Vinding
Partner & Engagement Manager
TrueCommerce Denmark ApS

Uno Vinding har gennem de sidste 20 arbejdet digitalisering og procesoptimering af forretningsprocesser. Med en baggrund som Finance Manager har Uno erfaringer fra begge sider af bordet. Han har blandt andet været ansvarlig for ERP-implementering for franchisetagere i fjern- og mellemøsten. Hos TrueCommerce har Uno ansvaret for ERP-partnere i Norden.

Allan Kay
Oplægsholder:
Allan Kay
Product Manager, Essentials & Integration Gateway
TrueCommerce Denmark ApS

Uddannelse: CAND.IT
7 års erfaring som Product Manager. Allan har været hos TrueCommerce siden 2018 og har gennem sin rolle som Product Manager & Presales opnået en bred ekspertise i EDI og Dynamics-integration samt indgående kendskab til kundernes behov for digitalisering.


09:30
Dokumenter er forretningskritiske. Uden labels – ingen levering. Uden fakturaer – intet salg.
Tabellae er ERP-systemets bedste ven. Vi elsker forretningsdokumenter og har hjulpet mere end 500 kunder med at interagere effektivt med kunderne og minimere risici i ERP-implementeringen.

Ordrebekræftelser, følgesedler, e-mails, stregkoder og labels. ERP-output kan få tidsforbrug og økonomi i et ERP-projekt til at løbe løbsk, hvis det ikke håndteres smart. Tabellae implementerer dokumentstyringssystemer, der gør vedligeholdelse og tilpasning af dokumenter til en overskuelig opgave – også hvis I har samhandel på tværs af lande og forretningsenheder.

I webinaret vil vi blandt andet belyse:

  • Hvordan I kan imødekomme forskelligartede krav til forretningsdokumenter, blandt andet i forhold til dokumenttype, formater, datakilder, indhold og integrationer.
  • Hvordan I kan minimere daglige vedligeholdelsesomkostninger ift. ERP-dokumenter.
  • Hvordan I nemt kan tilrette dokumenter i takt med, at jeres virksomhed ændrer sig og nye behov opstår.
  • Hvordan I kan professionalisere måden, hvorpå I interagerer med jeres kunder.
  • Hvordan i kommer sikkert, hurtigt og nemt fra start med en standardløsning til dokumenthåndtering.
Tim Janum
Oplægsholder:
Tim Janum
Account Manager
Tabellae A/S

Tim Janum har en baggrund som produktions Ingeniør og har siden midten af halvfemserne arbejdet med procesoptimering og digitalisering indenfor en række forskellige ERP områder i mange forskellige industrier.

I Tabellae har Tim det kommercielle ansvar for løsninger til Dynamics 365 BC.

Lennart Garbarsch
Oplægsholder:
Lennart Garbarsch
Partner
Tabellae A/S

Lennart Garbarsch er kommercielt ansvarlig for løsninger til Dynamics 365 Finance & Operations.


10:00
Pause

10:15
Taler kommer snart

10:45
Taler kommer snart

11:15
Keynote

11:45
Tak for idag