Med Microsoft Dynamics 365 har Microsoft forsøgt at samle alle de grundlæggende funktioner, som en virksomhed har brug for, og de arbejder sammen ved hjælp af smarte virksomhedsapps og en fælles datamodel.
Systemet er en del af Microsofts nye generation af intelligente forretningsapplikationer, der med Microsoft Dynamics 365, Azure, Power BI og advanced analytics giver helt nye muligheder for at skabe dyb indsigt, automatisering samt øget hastighed og sammenhæng i forretningen og dens processer.
Det hele er cloudbaseret og opdateres automatisk, så platformen er altid klar til kamp og nye initiativer.
Det store spørgsmål er som altid, om man skal vælge en skræddersyet model, eller om virksomhedens arbejdsgange mm. kan tilpasses standardmodulerne. Og så er der selve implementeringen - skal man satse på Big Bang eller en gradvis udrulning?
Samtidig betyder skiftet til en cloud-baseret model med hyppige opdateringer at ikke bare it, men også resten af forretningen skal vænne sig til at arbejde på en anden måde.
Deltag i dette How To og få indsigt i Microsoft Dynamics 365 samt nyttig viden fra en række centrale leverandører om valgmulighederne og erfaringerne ind til nu.
Spændende case: Få det maksimale ud af din Dynamics-investering – gør EDI til en del af din forretningsstrategi
Hvis din forretning afhænger af en effektiv samhandel med dine kunder og leverandører, kan du med fordel automatisere jeres strøm af ordrer og fakturaer – med direkte integration til dit Dynamics-system.
Vi giver dig to spændende cases på, hvordan automatisering med Dynamics kan understøtte din forretning:
Dansk producent integrerer sit elektroniske dokumentflow med Dynamics NAV for at understøtte dropshipping med Wupti.
Dansk smykkefirma med konsignationslager hos Magasin og Illum integrerer sit elektroniske dokumentflow til Dynamics 365 BC.
Uno Vinding
,
Nordic Partner Manager
,
TrueCommerce Denmark ApS
Allan Kay
,
Product Manager & Presales Engineer
,
TrueCommerce Denmark ApS
09:35 - 10:00
Dokumenter er forretningskritiske. Uden labels – ingen levering. Uden fakturaer – intet salg.
Tabellae er ERP-systemets bedste ven. Vi elsker forretningsdokumenter og har hjulpet mere end 500 kunder med at interagere effektivt med kunderne og minimere risici i ERP-implementeringen.
Ordrebekræftelser, følgesedler, e-mails, stregkoder og labels. ERP-output kan få tidsforbrug og økonomi i et ERP-projekt til at løbe løbsk, hvis det ikke håndteres smart. Tabellae implementerer dokumentstyringssystemer, der gør vedligeholdelse og tilpasning af dokumenter til en overskuelig opgave – også hvis I har samhandel på tværs af lande og forretningsenheder.
I webinaret vil vi blandt andet belyse:
Hvordan I kan imødekomme forskelligartede krav til forretningsdokumenter, blandt andet i forhold til dokumenttype, formater, datakilder, indhold og integrationer.
Hvordan I kan minimere daglige vedligeholdelsesomkostninger ift. ERP-dokumenter.
Hvordan I nemt kan tilrette dokumenter i takt med, at jeres virksomhed ændrer sig og nye behov opstår.
Hvordan I kan professionalisere måden, hvorpå I interagerer med jeres kunder.
Hvordan i kommer sikkert, hurtigt og nemt fra start med en standardløsning til dokumenthåndtering.
Tim Janum
,
Account Manager
,
Tabellae A/S
Lennart Garbarsch
,
Partner
,
Tabellae A/S
10:05 - 10:30
Løsningen til virksomheden, der søger automatisering af fakturagodkendelsen til Microsoft AX/D365 Finance & Operations
- Inspiration og erfaring baseret på mere end 1.000 kunder.
Deltag på dette seminar og få indblik i:
Modtag elektroniske formater – Modtagelse af OIOUBL, XML, Peppol og andre formater.
OCR scanning – Vælg den bedste løsning.
Workflow: Sæt dine virksomhedsprocesser i centrum og få parameterstyret workflow til godkendelser og automatisering.
Indkøbsordre – Brug PO og automatisere match i ExFlow for Dynamics D365FO.
Kontrakter – Effektiv håndtering af faste månedlige omkostninger.
Periodisering – Få overblik og spar tid ved retvisende månedsafslutning.
Mobile godkendelser: Godkendelse og tilføjelser via mobile enheder.
Power BI: Brug data til overblik af leverandører og moderne udtryk af Finansafdeling.
Henrik Jespersen
,
Channel Director
,
SignUp Software
Carsten Gates
,
Head of Consulting
,
SignUp Software Danmark
10:30 - 11:00
Pause
11:00 - 11:25
Den forretningsdrevne tilgang til it-projekter i i produktions- og grossistvirksomheder
Hvordan gør man et it-projekt forretningsdrevet?
Det handler om virksomhedens tilgang til projektet. Det primære fokus bør være på processer. Herefter følger organisation og til sidst teknologi.
Kristian Würtz Petersen tager udgangspunkt i teknologierne Business Central 365, Power BI og "extensions/apps" til Business Central 365 og fortæller, hvordan disse understøtter i produktions- og grossistvirksomhedernesforretnings-processer.
Kristian Würtz Petersen kommer også med konkrete eksempler på løsninger hos de kunder, som han arbejder med.
Kristian Würtz Petersen
,
Business Solution Architect
,
NORRIQ
11:30 - 11:55
Få succes med din digitalisering – på kort og langt sigt
Få indsigt i, hvordan din virksomhed kommer bedst fra start med Microsoft Dynamics 365 gennem brugen af implementeringsskabeloner specifikt rettet mod din virksomheds industri. En tilgang der har reduceret implementeringstiden med op til 40% hos mere end 40 af vores kunder.
Du vil også få et indblik i, hvordan I kan få langsigtet succes ved at udnytte mulighederne i Dynamics 365-platform såvel som Industri 4.0, der begge skaber et stærkt grundlag for din virksomheds vækst.
John T. Hummelgaard
,
Sales Director
,
Cepheo
12:00 - 12:25
Dynamics 365 nu og i fremtiden
Microsoft Dynamics 365 gennemgår i disse år en rivende udvikling. Vi tager et kig på hvordan Microsoft ser fremtiden for forretnings systemer og hvordan AI vil hjælpe med at løfte brugeroplevelsen samt hvordan Microsoft Dynamics 365 i stigende grad bliver en integreret del af Microsofts bredere økosystem.
Hvordan kan din virksomhed bruge denne styrke til at forbedre effektiviteten og udnytte jeres ressourcer bedre?