Tabellae er ERP-systemets bedste ven. Vi elsker forretningsdokumenter og har hjulpet mere end 500 kunder med at interagere effektivt med kunderne og minimere risici i ERP-implementeringen.
Ordrebekræftelser, følgesedler, e-mails, stregkoder og labels. ERP-output kan få tidsforbrug og økonomi i et ERP-projekt til at løbe løbsk, hvis det ikke håndteres smart. Tabellae implementerer dokumentstyringssystemer, der gør vedligeholdelse og tilpasning af dokumenter til en overskuelig opgave – også hvis I har samhandel på tværs af lande og forretningsenheder.
I webinaret vil vi blandt andet belyse:
- Hvordan I kan imødekomme forskelligartede krav til forretningsdokumenter, blandt andet i forhold til dokumenttype, formater, datakilder, indhold og integrationer.
- Hvordan I kan minimere daglige vedligeholdelsesomkostninger ift. ERP-dokumenter.
- Hvordan I nemt kan tilrette dokumenter i takt med, at jeres virksomhed ændrer sig og nye behov opstår.
- Hvordan I kan professionalisere måden, hvorpå I interagerer med jeres kunder.
- Hvordan i kommer sikkert, hurtigt og nemt fra start med en standardløsning til dokumenthåndtering.