Med Microsoft Dynamics 365 har Microsoft forsøgt at samle alle de grundlæggende funktioner, som en virksomhed har brug for, og de arbejder sammen ved hjælp af smarte virksomhedsapps og en fælles datamodel.
Systemet er en del af Microsofts nye generation af intelligente forretningsapplikationer, der med Microsoft Dynamics 365, Azure, Power BI og advanced analytics giver helt nye muligheder for at skabe dyb indsigt, automatisering samt øget hastighed og sammenhæng i forretningen og dens processer.
Det hele er cloudbaseret og opdateres automatisk, så platformen er altid klar til kamp og nye initiativer.
Det store spørgsmål er som altid, om man skal vælge en skræddersyet model, eller om virksomhedens arbejdsgange mm. kan tilpasses standardmodulerne. Og så er der selve implementeringen - skal man satse på Big Bang eller en gradvis udrulning?
Samtidig betyder skiftet til en cloud-baseret model med hyppige opdateringer at ikke bare it, men også resten af forretningen skal vænne sig til at arbejde på en anden måde.
Deltag i dette How To og få indsigt i Microsoft Dynamics 365 samt nyttig viden fra en række centrale leverandører om valgmulighederne og erfaringerne ind til nu.
Keynote: Hvad er de altoverskyggende faktorer for at få succes med ERP
Torben Storgaard vil på baggrund af mangeårig erfaring med ERP-projekter beskrive, hvad de helt afgørende faktorer er for at lykkes.
Torben Storgaard
,
Digital Advisor
,
HNCO - Independent ERP-strategies
09:30 - 09:55
Få succes med Dynamics 365
Dynamics 365 er en af de mest kraftfulde ERP-løsninger på markedet, men systemet alene er ikke ensbetydende med succes.
I Bredana Axcite mener vi, at stor satsning og stor succes gør hånd i hånd. Det kræver noget at opnå noget, og derfor er det vigtigt, at alle samarbejdspartnere går ind i projektet med højt engagement.
I dette indlæg giver Carsten Slot dig en række brugbare og konkrete råd til, hvordan I får succes med Dynamics 365 – fra indledende tanke til implementering og drift.
Carsten Slot
,
CEO og partner
,
Bredana Axcite
10:00 - 10:25
Det mest spændende i et ERP-system er dét, der kommer ud af ERP-systemet - dokumenterne. For det er dét, kunderne ser
Tabellae er ERP-systemets bedste ven. Vi elsker forretningsdokumenter, og har hjulpet mere end 500 kunder med at minimere risici i ERP-implementeringen, professionalisere dokumenter og gøre dokumentvedligeholdelsen mere smidig.
Ordrebekræftelser, følgesedler, e-mails, stregkoder og labels. ERP-output kan få tidsforbrug og økonomi i et ERP-projekt til at løbe løbsk, hvis det ikke håndteres smart.
Tabellae implementerer Lasernet standardsoftware til Output Management. Tabellaes Best Practice løsning øger sandsynligheden for at få jeres ERP-projekt live indenfor tid og budget og gør den efterfølgende løbende vedligeholdelse langt hurtigere.
Glæd dig til masser af inspiration og praktiske eksempler på hvordan mere end 500 nordiske virksomheder anvender Output Management fra Tabellae.
Tim Janum
,
Account Manager
,
Tabellae A/S
10:30 - 10:50
Pause
10:50 - 11:15
Fem fede måder du kan visualisere dine Dynamics 365 data på
Udnyttelsen af data, og ikke mindst korrekt og opdateret data, har aldrig været vigtigere. Med den rette data kan du se tendenser og muligheder, som ikke tidligere var muligt.
Se og oplev hvordan fem virksomheder har udnyttet de moderne muligheder ved at kombinere værktøjerne i Dynamics 365 og Power BI.
Mathias Halkjær Petersen
,
Microsoft Cloud Architect
,
JDM A/S
11:20 - 11:45
Den forretningsdrevne tilgang til it-projekter i i produktions- og grossistvirksomheder
Hvordan gør man et it-projekt forretningsdrevet?
Det handler om virksomhedens tilgang til projektet. Det primære fokus bør være på processer. Herefter følger organisation og til sidst teknologi.
Kristian Würtz Petersen tager udgangspunkt i teknologierne Business Central 365, Power BI og "extensions/apps" til Business Central 365 og fortæller, hvordan disse understøtter i produktions- og grossistvirksomhedernesforretnings-processer.
Kristian Würtz Petersen kommer også med konkrete eksempler på løsninger hos de kunder, som han arbejder med.
Kristian Würtz Petersen
,
Business Solution Architect
,
NORRIQ
11:50 - 12:30
Frokost
12:30 - 12:55
Spændende case: Få det maksimale ud af din Dynamics-investering – gør EDI til en del af din forretningsstrategi
Hvis din forretning afhænger af en effektiv samhandel med dine kunder og leverandører, kan du med fordel automatisere jeres strøm af ordrer og fakturaer med direkte integration til dit Dynamics-system.
Vi giver dig to spændende cases på, hvordan automatisering med Dynamics kan understøtte din forretning:
Dansk producent integrerer sit elektroniske dokumentflow med Dynamics NAV for at understøtte dropshipping med Wupti.
Dansk smykkefirma med konsignationslager hos Magasin og Illum integrerer sit elektroniske dokumentflow til Dynamics 365 BC.
Uno Vinding
,
Nordic Partner Manager
,
TrueCommerce Denmark ApS
Allan Kay
,
Product Manager & Presales Engineer
,
TrueCommerce Denmark ApS
13:00 - 13:25
Få succes med din digitalisering – på kort og langt sigt
Få indblik i, hvordan din virksomhed kommer bedst fra start med Microsoft Dynamics 365 gennem brugen af implementeringsskabeloner specifikt rettet mod din virksomheds industri. En tilgang der har reduceret implementeringstiden med op til 40% hos mere end 40 af vores kunder.
Du vil også få et indblik i, hvordan I kan få langsigtet succes ved at udnytte mulighederne i Dynamics 365-platform såvel som Industri 4.0, der begge skaber et stærkt grundlag for din virksomheds vækst