Store firmaer som SAP, Oracle og IBM investerer i disse år massivt i at tilføje automatisering og APIs til deres forretningssystemer.
Det gør de, og mange andre it-virksomheder, fordi de og kunderne ved, at en stor del af fordelene ved digitalisering skal hentes gennem omfattende automatisering. Uanset om det handler om produktion, afrapportering eller kundehenvendelser.
Korrekt anvendt kan teknologierne lette arbejdet eller nedbringe driftsomkostningerne radikalt gennem digitaliserede ’touchless operations’, hvor kun undtagelser behandles manuelt, og hvor automatisering og kunstig intelligens spiller sømløst sammen.
Samtidig er det konkrete løsninger, som allerede i dag hvert år opretter ordrer for milliarder hos Lemvigh-Müller eller helt automatisk svarer detaljeret på prisforespørgsler hos globale Satair.
Og så det er samtidig et opgør med den tid og de ressourcer, som i alt for høj grad stadig er bundet op på drift, faste procedurer og manuelle opgaver. Tid og ressourcer, som i stedet for bør bruges på at prioritere kunder, kunderejsen og til at etablere eller understøtte nye tjenester og nye forretningsmodeller.
Det kan lade sig gøre gennem en digitalisering, der bygger på automatisering og kunstig intelligens, som tilsammen kan sikre en radikal omlægning af procedurer i hele virksomheden.
Deltag derfor på dette seminar om B2B automatisering, og hør hvordan du kan anvende de moderne teknologier til at blive mere effektiv.
Redaktør for Computerworld med fokus på strategi og ledelse.
Alexander sætter fokus på CIO-branchen og de udfordringer og muligheder it-beslutningstagerne står overfor. Dette betyder, at han har konstant fokus på at komme tæt på de professionelle it-beslutningstageres udfordringer og muligheder. Hans mål er at levere relevant indhold om strategi, ledelse og digitalisering, der er aktuelt, i øjenhøjde, direkte værdiskabede og handlingsorienteret.
Alexander er udannet journalist fra Roskilde Universitet med en tværfaglig profil indenfor it og digitalisering.
Han interesserer sig for den teknologiske udvikling, nye trends, strategi og ledelse, metoder, markedet og de udfordringer og muligheder it og digitalisering medfører for det private og offentlige samt for samfundet som helhed.
Kasper har arbejdet med Cloud-løsninger i flere år, først some tekniker og senere med et salgsfokus. Hans fokusområde i IBM er Automation, primært med fokus af automatisering og optimering af infrastruktur gennem APM, ARM og AI løsninger.
Dennis har arbejdet med B2B integration og automatisering i mange år og stiftede for 10 år siden Bizbrains sammen med to andre partnere. I starten var han med til at kode virksomhedens software til digital integration. I dag rådgiver han – i rollen som CCO – mellemstore og store virksomheder om IT-arkitektur og Integration Best Practice.
Manager for 3 produktteams inden for integration og master data, i alt 16 personer. Vi har ansvaret for Solar integrationsplatform, udvikling og implementering af integrationer A2A og B2B
Løsningsarkitekt i Solar’s integrations-team. Ansvarlig for design af integrationer mellem applikationer i Solars applikationslandskab (A2A), samt mellem Solar og deres eksterne partnere (B2B)
Redaktør for Computerworld med fokus på strategi og ledelse.
Alexander sætter fokus på CIO-branchen og de udfordringer og muligheder it-beslutningstagerne står overfor. Dette betyder, at han har konstant fokus på at komme tæt på de professionelle it-beslutningstageres udfordringer og muligheder. Hans mål er at levere relevant indhold om strategi, ledelse og digitalisering, der er aktuelt, i øjenhøjde, direkte værdiskabede og handlingsorienteret.
Alexander er udannet journalist fra Roskilde Universitet med en tværfaglig profil indenfor it og digitalisering.
Han interesserer sig for den teknologiske udvikling, nye trends, strategi og ledelse, metoder, markedet og de udfordringer og muligheder it og digitalisering medfører for det private og offentlige samt for samfundet som helhed.