Den intelligente arbejdsplads – Se hvordan du nu kan forbinde hele arbejdspladsen med den nyeste teknologi

Dato:
02/9 2020
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Verden er sjældent uforanderlig, og den har i den grad ændret sig i 2020 – og ét af de mange steder, hvor verden har ændret sig, er hvordan vi kommer til at arbejde under og efter den omfattende corona-krise. Der er blevet mere plads til at arbejde hjemmefra, hvilket i høj grad kan gavne virksomheden og medarbejderen, hvis situationen udnyttes optimalt. Idet denne situation er så ny for alle, er der mange overvejelser, til- og fravalg der skal gøres, og derfor er dette webinar en god mulighed for at blive klogere på mange af de overvejelser der måtte være.

Det kan være svært, som virksomhed, at leve op til den (endnu) større efterspørgsmål, der kommer på hjemmearbejdspladser, hvorfor RICOH vil give deres bud på, hvordan fremtidens intelligente arbejdsplads kan se ud. Dette vil gavne alle i fremtiden, da det i høj grad vil sikre en øget effektivitet blandt medarbejderne, samt et lavere ressourceforbrug for virksomheden.

Ved at deltage i dette webinar, får DU mulighed for at få indsigt i, hvordan du kan optimere arbejdsgangene i denne og andre lignende situationer. RICOH kaster blandt andet lys på, hvordan du kan mindske og udnytte dit ressourceforbrug på bygninger, skriveborde, møderum, kantine og rengøring optimalt, så du og din virksomhed får mest muligt ud af jeres ressourcer og øger effektiviteten på arbejdspladsen – uanset om I sidder på kontoret eller på hjemmearbejdspladsen.

På dette webinar kan du blive klogere på:

- Hvordan du optimerer udnyttelsen af arbejdspladsen inden for desk booking, wayfinding og Visitor Management.

- Se hvordan du får du al den data du har brug for, for at analysere og optimere udnyttelsen, reducere omkostninger samt forbedre samarbejdet på arbejdspladsen.

- Hvordan åbnes kontorerne efter Covid-19, på en god og sikker måde, så både medarbejdere og virksomheder føler sig trygge.

Hvis du ønsker at blive endnu klogere på, hvordan du kan effektivisere fremtidens intelligente arbejdsplads, mindske virksomhedens ressourceforbrug og skabe optimale arbejdsgange for dig selv og dine medarbejdere, så vil dette webinar være lige noget for dig. Du vil ikke gå tomhændet derfra, og du vil muligvis have mod på, at kaste dig over endnu mere hjemmearbejde end hidtil.


Webinaret foregår på engelsk, og det er gratis at deltage.

Talere på dagen

Gilbert Van Cauwenberg
Senior Enterprise Sales Manager
Condeco Software GmbH

Michael Nielsen
Salgsdirektør - Communication Services
Ricoh Danmark A/S

Se program
Partnere
Det får du ud af det
  • Hvordan du optimerer udnyttelsen af arbejdspladsen inden for desk booking, wayfinding og Visitor Management.
  • Hvordan du får du al den data du har brug for, for at analysere og optimere udnyttelsen, reducere omkostninger samt forbedre samarbejdet på arbejdspladsen.
  • Hvordan åbnes kontorerne efter Covid-19, på en god og sikker måde, så både medarbejdere og virksom-heder føler sig trygge.