Program:


09:00
Velkomst ved dagens online moderator

09:05
De ustyrlige kunder i en digital verden
Mange virksomheder oplever store udfordringer med at skabe vækst og opnå en god virkningsgrad af marketing og salgsindsatsen. Men er det i virkeligheden kunderne, som er ustyrlige? Eller er det ”bare” fordi, at virksomhederne ikke forstår dem eller mangler indsigt om dem?

Ny forskning (februar 2020) viser, at der er store gab mellem den måde, som virksomheder tænker på og den måde, som forbrugerne forventer. Det giver udfordringer for kunderejsen. Den dårlige nyhed er, at der ikke findes lette løsninger. Den gode nyhed er, at der findes løsninger. Men det kræver grundlæggende et nyt mindset og måske nye forretningsmodeller hos virksomheden.
Per Østergaard Jacobsen
Keynote:
Per Østergaard Jacobsen
direktør og ekstern lektor
Efficiens.nu og CBS

Per har arbejdet med og skrevet 12 bøger om Big data, CRM, digitalisering, kundedata, kunderelationer og loyalitetskoncepter. Han anses for at være en af de førende danske eksperter inden for feltet. Per deltager også i forskningsprojekter og har holdt mere en 25 internationale konferenceoplæg om strategisk brug af Big Data. Han var projektleder, idemand og medstifter af forskningsprojektet ”Fra Rio til Roskilde”, et af verdens største Smarter City Big Data live labs.
Per er netop aktuel med bogen - ”CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder” - Er en håndbog i kundeorientering med fokus på Mindset, Strategi, Ledelse & Performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Udgangspunkt er i kunderejsen og de tocuhpoints der i interaktionen mellem kunde og virksomhed.


09:35
Q&A til Per Østergaard Jacobsen, Efficiens.nu og CBS

09:40
Kundeoplevelsen (CX) driver loyalitet
Det er velkendt, at det er fem til 25 gange dyrere at vinde en ny kunde end at holde på en eksisterende. Efterhånden som konkurrencen forøges, og økonomisk usikkerhed er en kendsgerning, er en ting helt sikker: Kundeloyalitet kan drive en virksomheds succes, mens kundeoplevelse (CX) driver loyalitet.

Med udgangspunkt i data fra over 45.000 virksomheder på tværs af 140 lande har vi udforsket, hvordan de mest succesfulde virksomheder leverer oplevelser, der skaber loyalitet og vi ser på følgende trendser:
  • Friktionsfri kundeoplevelser
  • Langsigtet kundeloyalitet og -tilfredshed
  • Agilitet og innovation
Thomas Olsen
Oplægsholder:
Thomas Olsen
Nordeuropæisk salgschef
Zendesk

Thomas Olsen er nordeuropæisk salgschef i Zendesk, der er en af de største danske iværksætter succeser. Han har en passion for at rådgive virksomheder om, hvordan de kan arbejde langsigtet med kundeoplevelser, kunderelationer og kundeservice blandt andet gennem selvbetjeningsløsninger, innovativ kundesupport på tværs af platforme og kanaler samt datadrevet administration. Thomas har mere end 15 års erfaring med kunderelationer og IT.


10:00
Q&A til Thomas Olsen, Zendesk

10:05
Moderator samler op

10:20
Tak for i dag
Partnere Bliv partner
Det får du ud af det
  • Viden om de nyeste forretningsmodeller der skaber stærk kundeloyalitet
  • Indblik i værktøjer, der kan give dig dyb indsigt i dine kunders vaner.
  • Inspiration fra virksomheder, der er langt på deres digitale kunde-rejse.
Praktiske Oplysninger
Dato:
09/6 2020
Tid:
09:00 til 10:20
Sted:
Online
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Change language