At skabe en stærk kundeoplevelse er et af de vigtigste våben i kampen om at vinde og fastholde kunder og skabe vækst og værdi i organisationen.
Den moderne forbruger har tårnhøje forventninger til sine leverandører: Kundeservice, købsoplevelse, omdømme, brand, levering og værdiskabelse skal være i top hele tiden - ellers går de andre steder hen.
Det betyder, at man som kundevendt selskab er nødt til at satse målrettet på at forstå og komme helt tæt på sine kunder, hvis man vil have succes med den digitale transformation.
Kort og godt opnår virksomheder, der arbejder strategisk med kundeoplevelsen som den samlende ramme om virksomhedens drift, bedre resultater og skaber større værdi for medarbejderne, kunderne og aktionærerne.
Med data lærer de at forstå deres kunder og hvordan de agerer, hvad der egentlig skaber værdi for dem.
Den gode kundeoplevelse kommer ikke af sig selv. Den kræver hårdt og vedholdende arbejde i hele organisationen, som ikke bare når i mål, fordi sælgerne får et nyt smart system til at optimere salgsarbejdet, eller fordi marketing satser stort på den digitale front.
Det kræver en bred og gennemgribende satsning fra hele virksomheden. Også it-organisationen skal forstå dette - og tage ansvaret på sig.
Kundeoplevelsen skaber en effektiv ramme for at arbejde med strategi, brand og innovation som en helhed og giver mulighed for at opstille klare forretningsmål som øget salg, øget konvertering og effektive processer.
Hør de succesfulde virksomheder dele ud af deres erfaringer med digital optimering af kundeoplevelsen med afsæt i, hvordan teknologi kan forankre kundeoplevelsen og hvordan du via målinger, feedback og digitale beslutninger kan komme helt tæt på dine kunder - også i det store billede.
Chefredaktør for Computerworld siden 2013. Har i over 20 år beskæftiget sig med samspillet mellem teknologi, forretning og samfund som taler, moderator, journalist og podcastvært. Medlem af juryen for Årets CIO og er initiativtager og jurymedlem til den nystiftede pris som Årets CISO.
Per har arbejdet med og skrevet 12 bøger om Big data, CRM, digitalisering, kundedata, kunderelationer og loyalitetskoncepter. Han anses for at være en af de førende danske eksperter inden for feltet. Per deltager også i forskningsprojekter og har holdt mere en 25 internationale konferenceoplæg om strategisk brug af Big Data. Han var projektleder, idemand og medstifter af forskningsprojektet ”Fra Rio til Roskilde”, et af verdens største Smarter City Big Data live labs.
Per er netop aktuel med bogen - ”CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder” - Er en håndbog i kundeorientering med fokus på Mindset, Strategi, Ledelse & Performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Udgangspunkt er i kunderejsen og de tocuhpoints der i interaktionen mellem kunde og virksomhed.
Uanset om det har været som konsulent eller som kunde, har digitaliseringsprojekter stået højest på agendaen hos Villy igennem de seneste 20 år. Seneste har fokus været på at levere en lang række datadrevne løsninger med mål om bedre kundeoplevelse, hvor de konventionelle rammer for, hvad der kan lade sig gøre altid er blevet udfordret, i jagten på mere værdi for kunderne. Netop evnen til at kunne se løsningerne i en helhed, på tværs af både platforme og forretningen, er en efterspurgt og ikke mindst anerkendt kompetence – noget der flere gange er blevet bevist ved at Villy har stået i spidsen for det team, der har høstet priser og anerkendelser for digitale løsning hos kunder.
Peter Tranberg Møller er Commerciel direktør. Med 30 års erfaring i optimering af kunderelationer, rådgiver han til dagligt kunder om, hvordan de arbejder operationelt med deres kundeloyalitet.
Martin Folke Vasehus er certificeret it-advokat og stifter af ComplyCloud ApS og CIT Advokatfirma. Martin har en fortid hos Bruun & Hjejle fra 2009-2017 og er en erfaren specialist indenfor it-ret, persondata og GDPR compliance.
Mortens ansvar er at udvikle og kontinuerligt forbedre en sammenhængende kundeoplevelse i de ydelser vi leverer i Syspeople.
Han rådgiver ledere omkring Service Management i danske og globale virksomheder såsom Vestas, Grundfos, Danske Bank og en lang række danske regioner og kommuner.
Morten har en baggrund i IT operations og har et indgående kendskab til den driftsmæssige virkelighed og hvordan spændingsfeltet mellem People, Process & Technology bringer den bedste kundeoplevelse, balanceret med forretningsmæssig værdiskabelse.
Chefredaktør for Computerworld siden 2013. Har i over 20 år beskæftiget sig med samspillet mellem teknologi, forretning og samfund som taler, moderator, journalist og podcastvært. Medlem af juryen for Årets CIO og er initiativtager og jurymedlem til den nystiftede pris som Årets CISO.