Customer Experience 2021 - fokus på CX-strategi og teknologi til at forankre kundeoplevelsen

Dato:
03/12 2020
Sted:
Pris:
995 kr

At skabe en stærk kundeoplevelse er et af de vigtigste våben i kampen om at vinde og fastholde kunder og skabe vækst og værdi i organisationen.

Den moderne forbruger har tårnhøje forventninger til sine leverandører: Kundeservice, købsoplevelse, omdømme, brand, levering og værdiskabelse skal være i top hele tiden - ellers går de andre steder hen.

Det betyder, at man som kundevendt selskab er nødt til at satse målrettet på at forstå og komme helt tæt på sine kunder, hvis man vil have succes med den digitale transformation.

Kort og godt opnår virksomheder, der arbejder strategisk med kundeoplevelsen som den samlende ramme om virksomhedens drift, bedre resultater og skaber større værdi for medarbejderne, kunderne og aktionærerne.

Med data lærer de at forstå deres kunder og hvordan de agerer, hvad der egentlig skaber værdi for dem.

Den gode kundeoplevelse kommer ikke af sig selv. Den kræver hårdt og vedholdende arbejde i hele organisationen, som ikke bare når i mål, fordi sælgerne får et nyt smart system til at optimere salgsarbejdet, eller fordi marketing satser stort på den digitale front.

Det kræver en bred og gennemgribende satsning fra hele virksomheden. Også it-organisationen skal forstå dette - og tage ansvaret på sig.

Kundeoplevelsen skaber en effektiv ramme for at arbejde med strategi, brand og innovation som en helhed og giver mulighed for at opstille klare forretningsmål som øget salg, øget konvertering og effektive processer.

Kom og hør de succesfulde virksomheder dele ud af deres erfaringer med digital optimering af kundeoplevelsen med afsæt i, hvordan teknologi kan forankre kundeoplevelsen og hvordan du via målinger, feedback og digitale beslutninger kan komme helt tæt på dine kunder - også i det store billede.

Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

09:00
Velkomst

09:15
Keynote

09:50
Taler kommer snart

10:20
Kaffepause

10:50
Keynote

11:30
Taler kommer snart

12:00
Taler kommer snart

12:30
Frokost

13:15
Keynote

13:45
Taler kommer snart

14:15
Kaffepause

14:35
Keynote

15:15
Q & A, debat

15:45
Opsummering og tak for i dag