Customer Experience 2021 - fokus på CX-strategi og teknologi til at forankre kundeoplevelsen

Dato:
03/12 2020
Sted:
Pris:
995 kr

At skabe en stærk kundeoplevelse er et af de vigtigste våben i kampen om at vinde og fastholde kunder og skabe vækst og værdi i organisationen.

Den moderne forbruger har tårnhøje forventninger til sine leverandører: Kundeservice, købsoplevelse, omdømme, brand, levering og værdiskabelse skal være i top hele tiden - ellers går de andre steder hen.

Det betyder, at man som kundevendt selskab er nødt til at satse målrettet på at forstå og komme helt tæt på sine kunder, hvis man vil have succes med den digitale transformation.

Kort og godt opnår virksomheder, der arbejder strategisk med kundeoplevelsen som den samlende ramme om virksomhedens drift, bedre resultater og skaber større værdi for medarbejderne, kunderne og aktionærerne.

Med data lærer de at forstå deres kunder og hvordan de agerer, hvad der egentlig skaber værdi for dem.

Den gode kundeoplevelse kommer ikke af sig selv. Den kræver hårdt og vedholdende arbejde i hele organisationen, som ikke bare når i mål, fordi sælgerne får et nyt smart system til at optimere salgsarbejdet, eller fordi marketing satser stort på den digitale front.

Det kræver en bred og gennemgribende satsning fra hele virksomheden. Også it-organisationen skal forstå dette - og tage ansvaret på sig.

Kundeoplevelsen skaber en effektiv ramme for at arbejde med strategi, brand og innovation som en helhed og giver mulighed for at opstille klare forretningsmål som øget salg, øget konvertering og effektive processer.

Hør de succesfulde virksomheder dele ud af deres erfaringer med digital optimering af kundeoplevelsen med afsæt i, hvordan teknologi kan forankre kundeoplevelsen og hvordan du via målinger, feedback og digitale beslutninger kan komme helt tæt på dine kunder - også i det store billede.

Bemærk: Denne konference foregår digitalt

På konferencen kan du se keynotes, debatter, oplæg og stille spørgsmål i chatten fra hjemme-arbejdspladsen, kontoret eller et helt tredje sted. Alt sammen modereret af en redaktør fra Computerworld.

Se program

Program:


08:30
De digitale dører åbner - login og tjek lyd og billede

09:00
Velkomst

09:05
De ustyrlige kunder i en digital verden
Mange virksomheder oplever store udfordringer med at skabe vækst og opnå en god virkningsgrad af marketing og salgsindsatsen. Men er det i virkeligheden kunderne, som er ustyrlige? Eller er det ”bare” fordi, at virksomhederne ikke forstår dem eller mangler indsigt om dem?

Ny forskning (februar 2020) viser, at der er store gab mellem den måde, som virksomheder tænker på og den måde, som forbrugerne forventer. Det giver udfordringer for kunderejsen. Den dårlige nyhed er, at der ikke findes lette løsninger. Den gode nyhed er, at der findes løsninger. Men det kræver grundlæggende et nyt mindset og måske nye forretningsmodeller hos virksomheden.
oplægsholder
Oplægsholder:
Per Østergaard Jacobsen
Direktør og ekstern lektor
Efficiens.nu og CBS

Per har arbejdet med og skrevet 12 bøger om Big data, CRM, digitalisering, kundedata, kunderelationer og loyalitetskoncepter. Han anses for at være en af de førende danske eksperter inden for feltet. Per deltager også i forskningsprojekter og har holdt mere en 25 internationale konferenceoplæg om strategisk brug af Big Data. Han var projektleder, idemand og medstifter af forskningsprojektet ”Fra Rio til Roskilde”, et af verdens største Smarter City Big Data live labs.
Per er netop aktuel med bogen - ”CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder” - Er en håndbog i kundeorientering med fokus på Mindset, Strategi, Ledelse & Performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Udgangspunkt er i kunderejsen og de tocuhpoints der i interaktionen mellem kunde og virksomhed.


09:30
NexusOne

09:50
Taler kommer snart

10:10
Keynote interview

10:25
Taler kommer snart

10:45
Taler kommer snart

11:05
Pause

11:15
Keynote interview

11:30
Taler kommer snart

11:50
Taler kommer snart

12:10
Case: Danske Dank
oplægsholder
Oplægsholder:
Line Munkholm Haukrogh
SVP, Group Head of Digital Banking - Retail Channels, Omni channel cap
Danske Bank

12:30
Opsummering og tak for i dag