Vi stiller skarpt på 2 helt fundamentale begreber i hver sin ende af skalaen, fra arbejdet med at skabe digitale kundeoplevelser i verdensklasse.
Service Management er fundament af digitale operationelle processer som alle virksomheder i den digitale transformationsproces bør lære at mestre. Det sikrer at I som virksomhed kan udvikle agilitet, resiliens, transparens omkring ansvar og ressourcer i den driftsmæssige virkelighed som jeres digitale kundeoplevelser understøttes af.
Men Service Management skaber ikke fremragende kundeoplevelser alene. Og her kan erfaringer fra et fag, der har generationers forspring i at forfine kunsten at skabe oplevelser som mennesker drages af og vender tilbage til - nemlig musikken – komme os til gavn.
Ikke uventet kræver det et bundsolidt metodeapparat, aften efter aften, at give publikum (kunden) en uforglemmelig oplevelse i koncertsalen.
Men at introducere netop det metodeapparat omkring at levendegøre den digitale kundeoplevelse, giver også for virksomheder en markant højere kvalitet i den bevidsthed, hvormed vi udvikler kundeoplevelsen ovenpå den platform som digitaliseringen stiller til rådighed.