Er det leverandørens eller ledelsens troværdighed, produktet eller medarbejderne, der er vigtigst, når de danske professionelle it-kunder vælger partnere og leverandører?
Svaret er penge værd. Bogstaveligt talt. For IT-Branchens erfaringer er, at der er millioner at spare for både kunde og leverandør, når samarbejdet er i top.
Samtidig betyder samfundsudviklingen at både kunder og det omgivende samfund stiller stadig større krav til teknologivirksomhedernes adfærd og etik. Samfundsansvar, troværdighed og kendskab til de aktuelle politiske dagsordener er nye nøgleord – også i it-branchen.
På denne konference får du derfor en unik indsigt i, hvem der i de danske it-professionelles øjne leverer ydelse af høj kvalitet, hvem de har tiltro til og hvilke virksomheder, de tror, vil udvikle sig positivt i fremtiden.
Du får desuden indsigt i en række af de bedst vurderede it-virksomheders strategier og erfaringer – og hvad en af Danmarks bedste CIOs lægger vægt på, når han vælger teknologipartnere.
Konferencen baserer sig på Image Analysen 2019, en ny undersøgelse af it-branchen, som er udarbejdet af Computerworld i samarbejde med Instituttet for Opinionsanalyse A/S. I undersøgelsen deltager en lang række danske professionelle it-kunder, som har vurderet den konkrete indsats hos 50 centrale it-virksomheder og leverandører.
Deltagerne på konferencen vil modtage det aktuelle Computerworld-magasin med undersøgelsens resultater.
Hvis du ønsker at betale med EAN nr., skal du tilmelde dig konferencen og bruge kampagnekoden "FAK2020". Derefter skal du sende os en mail med dit EAN-nr. og betalingsoplysninger til events@cw.dk.
Du køber ikke bare digitalisering af din it-leverandør. Du køber samarbejde, du køber ro i maven, og du køber ind på en fremtidsvision for både forretning og teknologi. Skal det samarbejde lykkes, kræver det tillid og viden. Det er den viden, som Computerworld Image 2019-undersøgelsen skaffer - og som vi sammen med IT-Branchen deler på denne konference.
Lars Jacobsen
,
chefredaktør og moderator
,
Computerworld
09:15 - 09:35
Derfor er Danmark en digital succes
Danmarks digitale succes hviler på den ene side på en stærk samarbejdskultur og på den anden side en fri og effektiv konkurrence. Hør mere om hvad der virker i branchen og hvad der ikke gør.
Birgitte Hass
,
direktør
,
IT-Branchen
09:35 - 10:15
Præsentation af Image-analysen 2019
I samarbejde med Instituttet for Opinionsanalyse ApS har Computerworld skabt den omfattende kortlægning af 50 it-virksomheders omdømme.
I dette indlæg uddyber med Instituttet for Opinionsanalyses erfarne direktør Image-analysen 2019 og sætter fokus på en række centrale områder i analysen:
Fokus på ”hvad er image” og hvordan vi har målt det.
Hvilke 15 parametre er de 50 it-virksomheder blevet bedømt på, og hvor vigtige er de for it-chefernes bedømmelse af deres image? Hvad driver imaget mest?
Hvor stort og stærkt et image har de 50 virksomheder? Hvad betyder kendskab (størrelse) og bedømmelse (styrke) for virksomhedernes image?
Hvem har det største og stærkeste image? Og hvem ligger i bunden af listen?
Hvad skal der til for at få et bedre image? Og hvilke af de 50 virksomheder har det største potentiale på den korte og lange bane?
Palle Klinke Hansen
,
IFO
,
Instituttet for Opinionsanalyse ApS
10:20 - 11:00
Lær af de bedste fra analysen – fokus på lessons learned
Firmaer som Devoteam, Cisco og NNIT får gode placeringer i Image 2019-undersøgelsen. Bag den flotte score ligger et målrettet arbejde fra alle tre virksomheder.
På denne session giver hver oplægsholder et kort overblik over strategien bag resultaterne hvorefter moderator giver bolden op til debat i panelet og spørgsmål fra salen.
Carsten Videcrantz
,
konstitueret adm. direktør
,
Cisco
Lars B. Petersen
,
Head of Global Marketing & Vice President
,
NNIT
Per Eeg
,
senior partner
,
Devoteam
11:00 - 11:15
Pause og netværk
11:15 - 11:45
En CIOs krav til it-leverandørerne
Hør hvilke krav en af Danmarks bedste CIO´s stiller til en strategisk it-leverandør. På indlægget vil der være mulighed for at stille spørgsmål til Torben Ruberg.
Torben Ruberg
,
CIO
,
Satair
11:50 - 12:15
Microsofts image-rejse
Microsoft scorerede en suveræn førsteplads på næsten alle parametre i Image 2019-analysen. Men bag det resultat ligger der flere års arbejde med at positionere den globale virksomhed fra Windows-sælgere til en partner i virksomhedernes digitale transformation.
Hør derfor hvordan Microsoft har arbejdet med image, kunder og værdier for at flytte virksomhedens samlede image.