Det er en fornøjelse at præsentere Dropbox Partner Forum 13. marts 2019
- en ny stor forretningsmulighed med Dropbox Business. På partnerdagen får I indsigt i både kommercielle og tekniske aspekter ved at sælge Dropbox Business. Arrangementet henvender sig til både eksisterende Dropbox-forhandlere i Danmark og til jer, der leder efter nye forretningsmuligheder, og som overvejer at blive Dropbox-forhandler.
Dropbox Partner Forum 2019 – er målrettet dig i SaaS-sfæren, som kan høste idéer og inspiration til en ny profitabel forretningsmulighed. Af Danmarks 2,8 millioner Dropbox-brugere er mere end 420.000 professionelle brugere: 420.000 kreative designere, teknikere, marketingfolk, arkitekter, konsulenter, vidensarbejdere m.v., som tyer til Dropbox Basic, når de skal dele og samarbejde om dokumenter og projekter.
På denne formiddag vil du få uddybende information om de mange forretningsmuligheder, du kan opnå med Dropbox Business, og du kan høre, hvorfor netop Stofa Erhverv valgte Dropbox Business som cloud-partner
Stofa Ehrverv er en af de førende telecom-virksomheder i Danmark. Traditionelt leverer selskabet telekommunikationstjenester til danske B2B-kunder. I begyndelsen af 2017 besluttede Stofa at indlede sin rejse til skyen ved at tilføje SaaS-tjenester i B2B-porteføljen. Den første leverandør, der blev valgt, var Dropbox. Thomas Asmund-Hjorth vil her fortælle, hvorfor valget netop faldt på Dropbox.
Hvem kan deltage? Nye og eksisterende Dropbox-partnere. Du er meget velkommen, hvad enten du er MSP, Adobe-partner, Microsoft-partner, cloud service-provider, Google-partner eller måske Trendmicro- eller Symantec-forhandler, arbejder i telebranchen eller er it-forhandler.
Arrangementet afholdes hos NIMB i Tivoli i København og afsluttes med en frokost med mulighed for speed-møder med de enkelte forretnings-units.
Norden er blandt de største Dropbox-kanaler i EMEA, og vi oplever meget stærk momentum i denne region. Antallet af registrerede partnere er femdoblet, og årsvæksten er på +90 procent. Vi vil gerne invitere både nye og eksisterende partnere til at hoppe på cloud-rejsen med os.
(Sessionen er på engelsk)
Hans Liljedahl
,
head of channel, nordics
,
Dropbox
09:10 - 09:30
Hvad gør Dropbox anderledes for dig som SaaS-udbyder, SMB-reseller eller MSP?
Dropbox var det hurtigste SaaS-firma til at nå $1B årligt forretningsmæssigt - langt hurtigere end Salesforce, Workday og ServiceNow. Selskabet har siden 2016 haft fokus på at bygge det bedste og mest succesfulde kanal-økosystem i verden - også i Europa og Danmark.
Simon Aldous vil præsentere Dropbox' strategi og kaste lys over, hvordan Dropbox kan supportere jer som reseller/partner, og hvordan I som Dropbox-reseller/partner kan levere en smartere, bedre og nemmere måde at samarbejde på med jeres eksisterende kunder, mens I minimerer jeres egen risiko.
(Sessionen er på engelsk)
Simon Aldous
,
Head of Channels, EMEA at Dropbox
,
Dropbox
09:30 - 09:55
Kundecase: Stofa Erhvervs rejse i clouden med Dropbox Business
Stofa Erhverv er en af de førende televirksomheder i Danmark. Selskabet leverer telekommunikationstjenester til danske B2B-kunder i SMB-segmentet. I begyndelsen af 2017 besluttede Stofa sig for at indlede sin rejse til skyen ved at tilføje SaaS-tjenester i B2B-porteføljen. Den første leverandør, der blev valgt, var Dropbox.
Thomas Asmund-Hjorth vil her fortælle ”hvorfor/hvordan/hvad” omkring valget af Dropbox.
Thomas Asmund-Hjorth
,
sales director, B2B
,
Stofa & SE
09:55 - 10:15
Afsætningsmuligheder i Danmark
I Danmark er der 2,8 millioner Dropbox-brugere. De anvender primært den gratis version, Dropbox Basic. Det er selvfølgelig meget positivt at en ud af to internetbrugere i Danmark er afhængige af Dropbox-teknologien.
Vi ved, at der alene i Danmark er omkring 420.000 professionelle (arkitekter, ingeniører, konsulenter, designere), som anvender Dropbox Basic til at dele og samarbejde om dokumenter og projekter. Dette rejser spørgsmål om GDPR, compliance og sikkerhedsbekymringer. Det er noget, som vi samlet bør adressere, og vi bør hjælpe disse firmaer og organisationer med at give dem Dropbox Business, der er den professionelle platform til deling og samarbejde.
(Sessionen er på engelsk)
Hans Liljedahl
,
head of channel, nordics
,
Dropbox
10:15 - 10:30
Pause
10:30 - 11:00
Demo & business-case: Hvordan kan Dropbox Business hjælpe dine kunder med at dele og samarbejde bedre/hurtigere/nemmere?
Fem ting, som dine SMB-kunder vil elske i virkelighedens kundeservice: SmartSync, TeamFolders, Dropbox Paper, Dropbox Showcase og File Requests.
Tony Englund
,
IT consultant and owner
,
Tjugofem IT AB
11:00 - 11:15
Det danske cloud-marked
For dig som dansk forhandler har vi et lokalt Cloud Market Place (CMP), som har været tilgængelig siden juni 2017. Vores CMP er den kommercielle platform, hvor du køber og håndterer dine kunders licenser.
Jacob V. Schmidt vil oplyse os om mulighederne, som CMP har for at supportere jer som re-sellere i jeres brug af Dropbox Business.
Jacob V. Schmidt
,
CEO & partner
,
Cloud Factory
11:15 - 11:30
Brug af data til at afdække Dropbox Partners succes
Dropbox har unikke indsigter og værktøjer til at vise, hvordan vores kunder bruger Dropbox. Disse værktøjer er tilgængelige for dig som Dropbox-forhandler / partner i samarbejde med Dropbox.
Vi viser, hvordan disse indsigter kan hjælpe jer med at blive mere succesfulde.
Hans Liljedahl
,
head of channel, nordics
,
Dropbox
11:30 - 11:35
Konklusion og næste skridt
Hans Liljedahl
,
head of channel, nordics
,
Dropbox
11:35 - 12:30
Frokost og speed dating
Tilmeldingen er lukket
Du kan ikke længere tilmelde dig dette event
Partnere
Det får du ud af det
Ny stor forretningsmulighed med Dropbox Business
Simpelt og effektivt samarbejde
Indsigt i de kommercielle aspekter; salg og marketing