At skabe en stærk kundeoplevelse er et af de vigtigste våben i kampen om at vinde og fastholde kunder og skabe vækst og værdi i organisationen.
Kundeoplevelsen skaber en effektiv ramme for at arbejde med strategi, brand og innovation som en helhed og giver mulighed for at opstille klare forretningsmål som fx øget salg, øget konvertering og effektive processer.
Virksomheder, der arbejder strategisk med kundeoplevelsen som den samlende ramme om virksomhedens drift, opnår bedre resultater og skaber større værdi for medarbejderne, kunderne og aktionærerne.
Kom og bliv inspireret til dit, hvordan du opnår succes i dit arbejde med kundeoplevelsen.
Dansk Erhverv, Computerworld og Reach Media byder virksomhederne velkommen til en dag med fuld smæk på inspirationen.
Du kan høre keynotes, der har arbejdet med customer experience i længere tid, end vi andre har kunnet stave til ordet. Du kan møde virksomheder, der deler deres erfaringer med kundeoplevelsen på godt og ondt. Og du kan udfordre eksperterne med spørgsmål såsom, hvordan teknologi kan forankre kundeoplevelsen, og hvordan kundeoplevelsen vokser til at blive et ægte DNA i virksomheden. Og så skal du selvfølgelig benytte lejligheden til at få spurgt ham eller hende på nabostolen, der har de samme udfordringer som dig - I kan helt sikkert inspirere hinanden.
Sampensions digitale rejse: Kompromisløs eksekvering af digital transformation og betydningen af den for Sampensions kunder
Morten Lund Hansen fortæller om Sampensions digitale transformation, hvor man med udgangspunkt i en klar strategi har etableret en stærk, autonom enhed i periferien af organisationen. Enheden har reference til CEO og CFO, og den arbejder med tung kundeinvolvering. Visionen er, at skabe en sublim kundeoplevelse, hvor pension er både simpelt og trygt. Sampension er Danmarks tredje største pensionsselskab og har branchens laveste omkostninger, stor vækst og det største afkast (år til dato i 2018).
Morten Lund Madsen
,
CFO
,
Sampension
09:50 - 10:15
Fremtidens CX
Ingrid Haug vil fortælle om de digitale teknologier og trends, der i øjeblikket vinder frem, og hvordan de vil forme fremtidens kundeoplevelser. Hun vil blandt andet fortælle om voice shopping, chatbots, den personaliserede købsoplevelse og den næste generation af selvbetjening. Desuden vil hun fortælle om de design trends, der hitter lige nu - og som sætter helt nye standarder for købsoplevelsen hos særligt de unge brugere.
Ingrid Haug er UX-designer med 16 års erfaring indenfor digital design og usability. Hun er stifter af Design Matters og Usable Machine.
Ingrid Haug
,
user experience designer
,
Usable Machine
10:20 - 10:40
Kaffepause
10:40 - 11:40
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Spor 1
10:40 - 11:05 (25 min)
Digitale kundeoplevelser og det økonomiske potentiale
Kundefokus og Digitalisering er nøgleordene i et nyt forskningsprojekt CBS, Institut for Afsætningsøkonomi og Stig Jørgensen, House of Loyalty. Hør resultatet der dokumenterer en tydelig sammenhæng mellem digitale kundeoplevelser og de økonomiske res
Stig Jørgensen, CEO, House of Loyalty ApS
Læs mere
Vælg dette indlæg
Spor 2
10:40 - 11:05 (25 min)
Fremtidens kontaktcenter løsning
Drømmer du om en kontaktcenterløsning, der automatisk prioriterer arbejdsopgaverne og øger effektiviteten – uden at gå på kompromis med kundetilfredsheden og medarbejdernes trivsel?
Tommy Sørensen, kundeservicechef, EWII A/S
Læs mere
Vælg dette indlæg
Spor 1
11:10 - 11:35 (25 min)
360° kundeoplevelse: Næste generations kundeorienterings-projekter handler om mennesker
De gode kundeoplevelser skabes af virksomheder, hvor organisationen er 360° kundeorienteret. Men mange danske virksomheder kæmper med at få organisationen og den menneskelige adfærd til at følge med digitaliseringen, når det gælder kundeorientering.
Lise Gøttsche, partner, WHI
Læs mere
Vælg dette indlæg
Spor 2
11:10 - 11:35 (25 min)
Find hullerne i kundeoplevelsen - med NPS
Har du svært ved at finde frem til, hvordan du optimerer din kundeoplevelse? Vi giver dig input til, hvordan du, med en ren NPS løsning, identificerer både hullerne i kundeoplevelsen og sikrer at måling bliver til handling.
Flemming Rand, direktør, NPS.Today
Peter Tranberg Møller, kommerciel direktør, NPS.Today
Sara Vinding, Operations og HR-Manager, Moment A/S
Læs mere
Vælg dette indlæg
11:40 - 12:05
Talegenkendelse – få indsigt i kundedialogen som aldrig før
Kontaktcentret er for mange virksomheder den vigtigste kanal til kunde-kommunikation, men resultaterne måles ofte kvantitativt i eksempelvis antal opkald, tid på hold, opkaldslængde, løsningsfrekvens osv.
Reelt har mange virksomheder kun begrænset viden om, hvad der rent faktisk formidles i dialogen med kunderne, selv om dette typisk er meget mere kritisk for virksomhedens succes end kvantitativ opkaldsstatistik.
I virksomhedens mange telefonsamtaler ligger der en meget værdifuld kilde til indsigt og en effektfuld mulighed til at dyrke forbedringspotentiale og udviklingsmuligheder inden for stort set alle områder af jeres forretning.
Klaus Akselsen
,
CTO
,
Mirsk Digital ApS
Peder Nørgaard
,
CEO
,
RECORDIT.NU ApS
12:10 - 12:55
Frokost
12:55 - 13:25
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Spor 1
12:55 - 13:20 (25 min)
Hvordan får man succes med AI og Bots?
Kend de vigtigste elementer for succes med AI og Bots i din kunderejse. Bliv klogere på både use cases, eksempler og hvor du kan begynde at tage fat allerede i morgen, hvis du tænker på at kaste dig ud i digitale assistenter, chatbots og automatiseri
Simon S. Morel, Partner & Chief of DesignOps, BotSupply
Læs mere
Vælg dette indlæg
Spor 2
12:55 - 13:20 (25 min)
Giver I jeres venner kundenumre?
Hvis I stadig har gamle, støvede bordtelefoner stående, adskilte systemer til chat, telefon og email og kundedata spredt for alle vinde, så er der en god chance for, at I ikke er klædt på til at yde god kundeservice.
Anders Mayntzhusen, COO, Dixa
Iman Safari, kundeservicechef, Interflora
Læs mere
Vælg dette indlæg
13:25 - 14:05
Why brands say and act differently
They say we love our customers. Customer say they couldn’t care less. In this short talk full of practical tools and methodologies, Jonathan covers the questions you want to know but too afraid to ask – just what is customer experience and the value of it, how do you set about capturing it and avoiding the mumbo-jumbo, how do you cut the wheat from the chaff and focus on things that actually matter and lastly how can you deal with multi-market rollouts and avoid doing the same thing six times.
Jonathan Lovatt-Young
,
founder and principle experience strategist
,
Love experience
14:10 - 14:35
Er fremtiden stemmestyret?
De stemmestyrede assistenter myldrer frem. Alle store platforme lancerer AI og hardware for at sikre sig en plads i hjemmene, bilerne og på vores devices. Men hvad bliver konsekvenserne af stemmestyrede interfaces, og hvad skal vi som forretninger tænke over frem mod en fremtid domineret af stemmestyring og de store økosystemer?
Klaus Silberbauer
,
Founding Partner/Creative Director
,
THINK
14:40 - 15:00
Kaffepause
15:00 - 15:25
Tag ansvar for kundeoplevelsen
Ian Wisler-Poulsen vil indlede med at fortælle om Tivoli og Tivoliakademiet. Herudover vil han tale om, hvad det vil sige at tage ansvar for kundernes oplevelser, og hvorfor Customer Experience Management er blevet en så afgørende faktor for virksomheder på tværs af brancher. Endelig vil Ian fortælle om, hvordan man arbejder med lavpraktisk tilgang til kundeoplevelsen i Tivoli, og i den forbindelse vil Ian præsentere et Tivolis ”3-meter-regel”.
Ian Wisler-Poulsen
,
Customer Experience Manager
,
Tivoliakademiet, Tivoli
15:30 - 15:55
Sådan forbedrer du kundernes online-oplevelse ved at analysere deres digitale adfærd
Med udgangspunkt i Ateas eShop giver Søren Bartels et indblik i, hvordan Atea arbejder datadrevet med forbedring af brugeroplevelsen for b2b-kunder: Identifikation af forbedringsmuligheder, prioritering af indsatser og opfølgning på effekt. Værktøjskassen spænder fra kundeinterviews til avancerede værktøjer som Deep Vision bygget på IBM Tealeaf.