Kundefokus og Digitalisering er nøgleordene i et nyt forskningsprojekt CBS, Institut for Afsætningsøkonomi og Stig Jørgensen, House of Loyalty. Hør resultatet der dokumenterer en tydelig sammenhæng mellem digitale kundeoplevelser og de økonomiske res
Stig Jørgensen, CEO, House of Loyalty ApS
Vælg dette indlæg
Drømmer du om en kontaktcenterløsning, der automatisk prioriterer arbejdsopgaverne og øger effektiviteten – uden at gå på kompromis med kundetilfredsheden og medarbejdernes trivsel?
Tommy Sørensen, kundeservicechef, EWII A/S
Vælg dette indlæg
De gode kundeoplevelser skabes af virksomheder, hvor organisationen er 360° kundeorienteret. Men mange danske virksomheder kæmper med at få organisationen og den menneskelige adfærd til at følge med digitaliseringen, når det gælder kundeorientering.
Lise Gøttsche, partner, WHI
Vælg dette indlæg
Har du svært ved at finde frem til, hvordan du optimerer din kundeoplevelse? Vi giver dig input til, hvordan du, med en ren NPS løsning, identificerer både hullerne i kundeoplevelsen og sikrer at måling bliver til handling.
Flemming Rand, direktør, NPS.Today
Peter Tranberg Møller, kommerciel direktør, NPS.Today
Sara Vinding, Operations og HR-Manager, Moment A/S
Vælg dette indlæg
Kend de vigtigste elementer for succes med AI og Bots i din kunderejse. Bliv klogere på både use cases, eksempler og hvor du kan begynde at tage fat allerede i morgen, hvis du tænker på at kaste dig ud i digitale assistenter, chatbots og automatiseri
Simon S. Morel, Partner & Chief of DesignOps, BotSupply
Vælg dette indlæg
Hvis I stadig har gamle, støvede bordtelefoner stående, adskilte systemer til chat, telefon og email og kundedata spredt for alle vinde, så er der en god chance for, at I ikke er klædt på til at yde god kundeservice.
Anders Mayntzhusen, COO, Dixa
Iman Safari, kundeservicechef, Interflora
Vælg dette indlæg