CRM: Bedre og mere effektiv kundehåndtering i en digital tidsalder

Dato:
27/11 2018
Sted:
Ballerup
Pris:
0 kr / 2.495 kr.

Mange virksomheder har CRM-løsninger med mange år på bagen. Men god kundehåndtering er vigtigere end nogensinde, og udviklingen med løsningerne og systemerne går hurtigt i øjeblikket.

Fra integreringen af sociale medier, understøttelse af mobile platforme og cloud-løsninger til avancerede analyse-værktøjer og helt nye funktioner til kundeservice; CRM-løsningerne forandrer sig og får hele tiden nye funktioner.

På dette event kan du møde nogle af de førende leverandører på CRM-området, få et indblik i helt konkrete løsninger og værktøjer og få svar på dine egne spørgsmål.

Vi giver dig inspiration til konkrete satsninger og guider dig videre i junglen af leverandører og løsninger.

CRM er vigtigere end nogensinde, da det er nøglen til at sikre en effektiv kundehåndtering.


Se program

Program:


08:30
Registrering og morgenmad

08:55
Velkomst
Steffen Villadsen
Moderator:
Steffen Villadsen
Idé - og ledelsesredaktør
Computerworld

09:00
Opdag Microsoft Dynamics 365
Med Dynamics 365 kan din virksomhed markedsføre smartere, sælge mere effektivt og interagere og reagere overalt. Platformen udnytter AI og business intelligence og har en mere produktiv integration med de Office 365-apps, som du allerede bruger. Og det hele er i skyen.
Kristoffer F. Vad
Oplægsholder:
Kristoffer F. Vad
Director of Business Development
AlfaPeople

09:30
Hør hvordan SuperOffice håndterer kunderejsen
For os er det vigtigt at sætte kunden i centrum.

Kunderne kan kontakte dig gennem en række forskellige kanaler såsom email, telefon og hjemmesider. De kan også kontakte dig gennem forskellige afdelinger som salg, marketing og kundeservice. Uanset hvordan giver dit CRM-system dig indsigt.

Men hvordan lykkes jeres virksomhed med CRM? Hør vores bud på en CRM-strategi og ikke mindst bud på, hvordan I får CRM forankret i jeres organisation.
Pernille Møller Lund
Oplægsholder:
Pernille Møller Lund
adm. direktør
SuperOffice Danmark

Pernille Møller Lund er Adm. Dir. hos SuperOffice hvor målsætningen er at hjælpe CRM kunder konvertere deres kunderelationer til omsætning. I over 25 år har Pernille oversat teknologi til forretningsværdi.

Martin Georg Houlberg Jensen
Oplægsholder:
Martin Georg Houlberg Jensen
customer experience manager
SuperOffice Danmark A/S

Martin har angrebet CRM fra mange vinkler igennem sine mere end 20 år i branchen. Som projektleder, som CRM-ansvarlig, som konsulent, som produktchef og markedschef for CRM, en på holdet eller som del af topledelsen, samt mange år som personaleleder. Alle relevante roller for CRM-rejsens succes. Citat: "Jeg er nok en lille smule bidt af CRM, jeg har set lyset." Bl.a. også forfatter til bogen "Få succes med CRM".


10:00
Pause

10:15
CRM: It’s actually customer “experience” management
We believe CRM goes beyond relationship management and needs to focus upon giving the customer the best possible experience consistently every time.

This can be made possible by connecting the core CRM blocks like Field Service with a wide array of new age devices and tools for a uniform experience.

Kalpavruksh will take you through one such Prototype that we have successfully developed which seamlessly integrates IoT devices with business solutions like Field Service, Sales, Marketing Inventory, and Procurement, amongst others through an Azure cloud.
Sunil Chitale
Oplægsholder:
Sunil Chitale
president
Kalpavruksh Technologies

As the President of Kalpavruksh, Sunil Chitale is responsible for overall strategy, execution and growth of the company.
He has more than 33 years’ experience in Strategy, Marketing and Planning in developing one of the leading IT Consulting and Services company in India.
Sunil’s expertise lies in CRM, Strategy and Business Intelligence and he has worked with large and mid-sized clients in Nordics, US and Central Europe.


10:45
Danske spil - valg og implementering af CRM
Som uafhængig rådgiver hjælper Quorum Consulting organisationer med udvikling af ledelse, forretning og kundeoplevelser - fra indledende strategi og afklaring af scope til valg og implementering af system – i dette tilfælde CRM. I Danske Spil var opgaven at implementere CRM og klargøre organisationen til den ret omfattende forandring, som et nyt CRM-system medførte for team leads og medarbejdere i kundeservice.
Claus Møldrup
Oplægsholder:
Claus Møldrup
partner
Quorum Consulting P/S

Claus Møldrup er Senior Partner i Quorum Consulting og har som mangeårig ledelseskonsulent arbejdet i spændingsfeltet mellem forretning og IT. Claus har designet og opbygget data governance i flere organisationer, på baggrund af ønsket om kvalitet i data, information og dermed beslutninger i organisationer.

René Johansen
Oplægsholder:
René Johansen
teamleder Kundeservicecenter
Danske Spil

René har over 20 års erfaring i Danske Spils kundeservice, og som team lead var han med fra starten, men især også som modtager af nyt system og nye måder at arbejde på.


11:15
GDPR og CRM
CRM-systemer giver næsten ubegrænsede muligheder for at registrere data og persondata om kunder, brugere og samarbejdspartnere. Det kan i praksis være svært at håndtere CRM i forbindelse med overholdelse af GDPR og databeskyttelsesloven. På oplægget får du konkrete bud på, hvordan man som virksomhed kan styre og dokumentere brug af CRM, så virksomheden kan dokumentere overholdelse af GDPR og databeskyttelsesloven.
Martin Folke Vasehus
Keynote:
Martin Folke Vasehus
Stifter og CEO, it-advokat
ComplyCloud

Martin Folke Vasehus er certificeret it-advokat og stifter af ComplyCloud ApS og CIT Advokatfirma. Martin har en fortid hos Bruun & Hjejle fra 2009-2017 og er en erfaren specialist indenfor it-ret, persondata og GDPR compliance.


12:00
Paneldebat
Kristoffer F. Vad, AlfaPeople
Pernille Møller Lund, SuperOffice Danmark
Claus Møldrup, Quorum Consulting
Martin Folke Vasehus, CIT Advokatfirma
Sunil Chitale, Kalpavruksh Technologies

12:30
Tak for idag og sandwich to-go
Det får du ud af det
  • Konkrete bud på CRM-løsninger.
  • Oplev et simpelt og brugervenligt CRM-system.
  • Hør om implementering, processer og forandringsledelse.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen