Mange virksomheder har CRM-løsninger med mange år på bagen. Men god kundehåndtering er vigtigere end nogensinde, og udviklingen med løsningerne og systemerne går hurtigt i øjeblikket.
Fra integreringen af sociale medier, understøttelse af mobile platforme og cloud-løsninger til avancerede analyse-værktøjer og helt nye funktioner til kundeservice; CRM-løsningerne forandrer sig og får hele tiden nye funktioner.
På dette event kan du møde nogle af de førende leverandører på CRM-området, få et indblik i helt konkrete løsninger og værktøjer og få svar på dine egne spørgsmål.
Vi giver dig inspiration til konkrete satsninger og guider dig videre i junglen af leverandører og løsninger.
CRM er vigtigere end nogensinde, da det er nøglen til at sikre en effektiv kundehåndtering.
Med Dynamics 365 kan din virksomhed markedsføre smartere, sælge mere effektivt og interagere og reagere overalt. Platformen udnytter AI og business intelligence og har en mere produktiv integration med de Office 365-apps, som du allerede bruger. Og det hele er i skyen.
Kristoffer F. Vad
,
Director of Business Development
,
AlfaPeople
09:30 - 09:55
Hør hvordan SuperOffice håndterer kunderejsen
For os er det vigtigt at sætte kunden i centrum.
Kunderne kan kontakte dig gennem en række forskellige kanaler såsom email, telefon og hjemmesider. De kan også kontakte dig gennem forskellige afdelinger som salg, marketing og kundeservice. Uanset hvordan giver dit CRM-system dig indsigt.
Men hvordan lykkes jeres virksomhed med CRM? Hør vores bud på en CRM-strategi og ikke mindst bud på, hvordan I får CRM forankret i jeres organisation.
We believe CRM goes beyond relationship management and needs to focus upon giving the customer the best possible experience consistently every time.
This can be made possible by connecting the core CRM blocks like Field Service with a wide array of new age devices and tools for a uniform experience.
Kalpavruksh will take you through one such Prototype that we have successfully developed which seamlessly integrates IoT devices with business solutions like Field Service, Sales, Marketing Inventory, and Procurement, amongst others through an Azure cloud.
Sunil Chitale
,
president
,
Kalpavruksh Technologies
10:45 - 11:10
Danske spil - valg og implementering af CRM
Som uafhængig rådgiver hjælper Quorum Consulting organisationer med udvikling af ledelse, forretning og kundeoplevelser - fra indledende strategi og afklaring af scope til valg og implementering af system – i dette tilfælde CRM. I Danske Spil var opgaven at implementere CRM og klargøre organisationen til den ret omfattende forandring, som et nyt CRM-system medførte for team leads og medarbejdere i kundeservice.
Claus Møldrup
,
partner
,
Quorum Consulting P/S
René Johansen
,
teamleder Kundeservicecenter
,
Danske Spil
11:15 - 11:55
GDPR og CRM
CRM-systemer giver næsten ubegrænsede muligheder for at registrere data og persondata om kunder, brugere og samarbejdspartnere. Det kan i praksis være svært at håndtere CRM i forbindelse med overholdelse af GDPR og databeskyttelsesloven. På oplægget får du konkrete bud på, hvordan man som virksomhed kan styre og dokumentere brug af CRM, så virksomheden kan dokumentere overholdelse af GDPR og databeskyttelsesloven.
Martin Folke Vasehus
,
Advokat & CEO
,
ComplyCloud
12:00 - 12:25
Paneldebat
Kristoffer F. Vad, AlfaPeople Pernille Møller Lund, SuperOffice Danmark Claus Møldrup, Quorum Consulting Martin Folke Vasehus, CIT Advokatfirma Sunil Chitale, Kalpavruksh Technologies