Fremtidens kommunikation: Hvad skal der til for at du kan følge med morgendagens digitale krav?
Fokus for de fleste virksomheder er på at være på forkant med den digitale udvikling, der går stærkere end nogensinde tidligere. Cisco ved om nogen, hvor vigtigt det er at kunne levere ”customer experience” på tværs af teknologiske platforme og med en agilitet, der matcher den øgede konkurrence. På dette formiddagsseminar går Cisco sammen med sine partnere, Atea og Netdesign, i dybden omkring samarbejds-platforme og fremtidens kommunikation.
Cisco Webex, der er under konstant udvikling, er en komplet kommunikationsplatform, der tilbyder både videokommunikation, business messaging, virtuelle møderum samt digitalisering af fysiske møderum. Cisco Webex nedbryder barriererne for effektivt samarbejde mellem brugerne – uanset om det drejer sig om samarbejde mellem medarbejdere internt i organisationen eller på tværs af organisationer. Alle kan være med - på tværs af platforme og fuldt integreret for mobile medarbejdere.
Du kan forvente korte, konkrete indlæg, demoer og kundeindspark. Alt sammen med henblik på at inspirere dig til måder, hvorpå du kan udnytte fremtidens kommunikationsplatform.
Virksomhedens største aktiv er dens medarbejdere. Det kan vi alle blive enige om. Men hvordan kan netop kompetencer udnyttes på tværs af organisationen på en lettere, intuitiv og ikke mindst smart måde?
Nøgleordet er: Teamwork.
I denne session ser vi på, hvordan du kan nedbryde dine organisatoriske siloer og styrke netop teamwork og din bundlinje med et effektivt samarbejdsværktøj.
Christian Raahave
,
Collaboration Leader
,
Cisco Danmark
Niklas Bennetsen
,
solutions sales specialist
,
Cisco Danmark
09:30 - 09:55
Hvordan passer Cisco Webex ind i moderne virksomheders tankesæt?
Hør mere om hvordan NetDesign kan levere en robust, sikker og fleksibel managed service, der samler virksomhedens kommunikationsløsning i én platform både nationalt og internationalt.
Lars Askov
,
business architect
,
NetDesign
09:55 - 10:20
Fremtidens kommunikation med bankkunder - direkte integreret i bankløsningerne
SDC fortæller om, hvordan selskabet har integreret Webex direkte i egne løsninger via API samt hvordan medlemsbankerne anvender video til at bringe rådgiveren tæt ind i bankkundernes hverdag.
Hør om overvejelserne bag og erfaringerne med brugen af integreret video, den fleksibilitet, som det giver rådgiverne, og den frihed, som det giver bankkunderne.
Alexander Schnohr
,
Head of eBanking & NEoS Service Management
,
SDC
10:25 - 10:40
Pause
10:40 - 11:05
Få dine medarbejdere med på virksomhedens kommunikationsrejse
Hvordan sikrer virksomheden, at brugerne får udbytte af en ny kommunikations- og samarbejdsløsning? Atea tilbyder succesfuld implementering, både teknisk og organisatorisk, så virksomheden opnår et positivt afkast af dens investering.
Claus Fabricius Hansen
,
senior manager CSM & Adoption
,
Atea
Øzcan Deveci
,
business acceleration manager
,
Atea
11:05 - 11:55
Live-demo af hvordan man på tværs af organisationer kan samarbejde og planlægge dagens How To-event