CRM: Bedre og mere effektiv kundehåndtering i en digital tidsalder
Dato:
12/9 2017
Sted:
Wihlborgs Konferencecenter
Pris:
0 kr / 2.495 kr.
Mange virksomheder har CRM-løsninger med mange år på bagen. Men god kundehåndtering er vigtigere end nogensinde, og udviklingen med løsningerne og systemerne går hurtigt i øjeblikket.
Fra integreringen af sociale medier, understøttelse af mobile platforme og cloud-løsninger til avancerede analyse-værktøjer og helt nye funktioner til kundeservice; CRM-løsningerne forandrer sig og får hele tiden nye funktioner.
På dette event kan du møde nogle af de førende leverandører på CRM-området, få et indblik i helt konkrete løsninger og værktøjer og få svar på dine egne spørgsmål.
Vi giver dig inspiration til konkrete satsninger og guider dig videre i junglen af leverandører og løsninger.
CRM er vigtigere end nogensinde, da det er nøglen til at sikre en effektiv kundehåndtering.
Tre tip til at holde styr på dine kunder med SuperOffice CRM
CRM er mere relevant end nogensinde før - blandt andet på grund af Internet of Things og kundens magt i købsprocessen.
Med CRM kan du bygge gode kunderelationer ved at følge kunden på kunderejsen på tværs af hele din organisation. Men det kræver, at der i CRM-systemet er kernefunktionalitet, som tilgodeser alle forretningsenheder. Og så skal systemet være enkelt, fleksibelt og smart for at blive brugt.
I indlægget kommer vi ind på, hvordan CRM kan understøtte marketing, salg og service i hele kunderejsen - 360 grader - fra leads til opfølgning i salg til bedre kundeservice og fantastiske kunderelationer.
Vi giver eksempler på kunder, som har haft stor succes med CRM.
Efter dette indlæg har du fået inspiration til, hvordan du finder, fanger og fastholder dine kunder med glade brugere. Og du har set eksempler på funktionalitet, som kan øge væksten i din virksomhed.
Oplægsholder:
Pernille Møller Lund
,
adm. direktør
,
SuperOffice Danmark
09:30 - 09:55
Hvordan lykkedes du med din CRM implementering i en digital tidsalder
- Success faktorer og fald grupper der skal undgås (Baseret på konkrete erfaringer)
Hvilke mål og processer vil vi understøtte (Mål, processer og template)
Hvordan kommer vi i gang og undgår at projektet løber af sporet (Standardisering, Byg op trinvist og undgå Scope creep)
Hvordan bliver projektet en succes (Forandringsledelse)
Oplægsholder:
Kim Erbo Christensen
,
CEO, MBA (IMD) and M.Sc.(Econ)
,
CDM
10:00 - 10:15
Pause
10:15 - 10:40
‘Sales tech-revolutionen’ buldrer løs
I en tid hvor nye teknologier transformerer stort set alle aspekter af vores arbejdsliv - fra måden vi udfører vores job til selve indholdet i jobbet - sker der et signifikant skifte i salgsteknikken lige midt i hjertet af salgsfunktionen.
Oplægsholder:
Jan Trudslev
,
CRM Lead Denmark
,
Microsoft
10:45 - 11:10
Paneldebat
Pernille Lund, SuperOffice Danmark Kim Erbo Christensen, CDM Jan Trudslev, Microsoft