CRM: Bedre og mere effektiv kundehåndtering i en digital tidsalder

Dato:
12/9 2017
Sted:
Ballerup
Pris:
Gratis deltagelse

Mange virksomheder har CRM-løsninger med mange år på bagen. Men god kundehåndtering er vigtigere end nogensinde, og udviklingen med løsningerne og systemerne går hurtigt i øjeblikket.

Fra integreringen af sociale medier, understøttelse af mobile platforme og cloud-løsninger til avancerede analyse-værktøjer og helt nye funktioner til kundeservice; CRM-løsningerne forandrer sig og får hele tiden nye funktioner.

På dette event kan du møde nogle af de førende leverandører på CRM-området, få et indblik i helt konkrete løsninger og værktøjer og få svar på dine egne spørgsmål.

Vi giver dig inspiration til konkrete satsninger og guider dig videre i junglen af leverandører og løsninger.

CRM er vigtigere end nogensinde, da det er nøglen til at sikre en effektiv kundehåndtering.


Se program

Program:


08:30
Morgenmad & Registering

08:55
Velkomst
oplægsholder
Moderator:
Kim Stensdal
teknologiredaktør
Computerworld

Kim Stensdal er teknologiredaktør på Computerworld og skriver blandt andet om cloud, big data, forretningssoftware og it-ledelse.


09:00
Tre tip til at holde styr på dine kunder med SuperOffice CRM
CRM er mere relevant end nogensinde før - blandt andet på grund af Internet of Things og kundens magt i købsprocessen.

Med CRM kan du bygge gode kunderelationer ved at følge kunden på kunderejsen på tværs af hele din organisation. Men det kræver, at der i CRM-systemet er kernefunktionalitet, som tilgodeser alle forretningsenheder. Og så skal systemet være enkelt, fleksibelt og smart for at blive brugt.

I indlægget kommer vi ind på, hvordan CRM kan understøtte marketing, salg og service i hele kunderejsen - 360 grader - fra leads til opfølgning i salg til bedre kundeservice og fantastiske kunderelationer.

Vi giver eksempler på kunder, som har haft stor succes med CRM.

Efter dette indlæg har du fået inspiration til, hvordan du finder, fanger og fastholder dine kunder med glade brugere. Og du har set eksempler på funktionalitet, som kan øge væksten i din virksomhed.
oplægsholder
Oplægsholder:
Pernille Møller Lund
adm. direktør
SuperOffice Danmark

Pernille har været direktør for SuperOffice Danmark i et års tid. Hun kommer med 20 års erfaring fra it-branchen og tidligere nationale og internationale roller hos producenter som Cisco og EMC. Pernille har derfor en tung ballast omkring transport, opbevaring, sikring og ikke mindst anvendelse af data. Denne viden omsættes i SuperOffice Danmark til at hjælpe eksisterende og kommende kunder med at indfri deres digitale potentiale i deres daglige kunderelationer.


09:30
Hvordan lykkedes du med din CRM implementering i en digital tidsalder
- Success faktorer og fald grupper der skal undgås (Baseret på konkrete erfaringer)

  • Hvilke mål og processer vil vi understøtte (Mål, processer og template)
  • Hvordan kommer vi i gang og undgår at projektet løber af sporet (Standardisering, Byg op trinvist og undgå Scope creep)
  • Hvordan bliver projektet en succes (Forandringsledelse)
oplægsholder
Oplægsholder:
Kim Erbo Christensen
CEO, MBA (IMD) and M.Sc.(Econ)
CDM

Tidligere nordisk CRM leder hos IBM Global Service med ansvar for CRM konsulentydelser og CRM systemer som Siebel, Sales Force.com og MS CRM. Og Group Sales Excellence leader hos ISS HQ med ansvar for udrulning af MS CRM globalt.


10:00
Pause

10:15
‘Sales tech-revolutionen’ buldrer løs
I en tid hvor nye teknologier transformerer stort set alle aspekter af vores arbejdsliv - fra måden vi udfører vores job til selve indholdet i jobbet - sker der et signifikant skifte i salgsteknikken lige midt i hjertet af salgsfunktionen.
oplægsholder
Oplægsholder:
Jan Trudslev
CRM Lead Denmark
Microsoft

Jan Trudslev is responsible for the Dynamics enterprise business from pipeline to closing across segments and industry sectors, driving acceleration to cloud-first and mobile-first business.


10:45
Paneldebat
Pernille Lund, SuperOffice Danmark
Kim Erbo Christensen, CDM
Jan Trudslev, Microsoft

11:15
Tak for i dag
Partnere
Det får du ud af det
  • Konkrete bud på CRM-løsninger.
  • Oplev et simpelt og brugervenligt CRM-system.
  • Hør om implementering, processer og forandringsledelse.
  • Hvordan du får effektiviseret den interne administration og løftet kundeoplevelsen