Få succes med customer experience

Dato:
25/1 2018
Sted:
København K
Pris:
995 kr

Digital succes gennem bedre brugeroplevelser:

Fremtidens kunder skal vindes med den bedste kundeoplevelse. Sådan kommer du i gang med at give bedre oplevelser til din kunder og brugere.


"Handler dit digitaliseringsprojekt ikke om at forbedre kundens oplevelse, så skal du lade være". Så præcist udtrykte en leder i et af de store softwarehuse sig for nyligt til Computerworld.

Og han har ret. For mens du sagtens kan bruge teknologi til at optimere og spare i din organisation, så er fremtidens vindere dem, som leverer den bedste teknologiunderstøttede service til kunden.

Deltag derfor på denne konferencen og lær hvordan, du får skabt den afgørende gode oplevelse for dine kunder eller brugere.

På dagen kan du møde en række eksperter og leverandører, som har det tilfælles, at de arbejder målrettet med at forbedre bruger- og kundeoplevelsen, uanset om det handler om mobile oplevelser, ehandel eller kundeservice.

Det er samtidig her, du kan høre mere om forretningsmodeller, centrale begreber og værktøjer som brugervenlighed, brugerrejser, betalingsløsninger og alle de andre centrale områder, som du forventes at have styr på, når kunderne skal sikres den nødvendige 5-stjernede oplevelse.

Se program