Fremtidens kunder skal vindes med den bedste kundeoplevelse. Sådan kommer du i gang med at give bedre oplevelser til din kunder og brugere.
"Handler dit digitaliseringsprojekt ikke om at forbedre kundens oplevelse, så skal du lade være". Så præcist udtrykte en leder i et af de store softwarehuse sig for nyligt til Computerworld.
Og han har ret. For mens du sagtens kan bruge teknologi til at optimere og spare i din organisation, så er fremtidens vindere dem, som leverer den bedste teknologiunderstøttede service til kunden.
Deltag derfor på denne konferencen og lær hvordan, du får skabt den afgørende gode oplevelse for dine kunder eller brugere.
På dagen kan du møde en række eksperter og leverandører, som har det tilfælles, at de arbejder målrettet med at forbedre bruger- og kundeoplevelsen, uanset om det handler om mobile oplevelser, ehandel eller kundeservice.
Det er samtidig her, du kan høre mere om forretningsmodeller, centrale begreber og værktøjer som brugervenlighed, brugerrejser, betalingsløsninger og alle de andre centrale områder, som du forventes at have styr på, når kunderne skal sikres den nødvendige 5-stjernede oplevelse.
Mød talerne
Kim Stensdal
teknologiredaktør
Computerworld
Imran Afzal
marketing manager
Nordics, Adobe Systems
Jimmy Uzunov
customer success specialist
Airtame
Morten Aagreen
head of Business Development
Telia
Natasha Friis Saxberg
adm. direktør
IT-Branchen
Julie Lind Mikkelsen
business group lead, Dynamics 365
Microsoft
Jakob Norgaard Mortensen
adm. direktør & partner
Combine A/S
Anne-Kathrine Kjær Christensen
owner & customer experience consultant
Specifii
Eva-Maria Færgemann Nielsen
UX Konsulent
Nodes
Jonas Berntsen
CCO
MapsPeople
Peter Tranberg Møller
kommerciel direktør
NPS.Today
Flemming Rand
direktør
NPS.Today
Sara Vinding
Operations og HR-Manager
Moment A/S
Peter Melvig
business development manager
Miracle
Anders Pold
head of personalized experiences, Digital Growth Center
Hvordan måler man kvaliteten af en kundeoplevelse i forhold til den traditionelle mærke-loyalitet? Adobes seneste forskning på området, i samarbejde med Goldsmiths University i London, giver en indsigt i hvordan det står til.
Kom og hør Adobes perspektiv på hvordan virksomheder kan leve op til de mange forandringer og stigende forventninger fra kunderne, som markedet byder på i dag.
Hvad driver kunder i deres valg af brand i dag?
Best practices – eksempler på brands som arbejder målrettet med Experience
Hvad skal der til for at ride med på Experience bølgen?
Imran Afzal
,
marketing manager
,
Nordics, Adobe Systems
09:50 - 10:15
Airtames formular for at skabe mindeværdige og personlige kundeoplevelser
Airtame har stor succes med sit 'customer success-team.' I dette oplæg kan du høre, hvordan teamet kommunikerer internt og til resten af organisationen og endnu mere vigtigt - hvordan det taler med kunderne. Jimmy Uzunov vil også dele detaljer om værktøjerne, som selskabet anvender, KPI'erne det følger, og hvordan det samler og agerer på brugernes feedback.
Derudover vil han løfte sløret for nogle af de initiativer, som teamet taget, hvad der har virket og hvordan det har skaleret teamet til at blive “winning initiatives”. Han vil også give indblik i, hvordan det har leveret og skaleret meget personlige kundeoplevelser.
Jimmy Uzunov
,
customer success specialist
,
Airtame
10:20 - 10:50
Pause
10:50 - 12:20
Vælg de indlæg, som du ønsker at deltage på:
Digital Commerce
10:50 - 11:15 (25 min)
Hvordan håndterer man kundeoplevelsen for mere end ni millioner kunder om ugen?
Miracle hjælper Dansk Supermarked Group med at optimere sine kundeoplevelser.
Anders Pold fra Dansk Supermarked Group vil dele ud af de mange oplevelser og erfaringer, som selskabet har fået på rejsen mod endnu bedre kundeoplevelser.
Peter Melvig, business development manager, Miracle
Anders Pold, head of personalized experiences, Digital Growth Center, Dansk Supermarked Group
Læs mere
Vælg dette indlæg
Mobile & Apps
10:50 - 11:15 (25 min)
Customer Pulse med NPS.Today
NPS er den mest udbredte metode til at drive et effektivt loyalitetsprogram. Hør Moment fortælle om deres NPS strategi og hvordan de opnår det bedste grundlag for digital optimering, på basis af input på kundens præmisser.
Peter Tranberg Møller, kommerciel direktør, NPS.Today
Flemming Rand, direktør, NPS.Today
Sara Vinding, Operations og HR-Manager, Moment A/S
Læs mere
Vælg dette indlæg
Digital Commerce
11:20 - 11:45 (25 min)
Skab gode oplevelser med User experience
2 nordjyskes cases giver dig deres oplevelser.
'Design thinking', 'customer journey' og 'user experience' som tilgang til at skabe gode oplevelser – i praksis.
Jakob Norgaard Mortensen, adm. direktør & partner, Combine A/S
Læs mere
Vælg dette indlæg
Mobile & Apps
11:20 - 11:45 (25 min)
Lad kundeoplevelsen blive en del af kulturen
Hvordan tænker man kundeoplevelsen ind i hele virksomheds-kulturen og ikke kun i produktet? Hvordan mindsker man churn, øger mer- og opsalg og tænker kundeoplevelsen ind i hele kunderejsen?
Jonas Berntsen, CCO, MapsPeople
Læs mere
Vælg dette indlæg
Digital Commerce
11:50 - 12:15 (25 min)
Sådan ændrer vi digital adfærd og skaber de bedste kundeoplevelser
Anne-Kathrine Kjær Christensen giver en introduktion til persuasive technology og kommer med konkrete strategier til at ændre adfærd med viden fra retorikken, neurovidenskaben og psykologien.
Undgå at din app ender på kirkegården. 5 steps til succesfuld Mobile User Experience.
Med mere end to millioner apps i de forskellige app stores og en høj udbredelse af smartphones på globalt plan er apps blevet et af de primære kontaktpunkter med brugerne for de fleste virksomheder.
Eva-Maria Færgemann Nielsen, UX Konsulent, Nodes
Læs mere
Vælg dette indlæg
12:20 - 13:00
Frokost
13:00 - 13:25
The human aspect of digital transformation with ‘Mit Telia’
Digital transformation, dét skal vi! Ellers bliver vi ”disruptet”! Customer journey, user experience, forandringer med eksponentiel hastighed, innovation og agilitet – nogle af tidens buzzwords. Men hvordan? Morten Aagreen giver tre gode råd med på vejen om, hvordan du kan lykkes med din digitale transformation - og leverer også et eksempel på noget, der fortsat er svært.
Morten Aagreen
,
head of Business Development
,
Telia
13:30 - 13:55
Bliv en vinder - forstå digital adfærd
Hvordan designer virksomheder kundeoplevelser, der sikrer, at de opnår en vinderposition på deres markeder? Natasha Friis Saxberg giver indsigt i de metoder, der anvendes til at forstå kunders "pains," og hvordan man designer løsninger, der understøtter behov og derigennem driver adfærd.
Natasha Friis Saxberg har arbejdet med teknologi, transformation, vækst og startups gennem to årtier, har været direktør for et digitalt innovations- & vækst lab hos Atea og hjælper i dag virksomheder med digitalisering og vækst. Hun fortæller med udgangspunkt i sin bog Homo Digitalis om de basale behov, der driver os som mennesker, og hvordan de påvirker vores digitale adfærd.
Natasha Friis Saxberg
,
adm. direktør
,
IT-Branchen
14:00 - 14:15
Pause
14:15 - 14:45
Hvad byder du (u)ventede kunder? - skab intelligente kunderejser med avanceret teknologi
Kunder skifter butik som aldrig før, når de handler – både online og offline. Pris, brand og købshistorik fylder mindre og mindre i deres beslutningsproces. Så hvad kan du gøre for at holde på kunderne og differentiere dig fra konkurrenterne?
Svaret findes i intelligente og proaktive kunderejser. Få inspiration til, hvordan du skaber begejstring, tillid og loyalitet ved hjælp af avanceret teknologi – og byd dine kunder velkommen til en skræddersyet indkøbsoplevelse.